• پيکاپ تويوتا Stout بازار آمريکا

آیا مدل Stout زنده می‌شود؟

برنامه تویوتا برای عرضه پیکاپی جمع‌وجور در آمریکا

27 آذر 1402 17:29

تویوتا خودروهای مختلفی را در کلاس‌های متنوع تولید می‌کند. برای مثال، در آمریکا دو نوع پریوس هیبریدی، کرولا، کمری و ... در بخش سدان حضور دارند. علاوه بر آن‌ها، GR86، سوپرا GR، کرولا کراس، راو۴، سکویا و ... نیز در آمریکا عرضه می‌شوند.

اما در بخش تراک‌ها، فقط تاندرا در قسمت سایز بزرگ‌ها و تاکوما در بخش سایز متوسط وجود دارد. هر دو آن‌ها با پیشرانه هیبریدی i-Force Max در دسترس هستند. بنابراین تویوتا باید این بخش را بهبود دهد.

در بخش پیکاپ‌های سنگین، رقبای سرسختی مانند فورد سری F حضور دارند که رقابت با آن‌ها دشوار است. بنابراین تویوتا وارد بخش پیکاپ‌های کامپکت و کوچک‌تر می‌شود. طبق گزارشات و اخبار موجود، تویوتا یا در حال تغییر مدل کرولا کراس به پیکاپ است، تا یاد مدل Stout را زنده می‌کند.

اکنون پیکاپ Stout با مدل ۲۰۲۵ به صورت دیجیتال طراحی شده است. کارشناس CGI چند رندر از این محصول را نشان داده است. توجه داشته باشید که این رندرها فرضی بوده و هیچ‌کدام رسمی نیستند. این خودرو رقیبی برای فورد ماوریک و هیوندای سانتاکروز محسوب می‌شود. به هر حال باید دید که آیا تویوتا می تواند جذابیت Stout کلاسیک را به فضای مدرن بیاورد یا خیر.

این رندرهای غیررسمی، از تاکوما و تاندرا الهام گرفته‌اند. در قسمت پیشرانه نیز به نظر می‌رسد که تویوتا پیشرانه ۴ سیلندر خطی را برای محصول جدیدش نصب کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران