• معرفي سوزوکي سوپر کري X
  • معرفي سوزوکي سوپر کري X
  • معرفي سوزوکي سوپر کري X
  • معرفي سوزوکي سوپر کري X

برادر بزرگتر کلاس

معرفی سوزوکی سوپر کری X

29 آذر 1402 10:38

پیکاپ‌های کِی (Kei) جذابیت ویژه‌ای دارند. سوزوکی Carry یکی از خودروهای این کلاس است، که نسخه بزرگ‌تر ارتقا یافته آن سوپر کری نام دارد. این محصول از سال ۲۰۱۳ عرضه شده و اکنون نسخه ویژه‌ای از آن در ژاپن معرفی شده است.

طراحی سوزوکی سوپر کری X

این نسخه، سوزوکی سوپر کری X لیمیتد نامیده می‌شود، که ظاهر سرسخت‌تر و تریم مشکی ظاهری دارد. تریم مشکی در نمای جانبی، اطراف چراغ‌ها، قاب آینه و دستگیره‌ها نیز دیده می‌شود و رینگ‌های ۱۲ اینچی کوچک آن نیز با رنگ مشکی پوشیده شده است.

این نسخه ویژه با چهار رنگ بدنه عرضه می‌شود؛ خاکستری Moss، نقره‌ای Silky، خاکی Cool مرواریدی و مشکی Bluish. سوزوکی ادعا می‌کند که این اصلاحات ظاهری باعث می‌شود تا سوپر کری سرسخت جلوه کند.

کابین سوزوکی سوپر کری X

نسل یازدهم سوزوکی کری در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و در طول دهه گذشته تغییرات اندکی داشته است. با ۳۳۹۵ میلی متر طول، ابعادی جمع‌وجور دارد.

یک فضای بار پشت دو صندلی وجود دراد و صندلی راننده تا ۴۰ درجه خوابیده می‌شود. علاوه‌براین یک فضای بار همبا طول ۱۴۸۰ میلی متر در عقب خودرو قرار دارد و یک فرورفتگی نیز زیر کابین دیده می‌شود.

مشخصات فنی سوزوکی سوپر کری X

پیشرانه استاندارد سه سیلندر این خودرو، ۶۵۸ سی سی حجم دارد و ۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۵۹ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی تولید شده توسط گیربکس ۵ سرعته دستی و یا ۴ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

قیمت سوزوکی سوپر کری X

سوزوکی سوپرکری X لیمیتد، با قیمت ۱۰,۶۷۸ دلار در ژاپن در دسترس است. قیمت نسخه اتوماتیک نیز ۱۱,۴۰۰ دلار است.

توجه داشته باشید که نسخه استاندارد سوپرکری، قیمتی در حدود ۷,۵۰۰ دلار دارد‌. قیمت سوزوکی کری معمولی نیز با ابعاد کوچک‌تر، برابر ۵,۳۰۰ دلار است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران