• منهارت MH2 720 ب‌ام‌و M2

منهارت برای 1200 اسب‌بخار خیز برداشت

تقویت دیوانه‌وار ب‌ ام‌ و M2

26 مهر 1402 11:00

منهارت دوباره دست به کار شده است. پروژه جدید آن‌ها روی ب‌ام‌و M2 است و همان‌طور که مشاهده می‌شود خیلی وحشی به نظر نمی‌رسد.

غیر از بال بزرگ عقب و برخی گرافیک‌های پر زرق و برق روی بدنه، جلوه خاص دیگری به چشم نمی‌آید. با این حال یک چشم تیزبین می‌تواند رول‌کشی درون کابین را از پنجره‌ها مشاهده کند. این قطعات روی خودروهای معمولی دیده نمی‌شوند.

منهارت MH2 720 ب‌ام‌و M2

پروژه جدید منهارت که MH2 700 نام دارد روی نسخه استاندارد M2 اجرا شده است. خودرویی که می‌توانست 630 اسب‌بخار قدرت را از پیشرانه شش سیلندر خطی خود بیرون بکشد. در حالی که قدرت نسخه جدید تا 715 اسب‌بخار افزایش پیدا کرده است؛ اما قوای محرکه محصول جدید به قدری حیرت‌انگیز است که گفته می‌شود قابلیت پشتیبانی تا قدرت 1200 اسب‌بخار را هم دارد.

اگرچه این توانایی به لطف تغییرات روی میل‌لنگ و سوپاپ‌ها اعمال شده است، ولی در حقیقت نقش اصلی را توربوشارژرهای جدید ایفا می‌کنند، که شامل اینترکولر، منیفولد و سیستم تنفس کاملاً به‌روزشده می‌شوند. هم‌چنین منهارت ECU آن را نیز یک بار دیگر به‌روزرسانی کرده است.

خوشبختانه تغییرات پیشرانه همراه با بهینه‌سازی کلاچ، جعبه‌دنده و دیفرانسیل بوده است. از سوی دیگر شرکت لوله‌های اگزوز را طوری طراحی کرده که با استانداردهای حضور در خیابان مطابقت دارد.

منهارت MH2 720 ب‌ام‌و M2

در بخش ترمز به کیتی با دیسک 15.5 اینچی با کالیپرهای شش پیستونی برمی‌خوریم. هم‌چنین منهارت برای این محصول از سیستم تعلیق سفارش خود و کیت بدنه آیرودینامیک استفاده کرده است.

کاپوت M2 جدید به سبک مدل‌های CS طراحی شده. اسپویلر جلو و رکاب‌های جانبی از جنس فیبر کربن هستند. خبر عجیب این است که منهارت می‌گوید این تغییرات را روی مدل‌های صادراتی اعمال خواهد کرد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران