•  تاييد رسانه‌هاي بين‌المللي به توانايي‌هاي کراس‌اور JAECOO جيکو J7

گام بزرگ در راستای تقویت و گسترش جایگاه جهانی

تایید رسانه‌های بین‌المللی به توانایی‌های کراس‌اور جیکو J7

27 آذر 1402 17:11

 از نیمه دوم سال جاری، جیکو محصولاتی را با طراحی خودرو های آفرود که دارای باطن و امکانات بسیار مدرن است، در بازارهای اروپای شرقی، آسیا-اقیانوسیه و آمریکای مرکزی و جنوبی رونمایی کرده است.  

در نوامبر سال گذشته در راستای گسترش ارتباطات جهانی برند جیکو،  همایشی در کشور مکزیک برگزار شد که در آن اصحاب رسانه و خبره‌های صنعت خودرو حضور داشتند. سپس با معرفی محصولات این برند در کشور آفریقای جنوبی، دریچه‌ای باز شد تا این خودروهای آفرود مدرن بهتر شناخته شوند و همچنین فیدبک‌ها و نظرات کاربران و خبره‌ها درباره محصولات دریافت شود.

ارتباطات رسانه‌ای و راه‌اندازی برند: JAECOO تحسین جهانی را به دست می‌آورد

در جلسه‌ای که در کشور مکزیک برگزار شد ارتباط سازنده‌ای میان برند جیکو و صاحب نظران این صنعت در کشور مکزیک شکل گرفت، همچنین در 23 نوامبر محصولات جیکو در کشور آفریقای جنوبی و شهر رویایی و زیبای کیپ تاون با عنوان سفر به یاد ماندنی معرفی شد. اکثر رسانه‌ها و کاربران در این کشور معتقد بودند که خودرو جیکو 7 دارای ظاهر کلاسیک یک خودرو آفرود و باطن هوشمند یک خودرو مدرن و شهری و کاراست .

 تایید رسانه‌های بین‌المللی به توانایی‌های کراس‌اور JAECOO جیکو J7

بدیهی است که جیکو با بهره از تکنولوژی‌های نوآورانه و قابلیت‌های حرکتی داخل و خارج از جاده و همچنین ارتباطات گسترده برای شناساندن برند خود در راستای توسعه جهانی قرار دارد.

کیفیت عامل جدابیت و تمایز جیکو

محصولات جیکو در حالتی که قابلیت‌های آفرودی خود را دارند، از تکنولوژی‌های هوشمند بهره می‌برند. به طور مثال سیستم ARDIS (سیستم اطلاعات همه‌جانبه) که مختص محصولات جیکو است و عملکرد فوق‌العاده‌ای را در قیاس با بسیاری از رقبای برند در بر دارد.

از نظر ایمنی، کلیه خودرو های برند جیکو دارای 5 ستاره کامل ایمنی هستند، که ماحصل طراحی هوشمندانه و ساختار مقاوم بدنه است، که در هنگام تصادفات می‌تواند بسیاری از ضرابت را دفع نماید. علاوه‌براین نصب سیستم ADAS که یک نو سیستم هوشیار رانندگی است، به ایمنی این خودرو کمک شایانی نموده.

 تایید رسانه‌های بین‌المللی به توانایی‌های کراس‌اور JAECOO جیکو J7

جیکو با توجه داشتن باطن و تکنولوژی‌های مدرن خصلت یک شاسی‌بلند کلاسیک را حفظ نموده، که دارای توانایی‌های قابل تحسین در عبور از ناهمواری‌ها، شیب‌ها و سطوح گوناگون است .    

علاوه‌براین‌ موارد، جیکو J7 به  تراشه‌های هوشمند و ویژه‌ای مجهز است، که با نگاه به داخل این خودرو می‌توان صفحه نمایش بسیار مدرن و بزرگ آن را دید که در کنار سیستم HUD، به تصویربرداری پانوراما  ۵۴۰ درجه و سایر ویژگی‌های چندگانه مجهز شده است. این فناوری‌های هوشمند حس کابین هواپیما را القا می‌کند.

در نیمه اول سال آینده برند جیکو قرار است به بیش از بیست بازار بزرگ بین‌المللی ورود نماید، که این حاصل طراحی مهندسی و تکنولوژی هوشمند این برند است، که مطابق با خواسته‌های نوین بازارهای بین المللی شکل گرفته.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران