• معرفي کالسکه هاي مرسدس
  • معرفي کالسکه هاي مرسدس
  • معرفي کالسکه هاي مرسدس
  • معرفي کالسکه هاي مرسدس
  • معرفي کالسکه هاي مرسدس
  • معرفي کالسکه هاي مرسدس

در همکاری با hartan

معرفی کالسکه های مرسدس

16 آذر 1402 18:28

شرکت مرسدس‌بنز، بار دیگر با شرکت سازنده کالسکه Hartan، همکاری کرده و چهار مدل ارائه داده‌اند. یکی از آن‌ها AMG GT² نام دارد، که به صورت محدود تولید می‌شود. اسم‌ سایر مدل‌ها عبارتند از All-Terrain GTR و Avantgarde GTX/GTS.

هر چهار مدل پوشش‌هایی از چرم گیاهی دارند. این نوع چرم طوری طراحی شده که ظاهر واقعی دارد و هیچ محصول جانبی حیوانی در آن به کار نرفته است. علاوه‌براین کالسکه‌ها در ۱۰۰ هزار چرخه آزمایش شده‌اند، تا از دوام آن‌‌ها اطمینان پیدا کنند.

مشخصات مدل All-Terrain GTR

این مدل برای والدینی طراحی شده که علاقه دارند با کودک خود به پیاده‌روی‌های ماجراجویانه بروند. برای این مدل، چرخ‌های سبک وزن با محفظه هوا تعبیه شده که با تایرهای چسبنده همراه است. چرخ‌های بزرگ و فنری، یک سواری راحت را برای کودک به ارمغان می‌آورند؛ حتی روی سنگ‌فرش و در جنگل‌.

صندلی GTR هارتان این کالسکه، به راحتی می‌چرخد و تغییر می‌کند. این کالسکه ویژگی جمع‌شوندگی نیز دارد تا راحت‌تر حمل شود.

مشخصات مدل Avantgarde GTX

این مدل ظاهر اسپرت‌تری دارد. صندلی چرخان آن قابلیت جابه‌جایی دارد و می‌توانید صندلی GTX را با صندلی کلاسیک GTS تعویض کنید. زیرپایی آن بلندتر می‌شود تا برای سنین بالاتر کودک نیز مناسب باشد. دسته تلسکوپی، سایبان با تنظیم بی‌صدا و آفتابگیر تاشو از ویژگی‌های آن است.

مشخصات مدل Performance GTS

یک دسته چرخان در این مدل وجود دارد که می توان کالسکه را رو به مادر و یا رو به محیط تنظیم کرد. سیستم تعلیق آن قابل تنظیم است و با تایرها و چرخ‌های دارای محفظه هوا همراه است. ترمز آن به طور مستقیم و یا به کمک یک دکمه روی دسته فعال می‌شود. این مدل نیز همانند دو مدل قبل، در پنج رنگ در دسترس است.

مشخصات مدل AMG GT²

این کالسکه نسخه ویژه و محدود است که در دو رنگ نارنجی magma beam و یا مشکی شب عرضه می‌شود. همچنین می‌توان از رنگ magma beam و یا آبی هایپر روی قاب و دسته‌ها، صندلی و تریم چرخ‌ها استفاده کرد. نام AMG روی سایبان و کیف همراه کالسکه حک شده است.

علاقمندان این مدل باید هرچه سریع‌تر سفارش خود را ثبت کنند. زیرا فقط ۲۹۹ نمونه از آن با رنگ مشکی و تریم آبی ساخته می‌شود.

همه این کالسکه‌ها، توسط TUV تست شده‌اند و می‌توان آن‌ها را از نمایندگی‌ها و خرده فروشان در اروپا تهیه کرد. قیمت این کالسکه‌ها هنوز اعلام نشده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران