• منصوري Heritage رنجرور
  • منصوري Heritage رنجرور
  • منصوري Heritage رنجرور

در تیراژ 3 دستگاه

معرفی منصوری Heritage رنجرور

1 آبان 1402 17:13

شرکت تیونینگ منصوری، اوایل سال جاری، مجموعه‌ای از ارتقاهای مختلف ظاهری و مکانیکی را برای رنجرور جدید معرفی کرد.

اکنون نسخه‌ای ویژه از آن معرفی شده است، که اوج هنر منصوری در آن دیده می‌شود. بدنه این رنجرور Heritage SV LWB کاملا مشکی بوده و قطعات فیبرکربن در آن به کار رفته است. فضای داخلی نیز با رنگ آبی روشن پوشیده شده است. تنها سه دستگاه از این محصول ساخته می‌شود.

کیت بدنه رنجرور منصوری، شامل سپرهای اسپرت، گلگیرهای عریض، رکاب‌های جانبی، کاپوت جدید، ورودی‌های هوا جانبی و اسپویلر دوگانه عقب است. ظاهر خودرو مشابه رنجرور قبلی منصوری است؛ اما در این مدل همه قطعات سیاه شده‌اند. رینگ‌های ۲۴ اینچی FD.15 با تایرهای 295/30R24 پوشیده شده و یادآور رینگ‌های رولزرویس هستند.

منصوری Heritage رنجرور

رنگ تیره روی شیشه‌ها و چراغ‌های عقب نیز اعمال شده است. پس تنها نشان منصوری تیره نیست و در این میان می‌درخشد.

در فضای داخلی، همه چیز آبی روشن است. صندلی‌ها با چرم آبی روشن کاور شده و طرح خاصی با منافذ ریز روی آن ایجاد شده است. این نوع طرح و منافذ، روی داشبورد، کنسول میانی و سقف  نیز دیده می‌شود. سقف رنجرور، همانند رولزرویس کهکشانی شده است. علاوه بر رنگ آبی، جزئیاتی نیز با رنگ مشکی براق در کابین به کار رفته که مشابه فیبرکربن هستند.

همان طور که اشاره شد، این رنجرور از نسخه لانگ ویل بیس (فاصله محوری کشیده‌تر) انتخاب شده و بنابراین سرنشینان فضای گسترده‌ای دارند. صندلی‌های ردیف عقب به صورت خلبانی است.

پیشرانه هشت سیلندر ۴.۴ لیتری آن از ب‌ام‌و گرفته شده و ۵۹۱ اسب‌بخار قدرت و ۸۳۵ نیوتن‌متر گشتاور دارد. خروجی این موتور در حالت استاندارد ۵۲۳ اسب‌بخار است. این در حالی است که رنجرور قبلی منصوری، ۶۱۱ اسب‌بخار قدرت داشت.

منصوری Heritage رنجرور

منصوری ادعا کرده که این شاسی بلند در مدت زمان ۴.۵ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت آن نیز ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

رنجرور Heritage منصوری، برای فروش در سایت این تیونر قرار گرفته و قیمت آن ذکر نشده است. منصوری تنها سه دستگاه از این خودرو تولید می‌کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران