• فولکس واگن ID.7 S
  • فولکس واگن ID.7 S
  • فولکس واگن ID.7 S
  • فولکس واگن ID.7 S
  • فولکس واگن ID.7 S

سدان برقی برای چین

معرفی فولکس واگن ID.7 S

23 بهمن 1402 15:40

اتحاد فولکس واگن و فاو، از مدتی پیش یک سدان برقی به نام ID.7 ویژن را در چین تولید و به برخی کشورها از جمله ایالات متحده صادر می‌کند. اکنون خودروساز آلمانی تصمیم گرفته که یک مدل دیگر به نام ID.7 S را با همکاری شریک دیگر خود در چین یعنی گروه سایک، تولید کند. این مدل فعلا در چین به فروش می‌رسد.

مشخصات ظاهری فولکس واگن ID.7 S

علی‌رغم اشتراک سخت‌افزاری بین ID.7 S و ID.7 ویژن، طراحی مدل جدید تحت تاثیر کانسپت ID.Next شکل گرفته است، که در آوریل 2023 معرفی شد.

مهم‌ترین تفاوت میان این دو سدان برقی به نمای جلو ارتباط دارد، جایی که فولکس واگن ID.7 S به دو چراغ مجزا و یک نوار سرتاسری LED مجهز شده است.

طراحی سپر جلو هم تفاوت‌هایی دارد ضمن‌این‌که در نمای جانبی، با زاویه مستقیم خط شانه و طرح متفاوت رینگ‌ها مواجه هستیم. در نمای عقب هم تغییرات زیادی اتفاق افتاده که طرح اسپرت سپر عقب و چراغ‌های LED با فرم متفاوت را به همراه داشته است.

معرفی فولکس واگن ID.7 S

ابعاد بدنه فولکس واگن ID.7 S در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 5.026، 1.864، 1.537 و 2.966 متر اعلام شده است. بنابراین طول این خودرو نسبت به ID.7 ویژن، 7 سانتی‌متر افزایش نشان می‌دهد.

مشخصات فنی فولکس واگن ID.7 S

درحال حاضر از مشخصات فنی فولکس واگن ID.7 S اطلاعات کاملی در دسترس نیست، ولی می‌دانیم که نسخه تک‌موتوره این خودرو، 228 اسب‌بخار قدرت در اختیار دارد. این درحالی است که خروجی پیشرانه در نسخه تک‌موتوره از ID.7 ویژن به 201 اسب‌بخار می‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران