نمایشگاه موتور تهران: رونمایی 5 محصول تمام برقی

رونمایی موتورسیکلت های جدید کرمان باتری

22 دی 1402 12:40

شرکت کرمان باتری ارگ، یکی از زیرمجموعه‌های صنایع خودروسازی کرمان محسوب می‌شود که در چهارمین نمایشگاه موتورسیکلت در تهران حضور یافته و چند موتورسیکلت را به نمایش گذاشته است. در ادامه قصد داریم با موتورسیکلت‌های کرمان باتری آشنا شویم.

موتورسیکلت D300 کرمان باتری

این موتورسیکلت شهری برقی از موتور 3000 واتی و باتری لیتیومی بهره‌مند شده است، که با هر بار شارژ می‌تواند 60 الی 80 کیلومتر را طی کند. برای شارژ این باتری بین 4 تا 6 ساعت زمان نیاز است. حداکثر سرعت آن نیز 75 کیلومتر برساعت تعیین شده است. این موتورسیکلت شهری ویژگی‌هایی مانند کروز کنترل، نمایشگر دیجیتال، جک الکترونیک، بلوتوث، دی لایت، ترمزهای دیسکی جلو و عقب و ... دارد.

موتورسیکلت S500 کرمان باتری

موتورسیکلت اس 500 بدنه‌ای با طراحی عضلانی دارد و از موتور 5000 واتی نیرو می‌گیرد. شارژ باتری آن بین 4 تا 6 ساعت طول می‌کشد و بردی برابر 110 تا 130 کیلومتر ارائه می‌دهد. این موتورسیکلت منحصر به‌فرد، 130 کیلومتر برساعت سرعت دارد و تا 220 کیلوگرم را تحمل می‌کند.

ویژگی‌های آن عبارتند از ترمزهای ABS، چراغ ال ای دی، کروز کنترل، بلوتوث، نمایشگر دیجیتال و ... . تنها دو رنگ قرمز و سبز برای آن در نظر گرفته شده است.

موتورسیکلت K300 کرمان باتری

موتورسیکلت K300، یک موتور 3000 واتی دارد و باتری آن با هر بار شارژ برد 70 تا 90 کیلومتر را ارائه می‌دهد. این موتورسیکلت، ویژگی‌های مطلوبی مانند ترمز ترکیبی CBS، نمایشگر دیجیتال، دی لایت، دو حالت سرعت (اسپرت و اکونومی)، جک الکترونیک، ترمزهای دیسکی و ... دارد. سیستم تعلیق آن در جلو از نوع تلسکوپی و در عقب از نوع شناور است. این محصول در دو رنگ مشکی و قرمز عرضه می‌شود.

موتورسیکلت D80 کرمان باتری

محصول بعدی کرمان باتری، یک موتورسیکلت شهری با موتور برقی 800 وات است که تنها 45 کیلومتر برد داشته و حداکثر سرعتش 60 کیلومتر برساعت است. این موتورسیکلت کوچک تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند. کروز کنترل، بلوتوث، دی لایت، تعلیق هیدرولیک و .. از ویژگی‌های این موتور شهری است.

موتورسیکلت S300 کرمان باتری

موتورسیکلت اس 300 کرمان باتری، طراحی جذابی داشته و موتور 3000 وات برقی دارد. به کمک باتری لیتیومی با هر بار شارژ می‌تواند 70 تا 90 کیلومتر را طی کند. حداکثر سرعت این موتورسیکلت به 90 کیلومتر برساعت می‌رسد و هر بار باید بین 4 تا 6 ساعت شارژ شود.

ویژگی‌ها و امکانات آن عبارتند از چراغ دی لایت، کروز کنترل، نمایشگر دیجیتال، ترمز ترکیبی CBS، دنده عقب، حالت اسپرت و اکونومی برای سرعت و ... . این محصول تنها در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران