• نگاهي به آلفارومئو جوليا خاص با 562 اسب بخار نيرو
  • نگاهي به آلفارومئو جوليا خاص با 562 اسب بخار نيرو
  • نگاهي به آلفارومئو جوليا خاص با 562 اسب بخار نيرو
  • نگاهي به آلفارومئو جوليا خاص با 562 اسب بخار نيرو
  • نگاهي به آلفارومئو جوليا خاص با 562 اسب بخار نيرو
  • نگاهي به آلفارومئو جوليا خاص با 562 اسب بخار نيرو
  • نگاهي به آلفارومئو جوليا خاص با 562 اسب بخار نيرو
  • نگاهي به آلفارومئو جوليا خاص با 562 اسب بخار نيرو
  • نگاهي به آلفارومئو جوليا خاص با 562 اسب بخار نيرو
  • نگاهي به آلفارومئو جوليا خاص با 562 اسب بخار نيرو
  • نگاهي به آلفارومئو جوليا خاص با 562 اسب بخار نيرو
  • نگاهي به آلفارومئو جوليا خاص با 562 اسب بخار نيرو

پیرمردی قدرتمند با ظاهر جذاب

معرفی کیت بدنه‌ای خاص برای آلفارومئو جولیا

14 آبان 1402 16:04

شرکت ئره ئره فیوری‌سری (ErreErre Fuoriserie) اقدام به معرفی کیت بدنه برای آلفارومئو جولیا کرده است، خودرویی که به عنوان یک کانسپت در اواسط 2022 توسط همین شرکت معرفی شد.

این شرکت ایتالیایی تلاش کرده این مدل کانسپت را تا حد امکان به نمونه اولیه شبیه سازد، که 61 سال پیش معرفی شد. برای حفظ اصالت اولیه، چراغ‌های جلو به صورت چهارتایی دایره­‌شکل طراحی شده، اما اکثر قطعات بدنه تعویض شده و حتی طراحی جلوپنجره، کاپوت و هواکش‌های پایین سپر جلو تغییر کرده است. شاید به همین علت بوده که خودرو در نمای جلو زیبا به نظر می­‌رسد، اما در نمای سه‌رخ، نمی‌توان این توصیف را به کار برد.

کیت بدنه‌ای خاص برای آلفارومئو جولیا

تغییر در فرم درها و رکاب جانبی و همچنین زاویه­‌دار شدن گلگیر عقب، نمای جانبی را نسبت به کانسپت سال قبل کمی تغییر داده است.

در نمای عقب به واسطه طراحی ستون C، در صندوق، دو باله سقفی، با فرمی مکعبی مواجه هستیم که با آنچه در مدل اصلی جولیا دیده‌­ایم، تفاوت زیادی دارد. در واقع دیفیوزر و دو خروجی اگزوز مرکزی را می­‌توان به عنوان تنها نکات مثبت طراحی نمای عقب این خودرو به شمار آورد.

فضای کابین این جولیا به مراتب بهتر از بدنه طراحی شده و با روکش چرم قهوه­‌ای در پوشش داخلی درها و بخشی از داشبورد و صندلی‌ها به همراه پوشش آلکانترا به رنگ خاکستری، حس خوشایندی به کاربر انتقال می­‌دهد.

کیت بدنه‌ای خاص برای آلفارومئو جولیا

غیر از اجزای تعلیق ساخت بیل‌اشتاین، باید به پیشرانه 2.9 لیتری شش سیلندر توئین توربوشارژ اشاره کرد، که با اعمال تغییراتی، اکنون 562 اسب‌بخار قدرت تولید می­‌کند. خروجی پیشرانه از طریق گیربکس شش سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می­‌شود.

ئره ئره فیوری‌سری برای تولید فقط 33 دستگاه از این خودرو برنامه­‌ریزی کرده، اما از اعلام قیمت آن خودداری نموده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران