• LUCANO 7 لوکانو 7
  • LUCANO 7 لوکانو 7
  • LUCANO 7 لوکانو 7
  • LUCANO 7 لوکانو 7
  • LUCANO 7 لوکانو 7
  • بررسي لوکانو L7 گروه ماموت
  • LUCANO 7 لوکانو 7
  • LUCANO 7 لوکانو 7
  • LUCANO 7 لوکانو 7
  • LUCANO 7 لوکانو 7
  • LUCANO 7 لوکانو 7

در جستجوی یک ماجراجویی هیجان‌انگیز!

بررسی لوکانو 7

27 اسفند 1402 10:00

سیستم فوق‌هوشمند ARDIS، راهکاری مناسب برای رانندگی آفرود در لوکانو 7

برای علاقه‌مندان اتومبیل و عاشقان رانندگی، SUVهای آفرود بدون شک ایده‌آل‌ترین گزینه برای عبور از جاده‌های بیابانی، کوه‌ها و بیشه‌ها هستند. LUCANO با شناخت دقیق نیازها و انتظارات مصرف‌کنندگان ایرانی، اولین مدل آفرود رده‌بالای خود را با نام تجاری LUCANO 7 و با شعار «از کلاسیک، ورای کلاسیک» روانه بازار کرده است. هدف نهایی لوکانو، ارائه تجربه متمایزی از رانندگی خارج از جاده است.

بزرگ‌ترین ویژگی LUCANO 7 سیستم چهارچرخ متحرک (4x4) این خودرو است که در کنار  سیستم هوشمند ARDIS، زوج متمایزی را برای رانندگی آفرود تعبیه کرده است. وجود سازوکار چهارچرخ محرک، باعث شده تا امکان فعال‌سازی این فناوری در شرایط مختلف جاده، از جمله جاده‌های سنگلاخی و شن و ماسه، برف، گل‌ولای، و رانندگی خارج از جاده وجود داشته باشد. این بدان معناست که این خودرو نسبت به نیازهای سفر از طریق منطق فنی مبتنی بر سناریو پاسخ می‌دهد. در کنار همه مشخصه‌های ذکر شده، در طراحی این خودرو، از سیستم ترمز هوشمند کمپانی بوش (IPB) استفاده شده است، که در کنار سیستم هوشمند ARDIS می‌تواند در کمتر از 0.1 ثانیه، به سریع‌ترین سرعت پاسخ‌دهی در همان سطح چهارچرخ محرک دست یابد.

LUCANO 7 لوکانو 7

لوکانو 7 با سیستم شبیه‌سازی قابلیت قفل دیفرانسیل، هشت مزیت اصلی در کنار یکپارچگی بالا، واکنش‌پذیری سریع و عدم تضعیف ترمز در گذر زمان را در دسترس رانندگان قرار خواهد داد. علاوه‌براین با حداکثر گشتاور 3000 نیوتن‌متر در انتهای چرخ محور عقب، توانایی این خودرو برای رهایی از چالش‌های جاده‌ای و راحتی رانندگی به طور کامل بهبود یافته است.

از نظر قدرت و دور موتور، LUCANO 7 به یک پیشرانه طلایی 1.6TGI با حداکثر توان خروجی 145 کیلووات و حداکثر گشتاور 290 نیوتن‌متر مجهز شده است، تا در شرایط مختلف جاده بهینه‌ترین توان لازم را در اختیار راننده قرار دهد. در حالت چهار چرخ محرک، تنها 2.9 ثانیه طول می‌کشد تا این خودرو از 0 تا 30 کیلومتر برساعت برسد که این خود بر شتاب‌گیری عالی این محصول گواهی می‌دهد.

در طراحی LUCANO7، عملکرد متمایز سامانه چهارچرخ محرک و مصرف بهینه سوخت مورد توجه قرار گرفته است. در کنار شتاب و قابلیت‌های آفرودی و با درنظرگرفتن آپشن‌های این خودرو، مصرف سوخت این خودرو تنها 7.48 لیتر در یکصد کیلومتر است. این مزیت به رانندگان اجازه می‌دهد تا از رانندگی در خارج از جاده لذت ببرند و در عین حال تجربه سفری سازگار با محیط زیست و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را به ارمغان بیاورد.

لوکانو 7 با سیستم چهارچرخ محرک هوشمند و واکنش‌پذیر، قدرتی متمایز و مزایای دیگر، به یک اثر هنری، تکنولوژیک و آفرودی منطبق با بازار ایران تبدیل خواهد شد. خواه به دنبال تجربه گردش در طبیعت هستید و خواه به دنبال سفری‌های آفرودی، لوکانو 7 همراه شما برای ورود به دنیای ناشناخته‌ها است.

لوکانو 7 با هفت حالت رانندگی، به استقبال تجربه آفرود می‌رود

از زمان عرضه جهانی LUCANO7 در آوریل سال گذشته، این خودرو توانسته، سطح جدیدی از تجربه رانندگی خارج از جاده را با مشتریان بین‌المللی خود به اشتراک بگذارد. با نزدیک‌ شدن به تاریخ عرضه نهایی این محصول در بازار ایران، توجهات مردمان سرزمین پارس به خرید این محصول و تجربه متفاوت آفرود جلب شده است. این توجهات برای افرادی که به دنبال یک ماجراجویی خاص و آفرودی هستند، جنبه متفاوت‌تری پیدا کرده است.

لوکانو 7 با الهام از مفهوم «از کلاسیک، ورای کلاسیک»، توانسته خود را با شرایط سخت جاده سازگار نماید و از طریق سیستم مستقل فوق‌هوشمند ARDIS، قابلیت‌های جامع و پیشرفته‌ای را برای گشت‌وگذار در جاده‌ها و مسیرهای آفرود تعبیه کند. LUCANO 7 می‌تواند تا 7 حالت رانندگی، (بیشترین حالت رانندگی در بین خودروهای هم کلاس خود) از جمله رانندگی در شرایط شن، برف، گل و لای، آفرود،حالت مصرف بهینه انرژی، رانندگی معمول و حالت اسپرت را فعال کند و با بهره‌گیری از ساختار فنی قدرمند خود، نیازهای جاده‌ای رانندگان را برطرف نماید.

به‌طورکلی، در مسیرهای شنی، وجود ماسه نرم و سست باعث افزایش مقاومت چرخ‌ها برای حرکت به سمت جلو می‌شود. تعویض دنده و چرخش نامناسب در حین رانندگی می‌تواند باعث فرورفتن و گیرکردن چرخ‌ها شود. با این‌حال، پشتیبانی از حالت رانندگی در شن در سیستم ARDIS (سیستم مستقل فوق‌هوشمند)، باعث شده تا چهارچرخ محرک LUCANO7 به طور فعال درگیر شده و سیستم ضدلغزش خودرو عملکرد بهینه‌ای داشته باشد. همه این شاخصه‌ها باعث شده است، تا توان موتور به بهترین شکل ممکن مدیریت شود. تولید گشتاور بیشتر و عملکرد سیستم ترمز ضدلغزش و سیستم TCS باعث شده است، تا خودرو در برابر ماسه نرم، قدرت مانور بالاتری داشته باشد و به راننده کمک کرده، آزادانه در شن و ماسه رانندگی کند.

در عین‌ حال، به لطف ترکیب طلایی و قدرتمند 1.6TGDI + 7DCT، این محصول می‌تواند حداکثر توان خروجی 195 اسب‌بخار را با حداکثر گشتاور 290 نیوتن‌متر آزاد کند. عملکرد قوی این خودرو در شرایط خاص باعث شده است تا حسی فراتر از کلاسیک به مخاطب منتقل شود.

 چه در سبقت‌های جاده‌ای باشد و چه غلبه بر چالش‌های خارج از جاده، با لوکانو 7، همیشه یک قدم جلوتر هستید.

حس رانندگی جسورانه، با استاندارد بین‌المللی ایمنی و پنج‌ ستاره LUCANO7

لوکانو 7، محصول متمایز برند LUCANO، یک SUV آفرود شهری است که علاوه بر عملکرد متمایز در جاده‌های برون‌شهری، ایمنی هوشمند را در طراحی خود در نظر گرفته است. با نگاهی به کاربری کلاسیک این خودروی آفرود، این محصول تجربه رانندگی و ایمنی را با خود به ارمغان آورده که از ساختار کلاسیک خودروهای آفرودی فراتر رفته است.

بهره‌گیری از استاندارد بین‌المللی ایمنی و پنج‌ستاره، در خودروی لوکانو 7 باعث شده است، تا ساختار تبادل انرژی، به صورتی بهینه و cage-type توسعه پیدا کند. در مقایسه با ساختارهای بدنه سنتی، استفاده از ساختار cage-type در طراحی خودروی LUCANO 7 باعث شده تا این خودرو، وزن سبک، استحکام بالا و متریال بهتر و ارتقا یافته‌تری داشته باشد. این ساختار می‌تواند؛ مانند یک «پیله فولادی» دور راننده و سرنشینان قرار گیرد و تبادل انرژی و حفاظت از سرنشینان در شرایط مختلف را به طور قابل‌توجهی بهبود ببخشد و با رویکردی یکپارچه از بروز آسیب‌های جدی در تصادفات و نیز شرایط مختلف جاده‌ای، جلوگیری کند.

ستون سه‌گانه در پنج‌گانه تقویت شده، مستحکم و دولایه LUCANO7 تقریباً تمام قسمت خودرو را پوشش می‌دهد و ایمنی رانندگان و سرنشینان خودرو را به حداکثر می‌رساند. ساختار اسکلت این خودرو، با ایجاد کانال‌های انتقال نیرو تقویت شده و مسیر انتقال نیرو را علمی‌تر و معقول‌تر کرده است، که این امر می‌تواند تأثیرات ناشی از تصادفات و حوادث را به طور مؤثری پراکنده و کم و از تغییر شکل بیش از حد کابین مسافر جلوگیری کند.

علاوه‌براین، خودرو LUCANO 7 دارای نسبت فولاد با مقاومت بالا بیش از 80٪ با بار فشاری سقف 5.11 و سفتی پیچشی 23000 نیوتن‌متر بر درجه است. با دارا بودن این شاخصه می‌توان گفت که این خودرو می‌تواند نزدیک به 8 تن فشار را بدون تغییر شکل تحمل کند. بدنه قوی این خودرو علاوه بر ایمنی، عملکرد راننده را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

شایان‌ ذکر است که لوکانو 7 همچنین از قاب یکپارچه کامپوزیتی استفاده می‌کند، که به طور مؤثری استحکام ساختاری بدنه خودرو را در برخوردهای جزئی بهبود می‌بخشد. علاوه‌براین، با وجود 10 ایربگ، هر راننده و سرنشین خودرو در مواقع اضطراری، از محافظت کاملی برخوردار می‌شوند، چرا که رانندگی راحت و سواری ایمن و دستیابی به «حفاظت کامل» در اولویت LUCANO قرار دارد.

ویژگی‌های سخت‌افزاری قوی و سیستم هوشمند ADAS خودروی LUCANO به طور کامل با نیاز سرنشینان در تمام سناریوهای سفر تطابق یافته است. این خودرو با دارا بودن 20 فناوری پیشرفته در حالت‌های مختلف رانندگی هوشمند، می‌تواند خطرات محیطی بالقوه را در حین رانندگی درک و از وقوع احتمالی آن جلوگیری کند.

LUCANO به تحقیقات و توسعه همه‌جانبه پایبند است و از نوآوری‌های تکنولوژیکی برای صعود به قله‌های جدید در تجربه هوشمند و ایمن رانندگی خارج از جاده شهری استفاده می‌کند. همه این تلاش‌ها در مسیر تجربه متفاوتی از سفر خارج از جاده برای کاربرانی است که به دنبال رانندگی آفرود و هوشمند هستند.

سیستم فوق هوشمند ARDIS در لوکانو 7

از زمان معرفی LUCANO7 اولین مدل آفرود برند LUCANO این خودرو توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند. علت اصلی این توجه از پس این واقعیت نهفته است که LUCANO7 گزینه‌ای ایده‌آل برای رانندگی خارج از جاده (آفرود) است. این خودرو گزینه‌ای جذاب برای افراد خاص پسند است و در مسیرهای جاده‌ای پرپیچ و خم، عملکرد بی‌نظیری دارد.

این آفرود با بهره‌گیری از سیستم هوشمند و اختصاصی ARDIS سیستم هوشمند رانندگی در تمام جاده‌ها توانسته امکانات فنی کامل و پیشرفته‌ای را برای رفع نیازهای خارج از جاده‌ای خودرو فراهم آورد و مرزهای جدیدی از رانندگی هیجانی را پیش روی علاقه‌مندان به این نوع خودروها قرار دهد.

در دنیای رانندگی آفرود، عملکرد خودرو در موقعیت‌های مختلف، یک مزیت رقابتی کلیدی محسوب می‌شود. سیستم هوشمند ARDIS خودروی LUCANO7 راه‌حلی جامع و نوآورانه برای تجربه رانندگی در خارج از جاده است. این محصول با فراهم آوردن امکان فعال‌سازی 7 حالت رانندگی از جمله رانندگی در شن، برف، گل و لای و رانندگی آفرود، تجربه سفری مدرن و متمایز را برای رانندگان فراهم خواهد آورد چراکه ما بر این باوریم که بهره‌گیری از تجربه سناریو محور، عاملی کلیدی برای سفری لذت بخش و خاص است.

در کنار همه مشخصه های ذکر شده در طراحی این خودرو از سیستم ترمز هوشمند کمپانی بوش (IPB) استفاده شده است که در کنار سیستم هوشمند ARDIS میتواند در کمتر از 0.1 ثانیه به سریع‌ترین سرعت پاسخ‌دهی در همان سطح چهار چرخ متحرک دست یابد LUCANO7 با سیستم شبیه‌سازی قابلیت قفل دیفرانسیل، هشت مزیت اصلی در کنار یکپارچگی بالا، واکنش‌پذیری سریع و عدم تضعیف ترمز در گذر زمان را در دسترس رانندگان قرار خواهد داد.

این خودرو با دارا بودن حداکثر گشتاور 290 نیوتن متر در دور موتور 3000 گزینه‌ای جذاب برای غلبه بر چالش‌های رانندگی و بهبود تجربه رانندگی‌ است. در یک کلام میتوان به این موضوع اشاره کرد که سرعت و واکنش‌پذیری در سیستم هوشمند ARDIS یک عنصر کلیدی محسوب می‌شود.

خودروی LUCANO7 به یک موتور قدرتمند 1.6TGDI1 مجهز است که با یک گیربکس دوکلاچه مرطوب DCT7 قرین شده است و این ویژگی میتواند حداکثر توان خروجی 145 کیلووات را به ارمغان آورد. چه سبقت سریع، چه تجربه سفر خارج از جاده LUCANO7 همیشه " یک قدم جلوتر" است.

در طراحی LUCANO7 عملکرد متمایز سامانه چهار چرخ محرک و مصرف بهینه سوخت مورد توجه قرار گرفته است. در کنار شتاب و قابلیت‌های آفرودی و با در نظر گرفتن آپشن‌های این خودرو، مصرف سوخت این خودرو تنها 7.48 لیتر در یکصد کیلومتر است. این موضوع باعث شده تا LUCANO7 انتخابی متمایز و خاص برای جاده‌ها و تجربه آفرود باشد.

با نگاهی کلی به آنچه مطرح کردیم حالا میتوان گفت که با پشتیبانی از سیستم هوشمند ARDIS مزایای تکنولوژیکی متعدد مانند حالت‌های رانندگی، سیستم ترمز واکنش سریع، عملکرد بهینه در خارج از جاده‌ها و مصرف بهینه سوخت، LUCANO7 سطح جدیدی از تجربه رانندگی را به ارمغان می‌آورد یادتان باشد که تا تجربه متفاوتی از SUV و شکستن الگوی سنتی بازار آفرود، راهی نمانده است!

رقابت لوکانو7 و رنجرور ایووک!

لوکانو به‌عنوان برندی نوظهور در بازار خودروهای آفرودی که اتفاقا بازازی بسیار پررقابت است، یکی از محصولات پرطرفدار لندروور را نشانه گرفته است. اولین خودروی شهری-آفرودی لوکانو که لوکانو ۷ نام دارد، مشخصا با هدف به چالش کشیدن رنجروور ایووک راهی بازار شده است؛ اما سوال اصلی این است که کدام یک از این دو خودرو به عنوان یک محصول با در نظر گرفتن تمام قابلیت‌ها یک سروگردن بالاتر است؟

از نظر طراحی، لوکانو ۷ از یک الگوی طراحی مینیمال و چشم‌نواز بهره می‌برد حال آنکه رنجروور ایووک با وجود تغییرات همچنان طراحی کلاسیک و سنتی محصولات رنجروور را به عاریه گرفته است. بهره‌گیری از طراحی آبشاری با ساختار شش ضلعی در ورودی‌های هوای تعبیه شده در جلو پنجره با همراهی چراع‌های LED در عین سادگی، ابهتی تاثیرگذار را به لوکانو ۷ بخشیده است. طراحان لوکانو ۷ از خطوط بدنه بسیار ساده‌ای در طرفین خودرو بهره گرفته‌اند که از چراغ‌های جلو شروع شده و تا چراغ‌های عقب که از طراحی کریستالی به شکل الماس بهره می‌برند، امتداد پیدا کرده است. همین خطوط ساده، تجربه بصری لوکانو ۷ را مواجهه با یک خودروی عریض و عظیم‌‌الجثه بدل می‌کند. مجموع نکات در نظر گرفته شده در طراحی لوکانو ۷ در عین سادگی، طراحی چشم‌نوازی را به ارمغان آورده که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

بررسی لوکانو L7 گروه ماموت

در مورد قابلیت‌های هوشمند و تکنولوژی‌های به‌روز که در خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد، ایووک کمی محافظه‌کارانه‌تر رفتار کرده است، بطوری‌که برخی از امکانات سطح بالا همچنان به عنوان یک آپشن برای خریداران در نظر گرفته شده است و ایووک همچنان از سیستم داشبورد سنتی بهره می‌برد، در حالی که لوکانو ۷ از قابلیت سیستم هوشمند چند حالته استفاده می‌کند.

لوکانو ۷ از تراشه‌ی ۸۱۵۵ بهره می‌برد، که به صورت استاندارد در تمام خودروهای لوکانو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تراشه علاوه بر افزایش قدرت تصمیم‌گیری سیستم هوشمند خودرو منجر به افزایش نرمی خودرو و همین‌طور بازخورد خودرو در شرایط مختلف می‌شود. ضمنا باید به نمایشگر ۱۴.۸ اینچی بسیار بزرگ، هدآپ دیسپلی برای نمایش اطلاعات در تمام شرایط و همینطور سقف پانورما اشاره کرد. موارد دیگری نظیر شارژ سریع ۵۰ واتی نیز در لوکانو ۷ وجود دارند، که وجه تمایز بزرگی با ایووک ایجاد می‌کند.

هرچند فاصله‌ی محوری در دو خودرو شبیه هم هست، اما طول ۴۰۰ میلی‌متری و ارتفاع ۱۶۸۰ میلی‌متری لوکانو ۷ باعث شده است، تا فضای بیشتری درون خودرو در اختیار سرنشینان بوده و از این‌رو تجربه‌ی رانندگی و سفر لذت‌بخش‌تری در لوکانو ۷ نصیب سرنشیبنان این خودرو شود. البته با وجود بهره‌گیری از شیشه دو جداره مقاوم در برابر صدا، علاوه بر فضای باز، سکوت و آرامش نیز به سرنشینان ارزانی می‌شود، تا در حداکثر راحتی و آرامش در لوکانو ۷ سفری بی دغدغه را تجربه کنند.

بررسی لوکانو L7 گروه ماموت

در بازار خودرو که این روزها با سرعت در حال تغییر است، صنعت خودروسازی تمرکز خود را بر فناوری قرار داده. عناصر نوآوری به سرعت در خودرها نمایان می‌شوند و کاربران هم هر چه بیشتر به دنبال خودرویی با کیفیت و قابل اعتمادند که رانندگی و سواری را با ویژگی‌های پیشرفته بیشتر تجربه کنند. در بازار خودروی ایران، امیدواریم که محصولات جدیدی مانند لوکانو ۷، تجربه بی‌نظیری از آفرود را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

مشخصات فنی لوکانو 7

لوکانو 7 به عنوان شاهکار برند لوکانو بر آن است تا بهترین همراه برای رانندگان ایرانی علاقمند به آفرود باشد. در این مقاله برآنیم تا با برخی قابلیت‌های لوکانو7 آشنا شویم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

از آنجایی که دو مهارت اصلی در رانندگی آفرود، سرعت و هندلینگ خودرو است، لوکانو 7، به عنوان یک SUV شهری که قابلیت‌های آفرودی نیز دارد با تکیه بر تجربه شرکت مادر خود در تولید خودرو، پیشنهاد جذاب و قدرتمندی برای کاربران ایرانی در تجربه‌ی آفرود با تأکید بر سرعت و هندلینگ مناسب فراهم کرده است.

قلب تپنده‌ لوکانو ۷ یک پیشرانه ۱.۶ لیتری TGDI است، که حداکثر 195 اسب‌بخار قدرت را در حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر در اختیار راننده قرار می‌دهد. شتاب صفر تا ۱۰۰ لوکانو ۷ به 8 ثانیه می‌رسد، حال آن‌که این شاسی بلند شهری-آفرودی با وزن ۲هزار کیلوگرمی تنها به ۲.۹ ثانیه برای رسیدن به سرعت ۳۰ کیلومتر برساعت نیاز دارد.

پیشرانه 1.6 لیتری لوکانو 7 را گیربکس دو کلاچه تر 7DCT همراهی می‌کند، که جزء ۱۰ سیستم انتقال نیروی برتر در جهان است که موفق شده تا ضریب بهینگی ۹۸درصدی را کسب کند. این عدد را زمانی که پشت فرمان لوکانو ۷ نشسته باشید، با تعویض دنده‌ها زیر ۰.۲ ثاینه بیشتر درک می‌کنید، بطوری‌که به‌هیچ وجه حس کند بودن یا گیج بودن گیربکس به شما دست نمی‌دهد.

علاوه بر موارد ذکر شده، مهندسان در لوکانو ۷ به اندازه‌ به مصرف سوخت این خودرو توجه داشته‌اند که حتی در حالت هر ۴ چرخ متحرک لوکانو ۷ که سیستم WLTC نام دارد، مصرف سوخت تنها ۷.۴۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که می‌توان از آن به عنوان یک دستاورد بزرگ برای لوکانو ۷ نام برد، چراکه چنین مصرف سوختی برای خودروهای افرودی که برچسب پرمصرف به پیشانی دارند، حیرت‌انگیز است.

البته، به عنوان یک SUV شهری آفرود که با شعار «از کلاسیک، فراتر از کلاسیک» ظهور کرده است، لوکانو 7 نه تنها قدرت بالا را در اختیار راننده می‌گذارد، بلکه هندلینگ مناسب را نیز برای راننده ارزانی می‌دارد.

سیستم تعلیق لوکانو ۷ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و نگاهی به نتایج تست‌های مختلف ظرفیت این خودرو را بیش از پیش روشن می‌کند. شاسی تیون شده این خودرو باعث شده تا لوکانو ۷ در تست گوزن را با سرعت ۸۰ کیلومتر برساعت به صورت موفق پشت سربگذارد، که این رقم با رکورد خودروهای اسپرت برابری می‌‌کند.

در نهایت لوکانو 7، با قدرت و قابلیت کنترل بالای خود، به کاربران ایرانی کمک خواهد کرد تا از رانندگی آفرود لذت ببرند.

لوکانو 7، هنر و نوآوری در دنیای آفرود!

از زمان تولد لوکانو 7، با شعار از کلاسیک، فراتر از کلاسیک، برند لوکانو به سرعت جایگاه خود را بین کاربران به دست آورد. به عنوان اولین مدل آفرود شهری تحت برند لوکانو، لوکانو 7 با عملکرد قدرتمند آفرود و فناوری هوشمند خود به همراه زیبایی منحصربه‌فردش توانست نظر افراد را به خود جلب کند.

در لوکانو 7، زیبایی و اصالت به زیباترین شکل ممکن با هم تلفیق شده‌اند. ترکیب دو آیتم مربع و دایره در طراحی این خودرو، منجر به ایجاد ظاهری کامل از آفرود شده است.

LUCANO 7 لوکانو 7

در مقایسه با مدل‌های سنتی خودروهای شاسی‌بلند، خطوط صاف و شیک لوکانو 7 همراه با طراحی مربعی آن، اثر بصری کاملی را ایجاد می‌کند و شخصیت قدرتمند کاربران لوکانو را به خوبی نشان می‌دهد.

در طراحی چراغ‌های جلویی، از منبع نور LED با لنزهای تقسیم برای نور بالا و پایین استفاده شده است. این امکان، ترس حین رانندگی در شب را از راننده می‌کند.

در بدنه خودرو نیز، خطوط لبه بالا، زیبایی استریم لاین لوکانو 7 را به شکلی کامل در معرض نمایش قرار می‌دهد. در قسمت عقب خودرو، طراحی چراغ‌ها، یک نمای ساده و فناورانه از نور دارد که به واسطه‌ی آن، رانندگی با آفرود برای کاربران آسان‌تر می‌شود.

LUCANO 7 لوکانو 7

لوکانو 7 با سه رنگ به بازار عرضه خواهد شد: سفید ، مشکی و زیتونی. این رنگ‌ها با همان دقت و دانش صنعتی که در خودروهای لوکس به کار گرفته می‌شود، ارائه خواهند شد.

لوکانو 7 با طراحی منحصربه‌فرد و دقیق، زیبایی خود را در خیابان‌ها به رخ خواهد کشید و به یک استاندارد برای خودروهای شاسی بلند آفرود شهری تبدیل خواهد شد.

لوکانو 7؛ نگاهی نو به آفرودی هوشمند

لوکانو در راستای تولید یک خودروی آفرود با عملکرد بالا، در حال عرضه‌ اولین آفرود شهری خود در بازار ایران با نام Lucano 7 بوده و امیدوار است بتواند در این بازار جایگاه مطلوبی را برای خود کسب کند.

گفته می‌شود که لوکانو، به سیستم هوش مصنوعی ARDIS مجهز شده است که شامل 7 حالت رانندگی می‌شود و قابلیت تنظیم وضعیت خودرو را در لحظه‌ داراست. این ویژگی نه تنها در حمل و نقل شهری عملکرد خوبی را به همراه دارد، بلکه در شرایط خاص جاده از قبیل جاده برفی و مه آلود نیز تجربه منحصر به‌ فردی را برای کاربران در تمامی مسیرها ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، زاویه ورود و خروج LUCANO 7 به ترتیب 21 درجه و 29 درجه و با عمق تا 600 میلیمتر است. از حیث شاخص‌های عملکردی، LUCANO 7 قدرت قابل مقایسه‌ای با مدل‌های کلاسیک لوکس آفرود را دارد و جالب آنکه همه مدل‌های این سری، توانایی بالایی برای غلبه بر مشکلات پیمایشی دارند.

از نظر ایمنی، تمامی مدل‌های LUCANO 7 بر اساس استانداردهای ایمنی پنج ستاره جهانی ساخته شده‌اند. خودرو لوکانو 7 از طریق طراحی نوآورانه بدنه با سطح قابل توجهی از فولاد با استحکام بالا و سیستم پیشرو ADAS، یک سیستم ایمنی تمام بعدی را با موفقیت طراحی کرده است تا از ایمنی رانندگان و مسافران محافظت کند. لوکانو امیدوار است تا بعد از عرضه‌ لوکانو 7، تجربه آفرود با کیفیت بالاتری را برای کاربران ایرانی فراهم کند.

چگونه برند جدید آفرود LUCANO از لندرور پیشی می‌گیرد؟

وقتی صحبت از برند شاسی‌بلندهای آفرود به میان می‌آید، لندرور یک برند کلاسیک در این حوزه است، که نمی توان از آن اجتناب کرد. با این حال، از آنجایی که بخش بازار آفرود به تغییر ادامه می‌دهد و برندهای آفرود نوظهور به شدت رشد کرده‌اند، ساختار بازار و تجربه محصول «کلاسیک» با بازسازی جامع زنجیره ارزش مواجه است.

برند جدید آفرود لوکانو - LUCANO - که به تازگی معرفی شده است، شجاعت این را دارد که مستقیماً لندرور را محک زده و از آن پیشی بگیرد. اولین مدل آفرود شهری آن، لوکانو L7، به محض رونمایی با لندرور ایووک، چالشی مستقیم را به راه انداخت.

طراحی لوکانو 7

از نظر استایل کلی، لوکانو 7 و Land Rover Evoque شباهت‌های زیادی دارند. چه استفاده از خطوط مختصر و مستقیم و طراحی مربعی، یا دستگیره‌های در مخفی، سقف شناور و سایر جزئیات طراحی، سطح بالای رفتار دو مدل حس «منشأ یکسان» را نشان می‌دهد.

بر اساس اطلاعات موثق، تیم طراح و مهندس ارشد محصول L7، اولین مدل برند LUCANO، سال‌ها در کنار لندرور بوده و تجربه‌ای غنی در ساخت مدل‌های کلاسیک آفرود دارد.

کابین و امکانات لوکانو 7

تا جایی که به فضای داخلی مربوط می‌شود، هر دوی آن‌ها به سمت سبک مینیمالیستی حرکت می‌کنند، اما Evoque همچنان تداوم اشرافی قدیمی را دارد، در حالی که لوکانو 7 در حال نمایش قدرت بزرگی در زمینه علم و فناوری است.

لوکانو 7 نه تنها مجهز به یک صفحه نمایش 14.8 اینچی است، بلکه به تراشه 8155 در کلاس خود مجهز شده است و دارای تنظیمات هوشمند مانند تصویر پانوراما 540 درجه و نمایشگر W-HUD است. علاوه‌براین دیگر طراحی‌های هوشمند، باعث می‌شود لوکانو 7 به ‌طور جامع از لندرور ایووک در سطح هوشمندسازی فراتر رود.

درباره لوکانو

نام LUCANO به‌عنوان یک برند جدید آفرود، از ترکیب کلمه انگلیسی "Luxury"، واژه ایتالیایی "Cacciatore" و کلمه انگلیسی "Novelty" الهام گرفته شده است. LUCANO در واقع نماد یک شکارچی کنجکاو و شجاع شهری است که با زندگی خارج از جاده و خارج از شهر هم‌زیستی پیدا کرده است.

لوکانو هم به دنبال القا قدرت است و هم در جستجوی مأموریتی شجاعانه و پر پیچ‌وخم. LUCANO به شعار خود "از کلاسیک، ورای کلاسیک" خود پایبند است و بی‌وقفه به دنبال نوآوری و پیشرفت است. این خودرو با عملکرد عالی چهارچرخ محرک، ساختار ایمنی عالی و فناوری هوشمند آینده‌نگر، روند جدیدی از آفرود شهری را رهبری می‌کند.

با بهره‌گیری از ژنوم دقت و لوکس بودن و ادغام آن با دانش و مهارت‌های تیم‌های طراحی ارشد از بریتانیا، آلمان و سایر کشورها، مدل جدیدی از SUVهای آفرود شهری پا به عرصه وجود نهاده است. در آینده‌ای نزدیک، LUCANO به دنبال تمرکز بیشتر بر روی مفهوم توسعه پایدار و همسویی با محیط زیست است. این یعنی، ترکیب همه قابلیت‌های جاده‌ای با انرژی‌های جدید برای ایجاد عملکرد آفرودی کارآمدتر و سازگار با محیط‌زیست و ارائه گزینه‌های سفر راحت‌تر و سبز برای نخبگان جدید شهری.

 

نویسنده : باما

منبع : باما

دیدگاه کاربران
ناشناس 1402/12/14
واقعا عجیبه من فکر نکنم حتی خود مدیران کمپانی چری و لوکانو هم بیان لوکانو ۷ را با لندرور ایووک مقایسه کنند . اگر مدیران چری و لوکانو بفهمند که یکی در دنیا لوکانو ۷ را با لندرور مقایسه کرده پرهاشون میریزه.
پاسخ
0
0
0