• شورولت سابربن يک ميليون دلاري!
  • معرفي شورولت سابربن يک ميليون دلاري!
  • معرفي شورولت سابربن يک ميليون دلاري!
  • معرفي شورولت سابربن يک ميليون دلاري!
  • معرفي شورولت سابربن يک ميليون دلاري!
  • معرفي شورولت سابربن يک ميليون دلاري!
  • معرفي شورولت سابربن يک ميليون دلاري!
  • معرفي شورولت سابربن يک ميليون دلاري!
  • معرفي شورولت سابربن يک ميليون دلاري!
  • معرفي شورولت سابربن يک ميليون دلاري!
  • معرفي شورولت سابربن يک ميليون دلاري!
  • معرفي شورولت سابربن يک ميليون دلاري!
  • معرفي شورولت سابربن يک ميليون دلاري!
  • معرفي شورولت سابربن يک ميليون دلاري!

عمل جراحی سنگین روی آمریکایی 50 ساله

معرفی شورولت سابربن یک میلیون دلاری!

14 آذر 1402 12:43

شرکت آیکان (Icon) که توسط جاناتان وارد تاسیس شده، تعدادی خودروی کلاسیک را بازسازی نموده و تحت سری Reformer به فروش می‌­رساند. جدیدترین عضو این سری، یک شورولت سابربن مدل 1970 است که با هزار اسب‌بخار قدرت و برخی تغییرات دیگر، یک میلیون دلار ارزش دارد!

نمونه مورد نظر در سال 1970 ساخته شده، یعنی تقریبا میانه دوران عرضه نسل هفتم شورولت سابربن در فاصله سال‌های 1967 تا 1972 و به همین دلیل، براساس شاسی مستقل شکل گرفته است.

اما خریدار جدیدترین عضو سری Reformer، قصد داشته یک خودروی آفرودر سریع با ارتفاع کم در اختیار داشته باشد. آیکان در نخستین گام، یک در عقب به سمت راننده اضافه کرده است، چرا که این خودرو در سال 1970 با دو در سمت سرنشین و یک در در طرف راننده عرضه می­‌شد.

علاوه بر این چالش مهم، یک جلوپنجره آلومینیومی هم پس از صرف 50 ساعت زمان ماشین­‌کاری ساخته شده، در حالی که دستگیره درها، داشبورد، فرمان و بسیاری قطعات کابین مورد بازطراحی قرار گرفته و رینگ‌های HRE در زیر بدنه نصب شده است.

معرفی شورولت سابربن یک میلیون دلاری!

بعد از این‌ها، نوبت به نصب پیشرانه 427 اینچ مکعبی توئین توربو V8 ساخت Nelson Racing Engines رسیده تا 1000 اسب‌­بخار قدرت و 580 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس 4 سرعته اتوماتیک، به دیفرانسیل Dana 60 در عقب انتقال دهد.

عایق­‌کاری بدنه و شاسی، سیستم تعلیق مستقل در هر دو محور با فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب و ترمزهای هیدروبوست ساخت برمبو با کالیپرهای شش پیستون در جلو و عقب، از دیگر ویژگی‌های فنی این خودروی منحصربه‌فرد به شمار می‌­آید.

معرفی شورولت سابربن یک میلیون دلاری!

در فضای کابین هم با چرم ایتالیایی و سیستم صوتی قدرتمند با قابلیت کنترل از طریق دستیار صوتی و دکمه‌­های روی آینه وسط مواجه هستیم.

از همین حالا می­‌توان اطمینان داشت که این شورولت سابربن 1970 نه تنها باعث جلب توجه عابران شود، بلکه با عملکرد فنی به مراتب بهتر از نمونه­‌های مشابه راننده خود را نیز خرسند کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران