• معرفي نيسان اينتر استار
  • معرفي نيسان اينتر استار
  • معرفي نيسان اينتر استار
  • معرفي نيسان اينتر استار
  • معرفي نيسان اينتر استار
  • معرفي نيسان اينتر استار
  • معرفي نيسان اينتر استار

رنو مستر با لوگوی نیسان

معرفی نیسان اینتر استار

25 بهمن 1402 13:00

پس از معرفی نسل جدید رنو مستر، حالا نوبت به همتای این خودرو با نشان نیسان رسیده است تا وارد بازار شود. این خودرو که قبلا با نام NV400 شناخته می‌شد، از سال 2021 با نام اینتراستار به فروش می‌رسد.

مشخصات ظاهری نیسان اینتراستار

تفاوت ظاهری نیسان اینتر استار با رنو مستر به نمای جلو محدود می‌شود، جایی که با جزئیات افقی جلوپنجره، نام و نشان این خودرو و جزئیات نقره‌ای در کنار جلوپنجره مواجه هستیم. همچون محصول رنو، نیسان اینتر استار نیز در چند نسخه متفاوت برای کاربری‌های گوناگون عرضه می‌شود.

مشخصات کابین نیسان اینتراستار

در فضای کابین نیسان اینتراستار به جز لوگوی نیسان روی فرمان، تفاوتی با رنو مستر مشاهده نمی‌شود. بخش میانی داشبورد به همراه نمایشگر بالای آن، به طرف راننده چرخیده است. چند فضای گوناگون برای لوازم کوچک نیز در این فضا پیش‌بینی شده است.

معرفی نیسان اینتر استار

نیسان اینتراستار به صورت استاندارد به نمایشگرهای دیجیتال، گرم‌کن شیشه جلو و صندلی‌ها، ترمز خودکار و سامانه پایش وضعیت راننده مجهز شده است.

مشخصات فنی نیسان اینتراستار

برای نخستین بار، نیسان اینتراستار به پیشرانه برقی هم مجهز می‌شود. این مدل با حرف e در کنار نام خود، یک پیشرانه برقی مشترک با رنو مستر با 131 یا 143 اسب‌بخار قدرت را به همراه دارد. نسخه پایه، به مجموعه باتری 40 کیلووات ساعت با برد حرکتی 200 کیلومتر و مدل دوم به باتری 87 کیلووات ساعت با برد حرکتی 460 کیلومتر (برمبنای WLTP) مجهز شده است.

مشتریان می‌توانند نیسان اینتر استار را با پیشرانه 2 لیتری توربودیزل با 105 یا 170 اسب‌بخار قدرت به همراه گیربکس دستی یا اتوماتیک 9 سرعته نیز سفارش بدهند.

معرفی نیسان اینتر استار

ظرفیت حمل بار نیسان اینتر استار در دو نسخه دیزل و بنزین‌سوز به ترتیب 1.6 و 2 تن اعلام شده است.

ثبت سفارش نیسان اینتر استار از مارس 2024 آغاز خواهد شد. از قیمت این محصول فعلا اطلاعی در دسترس نیست.

نیسان اینتر استار در کنار رنو مستر در تاسیسات رنو در فرانسه تولید خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران