• وولينگ استارلايت استيشن
  • وولينگ استارلايت استيشن
  • وولينگ استارلايت استيشن
  • وولينگ استارلايت استيشن

طراحی جدید با وجود شباهت به مدل‌های دیگر

معرفی وولینگ استارلایت استیشن

23 بهمن 1402 15:25

مدت کوتاهی پس از معرفی وولینگ استارلایت، اکنون نسخه استیشن واگن از این خودرو هم معرفی شده است.

مشخصات ظاهری وولینگ استارلایت

طراحی بدنه وولینگ استارلایت استیشن کاملا به نسخه سدان شباهت دارد، که البته نکته بدی نیست چرا که این خودرو با وجود شباهت به برخی خودروهای چینی دیگر همچون دیپال SL03 یا محصولات ایکس‌ پنگ، در نهایت طرح قابل قبولی دارد. در نمای جلو با چراغ‌های مجزا، نوار نورانی، جلوپنجره مشکی براق و جزئیات کروم در حاشیه سپر جلو مواجه هستیم.

اما ویژگی‌های جدیدی این محصول اتحاد جنرال موتورز و سایک در نمای جانبی آشکار می‌شود چرا که ابعاد شیشه‌های کناری نسبت به نسخه سدان افزایش یافته و ریل سقفی با محفظه لوازم هم روی سقف نصب شده است. البته مشخص نیست که این لوازم به صورت استاندارد ارائه می‌شود یا سفارشی ولی در نهایت به نمای عقب می‌رسیم، جایی که یک نوار نورانی LED بین چراغ‌ها نصب شده است.

معرفی وولینگ استارلایت استیشن

ابعاد بدنه نسخه سدان وولینگ استار لایت در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.835، 1.86، 1.515 و 2.8 متر اعلام شده است. به نظر نمی‌رسد که این اعداد در نسخه استیشن واگن با تغییر بزرگی همراه شده باشد.

مشخصات فنی وولینگ استارلایت

وولینگ استارلایت سدان در نسخه برقی به یک موتور با 136 اسب‌بخار قدرت مجهز شده است، که حداکثر سرعت 150 کیلومتر برساعت را برای این خودروی 1.6 تنی فراهم می‌کند. البته از ظرفیت باتری LFP اطلاعی نداریم.

اما نسخه پلاگین-هیبرید یا PHEV سدان به سامانه‌ای متشکل از پیشرانه 1.5 لیتری درونسوز با 105 اسب‌بخار قدرت و یک موتور برقی، مجهز شده که حداکثر سرعت 145 کیلومتر برساعت را برای این خودروی 1695 کیلوگرمی فراهم خواهد کرد. خودروساز چینی در حال حاضر از اعلام مشخصات فنی وولینگ استارلایت استیشن خودداری کرده است، اما انتظار داریم که در صورت تولید این مدل، با مشخصات مشابه روبرو شویم.

با توجه به افزایش روزافزون توجه مشتریان به خودروهای مناسب سفر و ماجراجویی، عرضه چنین محصولی از جانب وولینگ اصلا عجیب نیست، اما فعلا نمی‌توان درباره احتمال تولید این خودرو اظهارنظر کرد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران