• تويوتا کرولا کراس 2024
  • تويوتا کرولا کراس 2024
  • تويوتا کرولا کراس 2024
  • تويوتا کرولا کراس 2024
  • تويوتا کرولا کراس 2024

در دو نسخه بنزینی و هیبریدی در ژاپن

تویوتا کرولا کراس 2024

1 آبان 1402 15:59

تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۴ با تغییراتی مختصر، در ژاپن معرفی شده است. مهم‌ترین تغییر، جایگزینی پیشرانه آن است. پیشرانه ۲ لیتری هیبریدی قبلی، با نمونه ۱.۸ لیتری جایگزین شده است. قسمت‌های هیبریدی نیز مورد بازبینی قرار گرفته است، تا عملکرد بهتری داشته باشد.

برای کسانی که به پیشرانه هیبریدی علاقه ندارند، یک گزینه احتراقی وجود دارد که به پیشرانه ۲ لیتری مجهز شده است. سیستم Safety Sense نیز بهبود یافته است، تا کمک راننده بهتری باشد و ایمنی سایر خودروها و عابران پیاده را افزایش دهد.

تویوتا کرولا کراس 2024

یک نمایشگر ۱۰.۵ اینچی جدید و پیشرفته برای اطلاعات و سرگرمی و نمایشگر ۱۲.۳ اینچی TFT صفحه کیلومتر تعبیه شده است. کرولا کراس ۲۰۲۴ در هشت رنگ مختلف در دسترس بوده و یک رنگ خاکستری جدید به پالت آن اضافه شده است.

محدوده قیمتی کرولا کراس جدید برابر ۱۵,۵۷۴ تا ۲۳,۰۸۴ دلار است. این خودروساز اشاره نکرده است، که ویژگی‌های جدید کرولا کراس چه موقع وارد سایر بازارهای خارج از ژاپن می‌شود.

تویوتا کرولا کراس 2024

عرضه کرولا کراس در آمریکا با ارائه نسخه ویژه Nightshade گسترش یافته است. این نسخه ویژه طبق تریم SE ساخته شده و رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی پیانویی، چراغ‌های جلو و عقب تیره و تریم مشکی و قرمز داخلی دارد.

خریداران این نسخه می‌توانند رنگ مشکی Jet و قرمز Barcelona را با سقف مشکی و یا خاکستری Celestite با سقف مشکی را انتخاب کنند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران