• ون برقي پژو اي تراولر

با قابلیت پیمایش 350 کیلومتر

معرفی پژو ای-تراولر

25 آبان 1402 12:24

یک هفته پس از رونمایی پژو ریفتر، اکنون نوبت به همتای بزرگتر آن یعنی تراولر رسیده است، که با تغییرات جدید و حرف e در کنار نام خود معرفی شود.

طراحی پژو ای-تراولر

پژو ای-تراولر با تغییر در طراحی سپر و چراغ‌های جلو و نصب یک قطعه یکپارچه به جای جلوپنجره، به سایر محصولات این برند شباهت دارد. جزئیات سه تایی داخل چراغ‌های جلو با فرم شبیه به پنجه شیر، لوگوی جدید پژو و فونت جدید نام خودرو در بخش عقب، از دیگر تغییرات ظاهری به‌شمار می­‌آید.

ون برقی پژو ای تراولر

پژو ای-تراولر در دو طول بدنه 4.98 یا 5.33 متر قابل خریداری است و ظرفیت آن در حالت حداکثر به 9 نفر می­‌رسد.

کابین و امکانات پژو ای-تراولر

در فضای کابین هم طرح جدید فرمان و کنسول میانی، انتقال دریچه­‌های تهویه به ارتفاع پایین‌تر، نمایشگر 10 اینچی لمسی و صفحه پشت آمپر دیجیتال مواجه هستیم. پژو همچنین از افزایش کیفیت مواد و فضاهای جدید برای قرار دادن لوازم سخن به میان آورده است. کروز کنترل تطبیق‌­پذیر و سامانه جدید بازیابی نیروی ترمز هم به فهرست تجهیزات استاندارد اضافه شده است.

ون برقی پژو ای تراولر

مشخصات فنی پژو ای-تراولر

پژو ای-تراولر به یک موتور برقی با 136 اسب­‌بخار قدرت و 260 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده، که در محور جلو نصب می‌شوند. با انتخاب باتری 50 یا 75 کیلووات ساعت، شعاع حرکتی 224 و 350 کیلومتر (برمبنای WLTP) در دسترس خواهد بود، که هر دو نسبت به مدل قبلی، افزایش یافته است.

قیمت پژو ای-تراولر

فعلا از تاریخ دقیق فروش و قیمت پژو ای-تراولر اطلاعاتی منتشر نشده است، اما مدل قبلی این خودرو در فرانسه با قیمت پایه 56,720 یورو به فروش می­‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران