• لينک اند کو 03 ++

سدانی اسپرت با کیت بدنه جذاب

معرفی لینک اند کو 03 ++

1 آبان 1402 09:29

لینک اند کو 03 ++، سدان اسپرت ساخته جیلی و ولوو است که با قیمت ۳۹,۱۰۰ دلار در چین عرضه شد. این خودرو پیشرانه ۲ لیتری ۳۵۰ اسب‌بخاری دارد، که توسط Aurobay تیون شده است.

لینک اند کو اشاره کرده که تحویل 03 ++ ها از ماه دسامبر جاری است و اگر پکیج‌ها را به آن اضافه کنید، در ژانویه سال آینده به دستتان خواهد رسید. این خودرو به تعداد محدودی ساخته می‌شود و برای تولید انبوه نیست.

لینک اند کو برندی با مالکیت جیلی و ولوو بوده که جیلی آن را در سال ۲۰۱۰ خریداری کرد. محصولات این شرکت اسپرت و جوان‌پسند هستند. هفت محصول توسط لینک اند کو در چین عرضه می‌شوند، که عبارتند از: 01، 02، 03، 05، 06، 08 و  09.

این شرکت از پلتفرم های BMA , CMA و SPA استفاده می‌کند. این برند در مسابقات قهرمانی WTCR نیز شرکت کرده است و دو بار مقام اول را با خودرو 03 با تیونینگ CYAN Racing کسب کرد.

مشخصات فنی لینک اند کو 03 ++

سدان 03 ++ در ۱۹ اکتبر عرضه شده و برخی از فناوری های CYAN Racing در آن به کار رفته است. این سدان اسپرت بر پلتفرم CMA ساخته شده، که با ولوو XC40 یکسان است.

لینک اند کو 03 ++

پس از تغییرات تیونینگ Aurobay خروجی پیشرانه به ۳۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن‌متر گشتاور رسیده است. این پیشرانه را گیربکس هشت سرعته اتوماتیک همراهی می‌کند. سیستم تعلیق آن نیز مورد بازبینی قرار گرفته است.

این محصول با پکیج ۵۴۵۰ دلاری بدنه نیز دردسترس است، که مواردی مانند قوس چرخ‌ها، گلگیر پهن‌تر، سپرهای اسپرت و عناصر کربنی را شامل می‌شود.

لینک اند کو  03 + Racing

لینک اند کو 03++ در دو نسخه موجود است؛ نسخه اول 03 + Racing نام داشته که ابعاد آن به 4697/1843/1448  میلی‌متر با فاصله محوری ۲۷۳۰ میلی‌متر می‌رسد. این نمونه برای رانندگی روزانه مناسب بوده و سیستم AWD و تجهیزات بیش‌تری دارد.

لینک اند کو 03 ++

امکانات ایربگ‌های جانبی جلو، ایربگ پرده‌ای، نویگیشن AR، دسترسی کلید NFC، پنج پورت USB، ده اسپیکر و گرمکن و تهویه صندلی‌های جلویی.

قیمت این محصول ۳۹۱۰۰ دلار تعیین شده است. برای افزودن ترمزهای پرفورمنس، ۷۵۰ دلار باید پرداخت.

لینک اند کو 03 + TCR CYAN

نسخه دوم این سدان، نمونه پرفورمنس بوده که با نام 03 + TCR CYAN شناخته می‌شود. نام آن پس از دومین قهرمانی WTCR گرفته شد. بنابراین درست همانند خودروهای مسابقه ای WTCR، دیفرانسیل جلو بوده و صندلی‌های مسابقه‌ای دارد.

لینک اند کو ویژگی‌هایی مانند صندلی‌های عقب، ایربگ پرده‌ای و جانبی، سیستم HUD، شش اسپیکر و سایر تجهیزات غیرضروری را حذف کرده است تا وزن خودرو به حداقل برسد. اکنون وزن این خودرو برابر 1495 کیلوگرم شده. همچنین اسپویلر فیبرکربن و تایرهای UP2 میشلن اضافه شده است.

لینک اند کو 03 ++

قیمت این نسخه برابر ۵۷,۴۶۵ دلار است. مشتریان می‌توانند پکیج‌هایی را مانند ترمزهای پرفورنس (۷۵۰ دلار)، کمربند شش نقطه‌ای (۶۱۵ دلار) و رول کیج (۱۳۷۰ دلار) را سفارش دهند.

علاوه بر این گزینه‌ها، لباس مسابقه‌ای شخصی نیز با قیمت ۲,۴۶۰ دلار در دسترس است. این قیمت برای چنین لباسی بسیار زیاد است و نهایتا ۵۰۰ دلار ارزش دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران