• جي‌پاور تيونينگ ب‌ام‌و M2 CS

افزایش قدرت تا 660 اسب‌بخار

تیونینگ ب‌ام‌و M2 CS توسط جی-پاور

18 فروردین 1402 19:57

M2 CS به عنوان سبک وزن­‌ترین و البته قدرتمندترین نسخه از ب ام و سری 2 شناخته می­‌شود. از آنجا که تا عرضه نسخه‌­های کامپتیشن و CS از نسل جدید M2 زمان زیادی باقیمانده، شرکت G-Power دست بکار شده و نسخه تقویت شده از ب ام و M2 CS را با نام G2M CS بای-توربو، به علاقمندان معرفی کرده است.

G-Powerتغییرات G-Power به خروجی 660 اسب‌­بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور برای G2M CS بای-توربو منجر شده است. برای ساخت این خودرو از سابقه 40 ساله خود در تقویت محصولات ب ام و استفاده کرده، که به خروجی 660 اسب‌­بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور برای G2M CS بای-توربو منجر شده است.

دستیابی به این سطح از قدرت برای G2M CS بای-توربو، به لطف تغییرات نرم‌افزاری، نصب میل‌­لنگ متفاوت، انژکتورهای GP-660، سیستم اگزوزGP Deeptone با چهار خروجی با روکش کربن، توربوشارژ GP-700 با کمپرسورهای بزرگتر و توربین چرخان، سوراخکاری CNC در پیشرانه برای خنک‌کاری و برخی موارد دیگر حاصل شده است.

جی‌پاور تیونینگ ب‌ام‌و M2 CS

چهار سطح خروجی قدرت از 500 تا 660 اسب­‌بخار برای G2M CS بای-توربو پیشنهاد شده است، که با انتخاب هریک توسط مشتری، تغییرات لازم روی خودرو اعمال خواهد شد.

G-Power از اعمال تغییرات بر بدنه G2M CS بای-توربو هم غافل نشده و رینگ‌های فورج‌کاری شده Hurrica e RR و باله عقب GP-Dynamic از جنس کربن را برای این کوپه اسپرت پیشنهاد کرده است، که علاوه بر تغییر ظاهر خودرو، فشار وارد بر محور عقب و پایداری در سرعت‌های زیاد را افزایش خواهد داد.

جی‌پاور تیونینگ ب‌ام‌و M2 CS

همان‌طور که قبلاً اشاره شد، ب ام و به صورت رسمی اعلام نموده که فعلا از عرضه نسخه­‌های اسپرت M2، یعنی CS و کامپتیشن خبری نیست. بنابراین علاقمندان چاره­‌ای ندارند جزاینکه به سراغ مدل‌های تقویت شده همچون G2M CS بای-توربو بروند و یا برای بروزرسانی نرم­‌افزاری و سخت‌­افزاری صیر کنند، که ظرف چند هفته آینده توسط ب ام و ارائه می­‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران