• تسهيلات تاکسيراني براي رانندگان تاکسي

ارائه خدمات پزشکی با 30 درصد تخفیف

تسهیلات تاکسیرانی برای رانندگان تاکسی

18 دی 1402 15:48

ارائه خدمات دندانپزشکی برای تاکسیرانان

دی 1402: رضا صادقی، رئیس اداره رفاه و آموزش تاکسیرانان، در خصوص تداوم ارائه خدمات رفاهی ویژه به تاکسیرانان توضیح داد سازمان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و برقراری خدمات رفاهی مطلوب برای تاکسیرانان خدوم شهر تهران، امکان استفاده از خدمات ویژه دندان پزشکی با ۳۰٪ تخفیف از قیمت مصوب را فراهم آورده است. هماهنگی‌های لازم برای اعطا وام بدون بهره تا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان فقط با چک صیادی برای انجام خدمات ایمپلنت از طریق مجموعه طرف قرارداد انجام شده است.

وی درباره نحوه دریافت خدمات ایمپلنت گفت تمامی خدمات توسط متخصص فک و صورت و ایمپلنتولوژیست در ۸ مرکز با پرداخت ۳۰٪ پیش پرداخت اولیه و پرداخت ماهیانه فقط با ۲ میلیون تومان انجام می‌شود. تاکسیرانان محترم می‌توانند برای بهره‌مندی از این خدمت جدید با مراجعه به سایت سازمان در بخش باشگاه رفاه تاکسیرانان بدون نیاز به مراجعه حضوری معرفی نامه خود را دریافت و از این خدمات بهره‌‌مند شوند.

تسهیلات سفر مشهد برای تاکسیرانان تهران

دی 1402: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و ارائه خدمات رفاهی مطلوب به تاکسیرانان خدوم شهر تهران، امکان اقامت به مدت ۳ شب و ۴ روز به همراه خانواده در شهر مشهد مقدس را با ارائه ۵۰ درصد تخفیف فراهم آورد.

این تسهیلات پس از چهار سال وقفه، مجددا برقرار شده است. تاکسیرانان محترم می‌توانند برای بهره‌مندی از این خدمت جدید با مراجعه به سایت سازمان در بخش باشگاه رفاه تاکسیرانان نسبت به ثبت‌نام اولیه خود اقدام نمایند.


سایت سازمان تاکسیرانی

تاکسیرانان تهران، تبریز، اصفهان و مشهد می‌توانند جهت اطلاع از آخرین اخبار سازمان تاکسیرانی و همچنین دریافت خدمات مختلف تاکسیرانی از جمله درخواست مجوز تاکسی، استعلام کرایه تاکسی، آدرس شرکت‌های تاکسیرانی و ... به لینک زیر، مراجعه کنند:

سایت تاکسیرانی تهران
سایت تاکسیرانی تبریز
سایت تاکسیرانی مشهد
سایت تاکسیرانی اصفهان

 

نویسنده : مریم سادات نوری

منبع : taxi.tehran.ir

دیدگاه کاربران