• نمايشگاه موتور تهران 1402 موتورسيکلت هاي جديد دينو موتور

نمایشگاه موتور تهران: معرفی اسکوترهای جدید

رونمایی موتورسیکلت های جدید دینو موتور

24 دی 1402 17:16

غرفه دینو موتور در نمایشگاه موتور 1402

دی 1402: گروه صنعتی دینو موتور در سال 1381 تاسیس شد. این شرکت در سال گذشته توانست نمره بالایی را در شاخص رضایت مشتریان کسب کند. اکنون این شرکت محصولات خود را در چهارمین نمایشگاه موتورسیکلت در تهران به نمایش گذاشته و شرایط‌های فروش را برای خرید آسان متقاضیان ارائه می‌دهد. در ادامه با محصولات مختلف غرفه دینو موتور آشنا می‌شویم.

موتورسیکلت BD راک دینو موتور

این محصول در کلاس موتورهای کروز قرار دارد و طراحی آن بسیار جذاب است. پیشرانه 250 سی سی آن حداکثر 15 کیلووات قدرت و 18 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.  یک گیربکس شش دنده و ترمز ABS برای آن در نظر گرفته شده است. این موتور 175 کیلوگرمی، سرعت‌سنج دیجیتال و باک 15 لیتری دارد.

موتور سیکلت BD 250 دینو موتور

این موتور کروز از پیشرانه 150 سی سی بهره‌مند شده و با گیربکس شش دنده همراه است. توان آن به 15 کیلووات و گشتاورش 18 نیوتن‌متر است.

موتورسیکلت دینو ویند

این محصول در کلاس اسکوترهای شهری قرار داشته و طراحی ساده‌ای دارد. پیشرانه 170 سی سی آن می‌تواند 8.5 کیلووات قدرت و 12.2 نیوتن متر گشتاور تولید کند.  برای این محصول گیربکس CVT قرار داده شده است.  ترمزهای جلو و عقب از نوع دیسکی بوده و یک صفحه کیلومتر دیجیتال برای این اسکوتر 117 کیلوگرمی در نظر گرفته شده است.

موتورسیکلت فیدل IV دینو موتور

طراحی این اسکوتر شهری بسیار نزدیک به محصولات وسپا بوده و یک موتور 200 سی سی با خروجی 9.3 کیلووات قدرت و 12.6 نیوتن‌متر گشتاور دارد. وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها نیز بر عهده یک گیربکس اتوماتیک CVT است. این محصول ویژگی‌هایی مانند سیستم کی‌لس، ترمزهای دیسکی، سرعت سنج دیجیتال، باک 5.5 لیتری و ... دارد.

موتورسیکلت فیدل III دینو موتور

اسکوتر شهری بعدی از شرکت دینو موتور، مدل فیدل III است، که به پیشرانه 200 سی سی تجهیز شده. حداکثر خروجی آن به 8 کیلووات قدرت و 11 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. صفحه کیلومتر این مدل اسکوتر، ترکیبی از آنالوگ و دیجیتال است و کی‌لس ندارد.

موتورسیکلت کاوان MJ دینو موتور

دینو موتور در بخش اسکوترهای شهری تنوع قابل قبولی دارد و یکی دیگر از مدل‌های آن KAVAN MJ است که یک موتور 150 سی سی دارد. این محصول 6.5 کیلووات قدرت و 8.5 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و گیربکس CVT دارد. ترمز جلو از نوع دیسکی و ترمز عقب از نوع کفشکی است.

این اسکوتر شهری به سیستم کی‌لس تجهیز شده است و سرعت‌سنج دیجیتال دارد.

موتورسیکلت کاوان S دینو موتور

پیشرانه این اسکوتر 150 سی سی حجم داشته و نهایتا 6.5 کیلووات قدرت و 8.5 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند، که با گیربکس CVT هماهنگ است.  البته در این مدل از سیستم کی‌لس استفاده نشده است.

موتورسیکلت کاوان پلاس دینو موتور

این اسکوتر دینو موتور ظاهر شکیلی داشته و موتور 150 سی سی دارد که خروجی آن به 6.5 کیلووات قدرت و 9 نیوتن متر گشتاور می‌رسد.  این نیرو از طریق گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. صفحه کیلومتر آن ترکیبی از آنالوگ و دیجیتال بوده و کی‌لس ندارد.

موتورسیکلت کاوان E دینو موتور

این موتورسیکلت یک اسکوتر شهری است؛ اما برخلاف مدل‌های قبلی، پیشرانه احتراقی ندارد و کاملا الکتریکی است. برای این اسکوتر، موتور برقی 300 واتی در نظر گرفته شده که با باتری لیتیومی شارژ می‌شود. برد حرکتی آن به 90 الی 100 کیلومتر می‌رسد و ترمزهای دیسکی دارد.

موتورسیکلت دینو CL پلاس

اسکوتر شهری مدرن بعدی، دینو CL پلاس است که به پیشرانه 150 سی‌سی با خروجی 6.5 کیلووات قدرت و 8.5 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است. این پیشرانه را گیربکس CVT همراهی می‌کند و 104 کیلوگرم وزن دارد. باک سوخت آن تنها 4 لیتر ظرفیت دارد و سیستم کی لس برای آن نصب شده است.

موتورسیکلت CL 150 دینو موتور

این اسکوتر طراحی مدرنی دارد و پیشرانه 150 سی‌سی آن، 6.5 کیلووات توان و 8.5 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. باید در نظر داشت که این محصول فاقد سیستم کی‌لس است.

موتورسیکلت دینو ADV150

این مدل نیز در کلاس اسکوترهای شهری قرار دارد، اما برخلاف مدل‌های قبلی، طراحی آن مدرن است. این اسکوتر مدرن از موتور 150 سی سی بهره برده که 6.8 کیووات قدرت و 9.2 نیوتن‌متر گشتاور دارد. به کمک گیربکس CVT نیرو به چرخ‌ها منتقل می‌شود. ترمزهای دیسکی، سرعت سنج دیجیتال، باک 9 لیتری و سیستم کی لس از ویژگی‌های آن است.

موتورسیکلت آیروکس دینو موتور

ایروکس نیز یک اسکوتر شهری مدرن بوده که موتور 180 سی‌سی با خروجی 7.5 کیلووات قدرت و 10 نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال قدرت آن نیز از طریق گیربکس CVT انجام می‌شود. حجم باک آن 8 لیتر تعیین شده و هر دو محور ترمز دیسکی دارند. این اسکوتر 115 کیلوگرمی به سیستم کی‌لس و نمایشگر دیجیتال نیز تجهیز شده است.

موتورسیکلت دینو ZII

این موتورسیکلت در کلاس استریت قرار می‌گیرد و یک پیشرانه 200 سی سی با خروجی 11 کیلووات قدرت و 16 نیوتن‌متر گشتاور دارد. حجم باک آن 14.5 لیتر در نظر گرفته شده و گیربکس شش دنده دارد. ترمزهای دیسکی عقب و جلو، صفحه دیجیتال و ... از ویژگی‌های آن است.

موتورسیکلت لئوپارد 250 دینو موتور

این محصول یک موتورسیکلت قوی در کلاس استریت است، که پیشرانه 250 سی سی آن خروجی 16 کیلووات قدرت و 18 نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‌دهد. نیروی تولید شده از طریق گیربکس شش دنده به چرخ‌ها منتقل می‌شود و ترمز جلو دو دیسک و عقب یک دیسک دارد. این موتور 152 کیلوگرمی یک سرعت سنج ترکیبی آنالوگ-دیجیتال دارد و کی‌لس نیست.

موتورسیکلت لئوپارد 200 دینو موتور

این محصول نیز در کلاس استریت قرار دارد، اما از نمونه قبلی ضعیف‌تر است، زیرا موتور 200 سی‌سی دارد. این موتور 10.5 کیلووات قدرت و 14 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و گیربکس آن از نوع 5 دنده است.

موتورسیکلت TR200 دینو موتور

محصول بعدی در دسته تریل‌ها قرار دارد و مناسب مسیرهای سرسخت است. پیشرانه 200 سی سی آن نهایتا 11 کیلووات قدرت و 14 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند، که از طریق گیربکس 5 دنده به چرخ‌ها منتقل می‌شود. ترمزهای آن از نوع دیسکی بوده و 128 کیلوگرم وزن دارد. سرعت‌سنج این موتور تریل، ترکیبی از آنالوگ و دیجیتال است.

موتورسیکلت دینو BX200

این محصول در کلاس استریت قرار دارد، اما ظاهرش ساده است. به کمک موتور 200 سی‌سی آن، 11 کیلووات قدرت و 13.5 نیوتن‌متر گشتاور حاصل می‌شود که به گیربکس 5 دنده متصل است. یک باک 11 لیتری برای آن در نظر گرفته شده و ترمز عقب کفشکی است. این محصول کی‌لس و کیلومتر دیجیتال ندارد.

موتورسیکلت دینو 150

این محصول از نوع موتورهای طرح سی جی است، که برای کار و روزمره مناسب و اقتصادی هستند. خروجی پیشرانه 150 سی سی آن به 7.8 کیلووات قدرت و 9.5 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. سرعت‌سنج آن دیجیتال است.

موتورسیکلت دینو 125

این موتور نیز از نسخه‌های طرح سی جی بوده که کمترین توان را ارائه می‌دهد.


قیمت روز موتورسیکلت‌های دینو موتور به همراه قیمت انواع موتورسیکلت در بازار را از لینک قیمت روز موتورسیکلت مشاهده کنید.

 

نویسنده : مریم سادات نوری

منبع : باما

دیدگاه کاربران
ناشناس 1402/10/26
اطلاعات نامفهوم است
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/10/26
موتور سیکلت بسیار عالی است اطفا شرائط فردش اقساطی اگر دارد بفرمائید
پاسخ
1
0
0
سیاوشم 1402/11/8
کل شرایط فروش رو میتونید توی سایت شرکت دینو موتور پیدا کنید، اطلاعات به روز تر هم از طریق تماس با نمایندگی هاشون در دسترس هستش
0
0