• بررسي پيکاپ سينوتراک ايليا موتور

سال 1403 با پیکاپ جدید

بررسی پیکاپ سینوتراک ایلیا موتور

3 بهمن 1402 15:12

سینوتراک و اولین پیکاپ ایلیا موتور

بهمن 1402: پیکاپ جدیدی برای بازار ایران در نظر گرفته شده که از برند VGV است. این برند زیرشاخه‌ای از سینوتراک محسوب می‌شود. این محصول با نام Pioneer F16 شناخته می‌شود و به احتمال فراوان در سال 1403 به بازار کشور عرضه می‌شود. شرکت خودروسازی ایلیا قبلا محصولی از برند VGV را رونمایی کرده بود و اکنون قصد دارد پیکاپ آن را، که جدیدترین محصول آن است، به ایران بیاورد.


طراحی پیکاپ سینوتراک

این پیکاپ زبان طراحی کاملا متفاوتی نسبت به سایر پیکاپ‌های حال حاضر بازار دارد و تهاجمی و عضلانی طراحی شده است. نوع طراحی چراغ‌های جلو باعث شده تا این پیکاپ چهره اخمو و تهاجمی داشته باشد. چراغ‌ها دوتکه طراحی شده‌اند اما هر دو قسمت به یکدیگر نزدیک هستند. دو نوع جلوپنجره مشبک و یا با خطوط عمودی، برای آن درنظر گرفته شده که بسته به نوع و تریم خودرو تفاوت دارد. به لطف گلگیرهای برآمده، پیکاپ عضلانی‌تر به نظر می‌رسد.

کابین خودرو تریم دو رنگ دارد و ویژگی‌هایی مانند صفحه کیلومتر دیجیتال، نمایشگر اطلاعات و سرگرمی، فرمان دی‌کات و شیفتر الکترونیکی، در آن دیده می‌شود.

مشخصات فنی پیکاپ سینوتراک

درمورد پیشرانه پیکاپ وی‌جی‌وی نمی‌توان دقیقا اظهار نظر کرد. اما احتمالا از یک موتور ۲ لیتری توربودیزل بهره‌مند شده که ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو توسط گیربکس ۸ سرعته AT به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود.

وی‌جی‌وی یک قفل دیفرانسیل اتومات و و حالت های چهار چرخ سبک و سنگین به همراه حالت های رانندگی مختلف را برای این پیکاپ در نظر گرفته است.

امکانات پیکاپ سینوتراک

امکانات و تجهیزات آن عبارتند از چهار ایربگ رادار بین خطوط و هشدار خروج از خط، رادار هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری، رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور جلو و عقب، ترمز پارک برقی و اتوهلد، قفل دیفرانسیل اتوماتیک، حالت چهار چرخ سبک و سنگین، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم استارت و ورود بدون کلید، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سانروف و… .


شرایط فروش VGV در ایران

برای اطلاع از آخرین طرح‌های فروش وی‌جی‌وی و همچنین جهت آگاهی از نحوه ثبت نام خودروهای VGV در کشورمان، مقاله شرایط فروش ایلیا موتور را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران