• 2024 پورشه کاين اس E Hybrid
  • 2024 پورشه کاين اس E Hybrid
  • 2024 پورشه کاين اس E Hybrid
  • 2024 پورشه کاين اس E Hybrid
  • 2024 پورشه کاين اس E Hybrid
  • 2024 پورشه کاين اس E Hybrid
  • 2024 پورشه کاين اس E Hybrid

پاک و قدرتمند

معرفی پورشه کاین اس E-Hybrid مدل 2024

6 مهر 1402 13:07

پورشه کاین S، مدلی است که بین کاین پایه و کاین توربو قرار می‌گیرد. اکنون کاین اس E-Hybrid مدل ۲۰۲۴، قدرت و تکنولوژی بیش‌تری را ارائه می‌دهد.

پورشه ادعا کرده که کاین هیبرید جدید ۵۱۲ اسب‌بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو توسط پیشرانه V6 توربوشارژ با حجم ۳ لیتر و یک موتور الکتریکی تامین می‌شود. خروجی پیشرانه بنزینی ۳۴۸ اسب‌بخار بوده و خروجی موتور الکتریکی ۱۷۴ اسب‌بخار است. پورشه اشاره کرده که این پیشرانه نسبت به نیروگاه V8 توئین توربو ۴ لیتری بهتر عمل می‌کند و نیز پاک‌تر است. ضمنا نسخه هیبریدی کمی‌ سریع‌تر است. کاین اس هیبرید در مدت زمان ۴.۴ ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر برساعت می‌رسد. این خودرو مسافت یک چهارم مایل را در مدت زمان ۱۳ ثانیه طی می‌کند.

چنین عملکردی در بین بسیاری از برندها شاید بالاترین سطح باشد؛ اما در محصولات پورشه، این خودرو سطحی میانه دارد و برترین قدرت متعلق به کاین توربو E-Hybrid با ۷۲۹ اسب‌بخار است.

باتری کاین اس هیبریدی ۲۵‌.۹ کیلووات ساعت ظرفیت دارد و با شارژر سطح ۲ در مدت زمان دو ساعت کاملا شارژ می‌شود. پورشه اطلاعاتی را درباره ظرفیت پیمایش آن ارائه نداده، اما یکی از مسئولان این شرکت اشاره کرده که این اطلاعات تا بهار سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود.

ظاهر کاین اس هیبرید، مشابه سایر مدل‌های ۲۰۲۴ و فیس‌لیفت است و در دو فرم بدنه SUV و کوپه عرضه می‌شود. پکیج خارجی سیلور برای نسخه SUV ارائه می‌شود، اما نسخه کوپه تریم مشکی دارد.

چراغ‌های LED ماتریسی، صندلی‌های برقی با تنظیم ۸ جهته، پکیج Sport Chrono، کی‌لس استارتر، دستیار تغییر لاین و ... از ویژگی‌های آن است.

قیمت پایه مدل ۲۰۲۴ کاین اس E-Hybrid برابر ۹۹,۱۰۰ دلار است، که البته شامل هزینه مقصد ۱۶۵۰ دلاری نیست. همان طور که انتظار می‌رود، قیمت نسخه کوپه کمی بیش‌تر بوده و به ۱۰۵,۶۵۰ دلار می‌رسد. تحویل این مدل از بهار ۲۰۲۴ آغاز می‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران