• تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed
  • تيونينگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed

کامارو افسانه‌ای با تیونینگ مدرن

تیونینگ شورولت کامارو 1969 توسط finale speed

15 آبان 1402 12:09

شرکت Finale Speed، جدیدترین محصول خود، یک شورولت کامارو ۱۹۶۹ ارتقا یافته را به نمایشگاه SEMA آورد. در بین کامارو ۶۹‌های این شرکت، این مدل ویژه بسیار چشم‌گیر است و رنگ بدنه قرمز آبنباتی با پوشش‌هایی از جنس فیبرکربن دارد.

مانند سایر پروژه‌های کامارو Finale Speed، برای این نمونه نیز بدنه جدید و سبک وزنی از فیبر کربن ساخته شده است. خودروسازانی مانند پاگانی و کونیگزگ، باعث محبوبیت پنل‌های رنگی فیبر کربنی شده‌اند و اکنون این شرکت تیونینگ از آن استفاده کرده است.

این کامارو علاوه بر بدنه فیبرکربنی، پیشرانه استاندارد ۶.۲ لیتری سوپرشارژ LT4 دارد، که به گیربکس شش سرعته دستی T-56 متصل است. قدرت خودرو به ۶۵۰ اسب‌بخار می‌رسد، که مجهز به دیفزانسیل لغزش محدود است. سیستم اگزوز فولاد ضدزنگ ۲.۵ اینچی با هدرزهای جدید و صدا خفه‌کن سفارشی MagnaFlow وجود دارد.

ابعاد رینگ‌ها در جلو 18×10 و در عقب 18×12 است، که با تایرهای Toyo R888R پوشیده شده.

این شرکت تیونینگ، وزن کامارو سفارشی را عنوان نکرده، اما قطعا بسیار سریع بوده و به ترمزهای شش پیستونه Wilwood در جلو با روتور ۱۴ اینچی و کالیپرهای چهار پیستونی Wilwood با روتور ۱۴ اینچی مجهز است. علاوه بر آن، میله‌های نوسانی جلو و عقب و کویل‌اور فاکس وجود دارد.

در بخش داخلی خودرو نیز تغییرات و اصلاحات زیادی انجام شده است. برای مثال، یک جفت صندلی اسپرت جدید با کمربندهای چهار نقطه‌ای، کنسول با روکش آلکانتارا و صندلی عقب فیبرکربنی اضافه شده است. همچنین یک هدیونیت Alpine با اسپیکرها و ساب‌ووفر Focal موجود است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران