• نيسان دايز ????
  • نيسان دايز ????
  • نيسان دايز ????
  • نيسان دايز ????
  • نيسان دايز ????

مجهز به پیشرانه سه سیلندر تنفس طبیعی

نیسان دایز 2024

10 مهر 1402 18:00

خودروهای کی‌کار (kei car) همچنان در کشور ژاپن محبوب هستند. این خودروها ابعاد کوچکی داشته و مختص بازار ژاپن هستند. یکی از محصولات مهم این کلاس خودرویی، نیسان دایز است، که برای سال ۲۰۲۴ به روز شده.

طراحی و ظاهر این خودرو کاملا رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته. که شامل جلوپنجره V-motion نیسان است. برای سری Highway Star تزئینات کرومی و سپر عریض اضافه شده است.

تریم‌های S و X ظاهر مدرن‌تری به خود گرفته و همان جلوپنجره V-motion را دارد. علاوه بر آن، چراغ‌های جلویی جدید و سایر ویژگی‌ها نیز اضافه شده است. رینگ‌های اسپرت ۱۴ اینچی نیز در سری Highway Star  دیده می‌شود.

در فضای داخلی این محصول، به آرامش سرنشینان توجه ویژه‌ای شده است. بسته به نوع تریم آن، موادی چرم مانند به کار رفته است. فضای ذخیره‌سازی کابین و قابلیت استفاده بهبود یافته و یک جای کارت و یک فلپ برای جالیوانی (جلوگیری از واژگون شدن لیوان) اضافه شده است. آپشن گرمکن فرمان نیز در این نسخه دیده می‌شود.

نیروی مورد نیاز نیسان دایز ۲۰۲۴ توسط پیشرانه سه سیلندر تنفس طبیعی با حجم ۶۶۰ سی‌سی تامین می‌شود. خروجی نسخه پایه ۴۸ اسب‌بخار بوده و قدرت نسخه بالاتر به ۶۴ اسب‌بخار می‌رسد. هر دو آن‌ها با گیربکس CVT هماهنگ شده‌اند. مشتریان می‌توانند سیستم دیفرانسیل جلو و یا چهار چرخ محرک AWD را سفارش دهند.

قیمت پایه نیسان دایز ۲۰۲۴ در تریم S، برابر ۹,۶۴۶ دلار است. اگر نسخه رده بالای Highway Star  G Turbo Pro Pilot Edition را بخواهید، باید ۱۳,۹۵۶ دلار بپردازید.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران