• شرايط فروش دايون
  • شرايط فروش ايليا موتور

پیش فروش Y7 با مدل 1403

شرایط فروش ایلیا موتور و ثبت نام دایون (اسفند 1402)

10 اسفند 1402 10:24

پیش فروش دایون: اسفند 1402

ثبت نام دایون Y7 با مدل 1403 از روز چهارشنبه مورخ 1402/12/09 آغاز شده است. در این مرحله از پیش فروش دایون، متقاضیان می‌توانند خودرو دایون Y7 را پیش پرداخت 803 میلیون تومان و مطابق جدول زیر، خریداری نمایند:

شرایط پیش فروش دایون y7 مدل 1403

خودروی دایون Y7 فقط در سه رنگ سفید، مشکی، خاکستری قابل فروش است. ضمن اینکه اینکه خودروهای فروخته شده، همگی با مدل 1403 و با موعد 120 روزه تحویل خریداران می‌شود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط پیش فروش دایون Y7 ایلیا موتور (PDF)

پیش فروش دایون Y7 با مدل 1403

شرایط پیش فروش ایلیا موتور ویژه بهمن‌ماه 1402 اعلام شد. ثبت نام دایون Y7 صرفا از طریق سامانه فروش اینترنتی ایلیا موتور انجام شده و متقاضیان می‌توانند خودرو DAYUN Y7 را موعد تحویل 90 روزه، خریداری کنند:

پیش فروش دایون y7 ایلیا موتور

براساس بخشنامه پیش فروش دایون، قیمت خودروها نامشخص بوده و در زمان تحویل، به خریداران اطلاع داده می‌شود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط پیش فروش دایون Y7 ایلیا موتور (PDF)

فروش فوق العاده دایون Y7: آذر 1402

شرایط فروش فوق العاده ایلیا موتور اعلام شد. ثبت نام دایون Y7 از روز دوشنبه مورخ 1402/09/06 آغاز شده و خودروها نیز با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر 90 روزه، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد:

فروش فوق العاده دایون Y7

براساس بخشنامه فروش ایلیا موتور، امکان پرداخت 2 مرحله‌ای نیز برای متقاضیان وجود دارد. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش دایون Y7 ایلیا موتور (PDF)

فروش فوق العاده دایون: مهر 1402

شرایط فروش فوق العاده دایون از سوی شرکت ایلیا موتور اعلام شد. ثبت نام دایون از روز دوشنبه مورخ 24 مهرماه آغاز شده و تا روز پنجشنبه مورخ 27 مهرماه نیز ادامه دارد. متقاضیان در این مرحله، می‌توانند طرح فروش نقدی دایون یا طرح پیش فروش دایون را انتخاب نمایند.

براساس بخشنامه فروش فوق العاده ایلیا موتور، ثبت نام از متقاضیان واجد شرایط، صرفا از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو به نشانی esalecar.ir امکان‌پذیر است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش دایون Y7 ایلیا موتور (PDF)

فراخوان پیش فروش دایون: مرداد 1402

با اعلام شرکت خودروسازی ایلیا موتور، شرایط پیش فروش دایون ویژه برندگان مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو، از تاریخ 8 مردادماه 1402 آغاز شده است. متقاضیان واجد شرایط ثبت نام دایون، بعد از دریافت پیامک اطلاع‌رسانی از سوی شرکت ایلیا موتور، می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش اینترنتی این شرکت، جهت واریز وجه پیش پرداخت خودرو، اقدام نمایند:

شرایط پیش فروش دایون - مرداد 1402
مدل دایون Y5
پیش پرداخت 750 میلیون
سود مشارکت سالانه 12 درصد
سود انصراف سالانه 9 درصد
جریمه تاخیر سالانه 20 درصد
موعد تحویل 90 روزه
رنگ قابل انتخاب سفید/مشکی/خاکستری

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

براساس بخشنامه پیش فروش دایون، قیمت خودروها غیرقطعی است و در زمان ارسال دعوتنامه مشخص می‌گردد. 

خدمات پس از فروش دایون در کیان موتور

مرداد 1402: شرکت کیان موتور وارنا،  مسئولیت  ارائه خدمات پس از فروش  خودروهای دایون Y5 و بورگوارد BX7 و BX5  را در بازار خودرو ایران بر عهده‌ دارد. خدمات پس از فروش برای این خودروها شامل تامین قطعات یدکی، سرویس‌های دوره‌ای، تعمیرات و امداد رسانی و همچنین تامین قطعات اکسسوری می باشد. خودروهای دایون توسط صنایع خودروسازی ایلیا تولید می شوند. این خودروساز به تازگی، واردات محصولات VGV را نیز عهده‌دار شده است.

تامین قطعات یدکی: شرکت کیان موتور وارنا تلاش می‌کند تا  تامین قطعات اصلی و اورجینال خودروهای دایون و بورگوارد را تضمین کند.  قطعاتی که  با استانداردهای بین‌المللی ساخته شده  باشند و با کیفیت مناسب در دسترس مشتریان قرار ‌گیرند. اولویت اصلی کیان موتور وارنا در تعمیر و نگهداری خودرو، تضمین کیفیت، عمر و دوام طولانی مدت  قطعات یدکی و  ارائه خدمات حرفه‌ای است.

سرویس دوره‌ای خودرو: این شرکت با تکیه بر تجربه و تخصص خود در ارائه سرویس های دوره‌ای، به مشتریان خود خاطر نشان می‌کند تا با رعایت برنامه‌های نگهداری منظم، عمر و عملکرد خودروهای دایون و بورگوارد را بهبود بخشند. این سرویس ها شامل تعویض روغن و فیلتر، بازرسی فنی، تست و بررسی سیستم‌های الکترونیکی و مکانیکی، تعویض لنت ترمز و دیسک‌های ترمز و سرویس آینه‌ها و لوازم داخلی می‌شوند. با انجام منظم این سرویس ها، احتمال بروز مشکلات فنی در خودرو کاهش یافته و ایمنی و کارایی آن بهبود می‌یابد.

خدمات پس از فروش دایون در کیان موتور وارنا

تعمیرات و امداد رسانی: تعمیر و نگهداری خودروهای دایون و بورگوارد توسط تیم کارآزموده و متخصصین تعمیرات و نگهداری کیان موتور وارنا  انجام می‌شود. تعمیرات انجام شده توسط  این تیم فنی،  با بهره‌گیری از   قطعات اصلی و با استفاده از تجهیزات استاندارد و کالیبره شده  انجام می‌شود. همچنین تیم امداد رسانی شرکت کیان موتور وارنا  آماده است تا در صورت بروز هرگونه مشکل فنی در خودرو، در هر ساعت از شبانه روز ، در محل حاضر شده و با انجام تعمیرات لازم، به مشتریان کمک  ‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به راه خود ادامه دهند.

اکسسوری خودرو: علاوه بر قطعات یدکی اصلی، قطعات اکسسوری متنوعی نیز برای خودروهای دایون و بورگوارد ارائه می‌شود. با استفاده از این قطعات اکسسوری، مشتریان می‌توانند خودرو خود را به نمایشگاهی منحصر به فرد تبدیل کرده و به سلیقه و سبک خود تغییراتی دهند.

تعمیرگاه مرکزی کیان موتور وارنا: تعمیرگاه مرکزی شرکت کیان موتور واقع در تهران، کیلومتر 10 اتوبان شهید لشگری، خیابان لقمان حکیم، پلاک 5 قرار دارد. این تعمیرگاه با تکیه بر تیم فنی ماهر و مجرب، توانسته است بهترین خدمات تعمیر و نگهداری را به مشتریان ارائه دهد. با استفاده از تجهیزات استاندارد و استفاده از قطعات اصلی، تعمیرات صورت گرفته در تعمیرگاه مرکزی با کیفیت مناسب و به شیوه ای درخور مشتریان انجام می‌شود.

اصلاح قیمت پایه دایون Y5 توسط شورا

تیر 1402: براساس مصوبه جلسه 584 شورای رقابت خودرو مورخ 17 تیرماه 1402، قیمت پایه جدید محصولات ایلیا موتور، که توسط سازمان حمایت و در کارگروه‌های مربوطه، بررسی شده و به جمع‌بندی نهایی رسیده است، به شرح جدول زیر اعلام گردید:

قیمت پایه ایلیا موتور - تیرماه 1402
مدل قیمت پایه جدید
X22 PRO MT 1,177,110,379

*قیمت‌ها برحسب تومان بوده و بدون احتساب مالیات، عوارض و هزینه‌های جانبی است.

همکاری ایلیا موتور با برند VGV چین

تیر 1402: اخیرا تصاویری از کراس‌اور جدید U۷۵ پلاس با برند VGV در سطح شهر تهران منتشر شده و خبرهایی نیز مبنی بر ورود نخستین نمونه های این محصول به گمرک وجود داشت. اکنون مشخص شده که شرکت خودروسازی ایلیا این محصول را عرضه کرده و همکاری با برند VGV را در بازار ایران آغاز خواهد کرد.

شرکت خودروسازی VGV زیرمجموعه دو گروه بزرگ و معتبر صنایع تولیدی خودروهای تجاری ملی چین (CNHTC) و WeiChai (یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان قطعات خودرو و پیشرانه‌های دیزلی در چین) است که هم اکنون سه محصول U70، U75 Plus و پیکاپ VX7 را در سبد محصولاتش دارد.


بررسی انواع دایون در بازار

برای آشنایی با خودروهای دایون در بازار کشورمان و همچنین جهت اطلاع از مشخصات فنی به همراه ویژگی‌ها و امکانات محصولات دایون در ایران، مقالات زیر را مطالعه کنید:

. بررسی خودرو دایون Y5
. بررسی خودرو دایون Y7

قیمت دایون در ایران

در جدول زیر، آخرین تغییرات قیمت نمایندگی ایلیا موتور را برای محصولات دایون، از جمله دایون Y5 مشاهده می‌کنید:

زمان دایون Y5 دایون Y7
بهمن 1400 932 -
تیر 1401 1 میلیاردو 149 -
آذر 1401 1 میلیاردو 248 -
مهر 1402 - 1 میلیاردو 606
اسفند 1402 - 1 میلیاردو 950

*قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است.

آرشیو

پیش فروش دایون Y7

10 اسفند 1402
دانلود فایل PDF

پیش فروش دایون Y7

11 بهمن 1402
دانلود فایل PDF

فروش فوق العاده دایون Y7

7 آذر 1402
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و پیش فروش دایون Y7

25 مهر 1402
دانلود فایل PDF

کاتالوگ دایون Y7

9 مرداد 1402
دانلود فایل PDF

فروش یکپارچه دایون 1401 - مرحله 1

25 تیر 1401
دانلود فایل PDF

پیش فروش دایون Y5

23 اسفند 1400
دانلود فایل PDF

پیش فروش دایون Y5

24 بهمن 1400
دانلود فایل PDF

اولین فروش دایون Y5

6 بهمن 1400
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران
نمایندگی مدیران کد 322 1402/12/21
نمایندگی بسیار عالی هستید
پاسخ
0
0
0