• جک T9 هانتر برقي
  • جک T9 هانتر برقي
  • جک T9 هانتر برقي

خودروی کار با موتور برقی

معرفی جک T9 هانتر برقی

8 اردیبهشت 1403 12:08

نسخه برقی پیکاپ جک T9 هانتر برای حضور در نمایشگاه خودروی پکن 2024 آماده شده است. این محصول یکی از اولین پیکاپ‌های تمام برقی با سیستم تمام چرخ محرک است.

نسخه برقی، طبق همان نسخه بنزینی طراحی و تولید شده است. جک T9 که در ایران با نام کی ام سی T9 عرضه خواهد شد، یک پیکاپ سایز متوسط است که اولین بار در سال ۲۰۲۰ معرفی شد و همچنین سال گذشته یک فیس‌لیفت دریافت کرد. جک از سال گذشته در حال توسعه نسخه برقی است. نسخه تولیدی پیکاپ T9 برقی، با پروتوتایپ آن متفاوت است.

شرکت جک همچنین در حال توسعه نسخه پلاگین هیبرید T9 نیز هست، کهدر سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود. جک اکنون در حال فروش نسخه برقی پیکاپ T8 (کوچک‌تر از T9) در بازارهای خارج از چین است.

طراحی جک T9 هانتر 2024

بخش جلوی پیکاپ T9 (در بازار چین از نام هانتر استفاده می‌شود) برقی، با نسخه احتراقی تفاوت دارد. اولین تفاوت در بخش جلوپنجره آن است. جلوپنجره بزرگ نسخه احتراقی حذف شده است و اکنون یک جلوپنجره بسته با لوگو جک را مشاهده می‌کنیم. البته نوار دور جلوپنجره ثابت باقی مانده است. رینگ‌های ۱۸ اینچی جدید، طراحی متفاوت و یک پوشش برای کاهش ضریب درگ دارند.

جک T9 هانتر برقی

در نسخه احتراقی، رول کیج و دیواره‌های جانبی بخش بار وجود دارد. در نسخه برقی، حفاظ‌های ظریف کروم ساده در قسمت بار تعبیه شده است. یک قاب در اطراف‌ شیشه عقب پیکاپ نیز مشاهده می‌شود.

ابعاد T9 برقی برابر ۵۶۲۰/۱۹۶۵/۱۹۲۰ میلی‌متر است. طول بخش بار آن نیز به ۱۸۱۰ میلی‌متر می‌رسد. پیکاپ هانتر، ۲۰۵ میلی‌متر فاصله از سطح زمین دارد و طول قسمت بار آن ۱.۸۱ متر است. بنابراین پیکاپی کاملا کاربردی بوده و برای کسانی مناسب است که با خودرو خویش کار می‌کنند.

کابین و امکانات جک T9 هانتر 2024

کابین نسخه برقی، تا حد زیادی مشابه نسخه بنزینی است. یک اهرم تعویض دنده چرخشی، به جای نمونه معمولی در این کابین دیده می‌شود. رابط Zhiling 3.0، کنترل با صدا، نویگیشن دو حالته، شارژر وایرلس، خروجی ۲۲۰ ولت و صندلی‌های برقی از ویژگی‌های آن است.

جک T9 هانتر برقی

فضای داخلی از شهر ممنوعه الهام گرفته و T شکل است. استفاده از متریال صاف و صیقلی و دریچه‌های تهویه با رنگ مشکی پیانویی باعث شده تا از حالت خسته‌کننده خارج شود. یک نمایشگر ۷ اینچی با رابط کاربری Eastern Dragon و Arctic Blue Light دارد.

مشخصات فنی جک T9 هانتر 2024

یک موتور ۷۰ کیلوواتی با گشتاور ۱۷۶ نیوتن‌متر روی محور جلو و یک موتور ۱۶۰ کیلوواتی با گشتاور ۳۴۲ نیوتن‌متر در محور عقب درنظر گرفته شده است. در این پیکاپ یک باتری ۸۸.۰۲ کیلووات‌ساعتی وجود دارد، که برد ۵۰۰ کیلومتری را ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم آن، وجود دو موتور الکتریکی و‌ سیستم چهار چرخ محرک است. این در حالی است که سایر پیکاپ‌های چینی معمولا دیفرانسیل عقب هستند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران