• 2025 هوندا سيويک هيبريد
  • 2025 هوندا سيويک هيبريد
  • نخستين ديدار با هوندا سيويک هيبريد 2025

در انتظار اطلاعات بیشتر

نخستین دیدار با هوندا سیویک هیبرید 2025

1 بهمن 1402 20:03

شرکت هوندا چند ماه پیش از تصمیم خود برای عرضه مجدد سیویک هیبرید در ایالات متحده خبر داد. اکنون با نخستین دانسته‌­ها از هوندا سیویک هیبرید 2025 روبرو هستیم، خودرویی که با تغییرات جزئی ولی مهم، همراه شده است.

در نمای جلو می­‌توان افزایش ابعاد جلوپنجره و هواکش پایین سپر و تریم حاشیه چراغ‌های جلو با رنگ مشابه بدنه را تشخیص داد. این مورد آخر می‌تواند یادآور نسل جدید ب‌ام‌و سری 3 باشد که البته امر بدی هم نیست.

فعلا هیچ تصویر رسمی از نمای جانبی و عقب هوندا سیویک هیبرید 2025 در اختیار نداریم، ولی به نظر می­‌رسد که زمینه چراغ‌های عقب، کمی تیره شده است. نمونه حاضر در تصویر از تریم اسپرت تورینگ انتخاب شده است و به همین مناسبت، رکاب‌های جانبی با رنگ مشابه بدنه و رینگ‌های دایموند کات شش پره را نیز به همراه دارد.

شرکت هوندا از تغییراتی در تجهیزات رفاهی سیویک هیبرید 2025 خبر داده است. یکی از این تغییرات وعده داده شده می­‌تواند به روز رسانی سیستم اطلاعات سرگرمی باشد، مشابه اتفاقی که در مدل جدید هوندا آکورد نیز مشاهده می­‌شود.

در هنگام بروزرسانی مدل‌های قبلی هوندا سیویک، بخش فنی تریم‌های Si و تایپ آر نیز مورد تغییر قرار می­‌گرفت. اما در مورد هوندا سیویک هیبرید 2025  فعلا باید منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم.

هوندا سیویک هیبرید 2025 از تابستان امسال به نمایندگی‌های برند سازنده وارد می­‌شود. هوندا انتظار دارد که 40 درصد از کل فروش این برند به محصول تازه وارد اختصاص یابد.

هرچند هوندا با کمی تاخیر به عرصه خودروهای هیبرید وارد شده، اما همچنان با استقبال مشتریان روبرو شده است. هوندا CR-V هیبرید با فروش 361.457 دستگاه در ایالات متحده ، به عنوان محبوب‌ترین خودروی هیبرید این کشور در سال 2023 شناخته می­‌شود.

هوندا قصد دارد دو محصول از برند آکورا یعنی RDX و MDX را نیز مورد به روزرسانی قرار دهد. همچنین یک کراس‌­اور کوچک هم به سبد محصولات آکورا اضافه خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران
ویژه 4 1402/11/2
نخستین دیدار با هوندا سیویک هیبرید 2025 عالیست
پاسخ
0
0
0