• سوزوکي سوئيفت اتوسالن توکيو ????

از نسخه اسپرت سوئیفت تا کانسپت‌های کاربردی

خودروهای سوزوکی در اتوسالن توکیو ۲۰۲۴

11 دی 1402 18:55

شرکت سوزوکی با چند خودرو در نمایشگاه اتوسالن توکیو ۲۰۲۴ شرکت می‌کند. سوزوکی، نسخه اصلاح شده سوئیفت، پیش نمایش نسل بعدی Spacia Gear با تجهیز به آشپزخانه و نسخه آفرودی و سرسخت سوپر کری را نمایش می‌دهد، که برای مسیرهای سنگی و کوهستانی طراحی شده است.

سوزوکی علاوه بر این سه کانسپت، سایر خودروهای خط تولیدش همانند سوئیفت، اسپاسیا، اسپاسیا کاستوم، سوپرکری و Solio Bandit را نیز در اتوسالن توکیو نمایش می‌دهد.

کانسپت سوئیفت Cool Yellow Rev

کانسپت سوئیفت Cool Yellow Rev، پیش‌نمایشی از نسل بعدی سوئیفت اسپرت نیست؛ بلکه یک نسخه سفارشی از نسخه استاندارد بوده که لیوری منحصربه‌فرد دارد. رنگ زرد Cool بدنه با گرافیک Swift  روی بدنه ترکیب شده است. تزئینات خاکستری، کاور چراغ‌های جلو و رینگ‌های مشکی نیز وجود دارد. اطلاعاتی درباره ارتقای فنی وجود ندارد، زیرا این کانسپت صرفا طراحی شده تا اعلام کند که نسل جدید در راه است.

کانسپت سوزوکی سوپرکری Mountain Trail

خودرو بعدی نمایشگاه، کانسپت سوزوکی سوپرکری Mountain Trail است. این خودرو، آفرودی‌ترین و سرسخت‌ترین نسخه سوپرکری است. بدنه با رنگ زرد طلایی پوشیده شده و رنگ مشکی نیز دیده می‌شود. درها و قسمت بار عقب، با نمونه فلزی مشکی رنگ جایگزین شده است. لوله‌های فلزی مشکی از قسمت جلو، سقف و ستون‌ها محافظت می‌کند.

روف راک، LED بار، تایرهای آفرودی با بیدلاک، تایر زاپاس بزرگ و صفحه محافظ فلزی در بخش جلو، از ویژگی‌های آن است. متاسفانه این کانسپت تولید نخواهد شد.

کانسپت سوزوکی Spacia Papa Boku Kitchen

کانسپت بعدی، کانسپت سوزوکی Spacia Papa Boku Kitchen  است. این نمونه، همانند پیش نمایشی از مدل Spacia Gear است. زیرا یک کیت بدنه متفاوت دارد. ظاهر آن با اسپاسیا و اسپاسیا کاستوم تفاوت دارد. جلوپنجره آن شبیه به جلوپنجره عمودی جیپ است و ویژگی‌های دیگری نیز مانند ورودی‌های هوای لانه زنبوری، لیوری چند رنگ و ... دارد.

همان طور که از نامش پیداست، در فضای بار خودرو، یک آشپزخانه کوچک تعبیه شده است، که پشت صندلی‌های عقب قرار دارد و سوزوکی در این باره گفته که هدفش، افزایش همکاری بین والدین و فرزندان است که از طریق آشپزی در سفر ایجاد می‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران