• بي واي دي Bao 3

سومین فرزند فنگ چنگ

معرفی بی وای دی Bao 3

17 آبان 1402 11:30

خودرو الکتریکی  Fang Cheng Bao (FCB) Bao 3 از مجموعه بی‌وای‌دی، قبلا در عکس‌های جاسوسی دیده شده بود. این آفرودر کوچک الکتریکی ، محدوده قیمتی برابر ۲۷,۳۰۰ تا ۴۱,۰۰۰ دلار دارد. این سومین محصول خط تولید  Fang Cheng Bao (FCB) Bao 3 است.

برند FCB زیرمجموعه جدید بی وای دی بوده، که بر خودروهای شاسی‌بلند آفرودی تمرکز دارد. بر اساس رنج قیمتی، بین مدل‌های دنزا و یانگ‌وانگ قرار می‌گیرد. اولین مدل FCB، خودرو Bao 5 (لئوپارد ۵) بوده که به زودی با قیمت ۳۹,۶۰۰ تا ۴۷,۸۰۰ دلار وارد بازار می‌شود. سال آینده دو مدل دیگر اضافه می‌شود، که اولی شاسی بلند پرچمدار Bao 8 و دومی Bao 3  است‌.

طبق تصاویر موجود، مشخص است که بدنه آن محکم و با زبان طراحی این برند ساخته شده است. لوگوی Fang Cheng Bao و یک جلوپنجره کوچک دیده می‌شود. یک نوار ظریف LED، چراغ‌های جلویی را به یکدیگر متصل کرده است. سپر جلو Bao 3 فرم ذوزنقه دارد. این سپر زاویه ورود خودرو را افزایش می‌دهد. دستگیره‌های جمع شونده و قوس چرخ‌های پهن با روکش پلاستیکی از سایر ویژگی‌های ظاهری آن است.

بی وای دی Bao 3

پشت این آفرودر، یک چرخ یدک روی در صندوق نصب شده است. دو چراغ LED افقی، یک سپر محکم و مقاوم و یک اسپویلر سقفی دوقلو دارد. ابعاد خودرو هنوز اعلام نشده، اما فاصله محوری کوتاهی دارد.

اخیرا نیز شاسی بلند Bao 3 با پوشش استتاری در طبیعت دیده شده است. یک پورت شارژ روی گلگیر جلوی راست تعبیه شده و نشان می‌دهد که با خودرویی تماما برقی مواجه هستیم.

طبق اطلاعات قبلی، مدل Bao 3 اندکی از Atto 3 (یوان پلاس) بزرگ‌تر است. ابعاد پرفروش‌ترین محصول بی وای دی برابر 4455/1875/1615 میلی‌متر با فاصله 2720 میلی‌متری است.

همان طور که اشاره شد، این خودرو، برخلاف Bao 5 و Bao 8 تماما برقی است. دو موتور الکتریکی و سیستم 4WD برای آن در نظر گرفته شده و باتری LFP از FinDreams تهیه شده، که یکی از توابع بی وای دی است. خروجی پیشرانه مشخص نیست و از سال آینده به بازار عرضه می‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران