• نيسان تيدا 2023 پارس خودرو

ورود نیسان تیدا به ایران

بررسی نیسان تیدا 2023 پارس خودرو (Nissan Tiida)

2 اسفند 1402 13:54

ورود نیسان تیدا به ایران

اسفند 1402: نیسان تیدا شرکت پارس خودرو اکنون در حال گذراندن مراحل قانونی و تست بوده و عکس‌های آن موجود است.

نیسان تیدا چراغ‌های جلو باریکی داشته و نمای جلو این خودرو تا حدودی شباهت به مدل قدیمی ایکس تریل دارد. چراغ‌های عقب تیدا الگوی مشابهی با نیسان سیلفی 2018 دارند. چراغ‌های باریک، سپر ساده و فاقد تزئینات، و مه‌شکن‌های دایره‌ای، باعث شده ظاهر تیدا کمی بی‌روح به نظر برسد.

رینگ‌های 16 و 17 اینچ، آنتن کوسه‌ای، بالچه انتهای سقف و خطوط روی درها ورودی، سایر جزئیات بدنه تیدا است.

فضای داخلی تیدا با وجود فرمان بزرگ و عقربه‌های پشت آن قدیمی به نظر می‌رسد. نمایشگر لمسی 8 اینچ ، پلاستیک‌های ارزان قیمت در سرتاسر داشبورد، صندلی‌های پارچه‌ای، دکمه‌ها و کلیدهای فراوان، اهرم دستی ترمزدستی، دسته دنده بزرگ، سانروف، استارت دکمه‌ای، کنترل الکترونیکی پایداری و کروز کنترل از ویژگی‌های کابین تیدا است.

واردات نیسان تیدا به ایران

آذر 1402: طبق اخبار موجود، شرکت پارس خودرو قصد دارد تا محصولی جدید را از شرکت نیسان وارد کند که در کلاس هاچ‌بک قرار دارد. این خودرو «تیدا» نام دارد که با مدل سال 2023 وارد خواهد شد.

نیسان تیدا از سال  2004 و در سه نسل تولید شده و مدل 2023 آن از نسل سوم است. تیدا در بازارهایی مانند چین و روسیه با نام پولسار عرضه می‌شود. تیدا با پیشرانه‌های مختلفی تولید می‌شود؛ اما نسخه‌ای که برای بازار ایران درنظر گرفته شده و پارس خودرو آن را عرضه می‌کند، یک موتور 1.6 لیتری بنزینی با توان تولید 122 اسب بخار قدرت و حدود 160 نیوتن متر گشتاور دارد. این پیشرانه با گیربکس CVT با قابلیت XTRONIC هماهنگ شده است.


فروش نیسان پارس خودرو

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت پارس خودرو و همچنین جهت آگااهی از جدیدترین شرایط فروش نیسان تیدا، پیش فروش نیسان تیدا و فروش خودرو نیسان تیدا وارداتی، مقاله شرایط فروش پارس خودرو را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران