• مرسدس بنز جي کلاس کابريولت
  • معرفي مرسدس بنز جي کلاس کبريولت
  • معرفي مرسدس بنز جي کلاس کبريولت
  • معرفي مرسدس بنز جي کلاس کبريولت
  • معرفي مرسدس بنز جي کلاس کبريولت
  • معرفي مرسدس بنز جي کلاس کبريولت
  • معرفي مرسدس بنز جي کلاس کبريولت
  • معرفي مرسدس بنز جي کلاس کبريولت
  • معرفي مرسدس بنز جي کلاس کبريولت
  • معرفي مرسدس بنز جي کلاس کبريولت
  • معرفي مرسدس بنز جي کلاس کبريولت
  • معرفي مرسدس بنز جي کلاس کبريولت
  • معرفي مرسدس بنز جي کلاس کبريولت
  • معرفي مرسدس بنز جي کلاس کابريولت

محصولی از یک تیونر آلمانی

معرفی مرسدس بنز جی کلاس کابریولت

11 دی 1402 18:56

مرسدس AMG تاکنون G کلاس کبریولت نساخته است. نزدیک‌ترین مدل به آن را می‌توان G500 فاینال ادیشن مدل ۲۰۱۳ نام برد. حال تیونری آلمانی با نام Refined Marques، یک G کلاس کبریولت را معرفی کرده است.

۲۰ نسخه از این محصول سفارشی تولید خواهد شد. این G کابریولت برپایه G63 ساخته شده، که با پیشرانه V8 توئین توربو  ۵۷۷ اسب‌بخاری همراه است. خودرو پایه دو در بوده و شرکت Refined Marques دو در کوچک را نیز برای راحتی سرنشینان عقب اضافه کرده است.

مدیرعامل شرکت Refined Marques، اشاره کرده که درهای عقب ابتدا به صورت استاندارد طراحی شده بودند. اما بعدا تصمیم گرفتیم که درها به صورت برعکس باز شوند تا سرنشینان راحت‌تر باشند.

مدیرعامل این شرکت اظهار کرد که یک سوپر مدل معروف آمریکایی (اشاره‌ای به نامش نشده) پس از خرید این G کلاس کابریولت، با آن‌ها تماس گرفته و درباره صندلی‌های عقب شکایت کرده است. وی ادعا کرده که سوار و پیاده شدن به ردیف عقب بسیار دشوار بوده و حتی باعث شده تا لباسش پاره شود و پاشنه کفشش بشکند.

لازم به ذکر است که قرار بود این G63 کابریولت تک نسخه باشد. Al Bakry، مدیرعامل شرکت تیونینیگ در این باره گفته که این ایده از پسرش آمده است. طبق گفته وی، یک G کلاس برابوس داشته‌اند.  آن‌ها یک روز در ترافیک بودند که پسر می‌گوید چرا یک سقف پارچه‌ای برای Gکلاس درست نمی‌کنیم که باز شود و یک در کوچک عقب برای سوار و پیاده شدن داشته باشد. سپس Al Bakry ایده را با دوستان و آشناهایش که ثروتمندان و کلکسیونرهای خاورمیانه هستند مطرح می‌کند و بنابراین تعداد Gهای کابریولت به ۲۰ دستگاه می‌رسد.

۱۸ ماه طول کشیده تا این خودرو توسعه یابد و تولید شود. مدیرعامل Refined Marques می‌گوید که مشتریانش کیفیتی کمتر از کارخانه را نمی پذیرند. بنابراین این خودرو بسیار باکیفیت است. وی محصول نهایی را به رئیس کنترل کیفیت سابق مرسدس بنز ارائه می‌دهد تا آن را تایید کند. رئیس کنترل کیفیت نتوانست حتی یک ایراد از این خودرو خارج کند.

تمام ۲۰ دستگاه فروخته شده‌اند و مالک خوش‌شانس آن‌ها از قبل تعیین شده بود. مالک نمونه با رنگ آبی چاینا، که عکس‌های آن را می‌بینید، پیشنهادی با قیمتی بیش از دو برابر قیمت اولیه برای فروش آن دریافت کرد، اما قبول نکرد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران