• سوبارو BRZ ST I اسپرت 2024
  • سوبارو BRZ ST I اسپرت 2024
  • سوبارو BRZ ST I اسپرت 2024
  • سوبارو BRZ ST I اسپرت 2024
  • سوبارو BRZ ST I اسپرت 2024
  • سوبارو BRZ ST I اسپرت 2024

مخصوص بازار ژاپن

معرفی سوبارو BRZ ST I اسپرت 2024

5 مهر 1402 10:59

خودروی سوبارو BRZ tS مدل ۲۰۲۴ در ماه ژوئیه برای آمریکای شمالی معرفی شد و اکنون نسخه معادل آن برای ژاپن معرفی شده است، که STI Sport نام دارد.

برای این نسخه، ترمزهای ۱۷ اینچی برمبو با دیسک‌های تهویه‌دار عقب و جلو تعبیه شده است. کالیپرهای طلایی رنگ، رینگ‌های ۱۸ اینچی با رنگ تیره متالیک و تایرهای 215/40 R18 با عملکرد بالا، درنظر گرفته شده است.

سیستم تعلیق نیز ارتقا یافته و دمپر STI-tuned Hitachi Astemo در اکسل جلو با دمپر متفاوت عقب دارد. این دمپرها توسط Subaru Tecnica International بهینه شده است.

آینه‌های جانبی و آنتن سقفی مشکی شده و نشان سوبارو داخل چراغ‌های جلو به رنگ قرمز آلبالویی است. صندلی‌های BRZ STI Sport با رنگ مشکی و شرابی پوشیده شده‌اند و جنس آن‌ها از چرم و جیر است. تزئیناتی به رنگ تیره و متالیک در این بخش وجود دارد. روی دکمه استارت و استاپ، لوگو STI با رنگ قرمز دیده می‌شود.

سوبارو BRZ ST I اسپرت 2024

سوبارو ژاپن تخمین می‌زند که ماهانه ۳۵۰ دستگاه از این مدل به فروش برسد و قیمت حدودی آن ۲۵,۴۰۰ دلار است. اگر نسخه اتوماتیک را بخواهید باید ۲۵,۸۰۰ دلار بپردازید.

اولین رونمایی محلی و عمومی STI Sport در رویداد FUJI 86/BRZ STYLE 2023 در پیست فوجی اسپیدوی به تاریخ ۲۴ سپتامبر انجام می‌شود.

طبق اخبار موجود، مدل ۲۰۲۴ سوبارو BRZ با سیستم کمک راننده  EyeSight ارائه می‌شود که حتی در نسخه‌های دنده دستی نیز موجود بوده و مشابه نسخه آمریکا است. نسخه مخصوص ژاپن، از سیستم به روز شده کنترل دینامیک خودرو (VDC) نیز بهره‌مند شده است.

در بخش فنی خودرو هیچ تغییر اتفاق نیافتاده و نیروی موردنیاز آن از همان پیشرانه ۲.۴ لیتری باکسر  تامین می‌شود و به چرخ‌های عقب می‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران