• نيسان کاروان نسخه MyRoom
  • نيسان کاروان نسخه MyRoom
  • نيسان کاروان نسخه MyRoom
  • نيسان کاروان نسخه MyRoom
  • نيسان کاروان نسخه MyRoom

شبیه به یک خانه متحرک

معرفی نیسان کاروان نسخه MyRoom

18 مرداد 1403 12:02

نسل ششم نیسان کاراوان،  به مدت ۱۵ سال بدون تغییر باقی مانده است. اما همچنان این ون با دوام و‌ کاربردی است و‌ رقیب مستقیم تویوتا هایس محسوب می‌شود. نسخه کمپر این ون MyRoom نام دارد. فضای داخلی این ون کاملا شبیه به یک خانه است.

طراحی نیسان کاراوان نسخه MyRoom

نسخه MyRoom نیسان کاراوان، در ماه اکتبر ۲۰۲۳ به عنوان نسخه لانچ ادیشن معرفی شد و اکنون یک نسخه ثابت در خط تولید این محصول است و برای علاقه‌مندان به کمپینگ ساخته شده است.

نسخه مای‌روم، براساس نسخه لانگ کاراوان ساخته شده است، که سقف و عرض استاندارد دارد. نمای بیرونی آن شبیه به نسخه LCV است، که سپرهای رنگ نشده و رینگ‌های فولادی مشکی دارد. این نما، با جلوپنجره، آینه‌های جانبی و دستگیره‌های در کامل می‌شود.

نیسان کاروان نسخه MyRoom

امسال این ون با رنگ Deep Forest نیز در میان پالت پنج رنگ در دسترس است و احتمالا اکثر خریداران آن را با رنگ بژ Sand و سقف سفید سفارش دهند. برچسب MyRoom_Into the Nature روی شیشه‌های جانبی و عقب نصب شده است.

کابین و امکانات نیسان کاراوان نسخه MyRoom

فضای داخلی این ون، بسیار خاص‌تر و قابل توجه‌تر از نمای بیرونی آن است. قسمت عقب کابین آن بسیار شبیه به یک هتل شیک است. همه قسمت‌های کابین با روکش چوب پوشیده شده و مبلمان کامل برای یک اتاق نشیمن فراهم است.

برای شیشه‌ها، پرده نصب شده تا افراد فضای خصوصی داشته باشند. صندلی‌های ردیف دوم را می‌توان تا کرد، تا به یک کاناپه راحت تبدیل شوند. این کاناپه با یک میز تاشو و قابل حذف همراه است. نیسان دو گزینه را برای محل خواب مشتریان ارائه می‌دهد؛ یک تخت تاشو دو قسمتی و یا تختی با روکش پشمی که به سمت بالا جمع می‌شود.

نیسان کاروان نسخه MyRoom

برای تامین انرژی موردنیاز این هتل مجلل، باتری‌های قابل حمل بازیافت شده از نیسان لیف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این باتری‌ها، انرژی لازم برای دستگاه‌های الکترونیکی را با خروجی ۱۰۰ ولت AC تامین می‌کنند؛ حتی وقتی که موتور ون خاموش است.

مشخصات فنی نیسان کاراوان نسخه MyRoom

این کمپر با دو گزینه برای پیشرانه در دسترس است؛ پیشرانه تنفس طبیعی ۲ لیتری بنزینی با کد QR20DE با خروجی ۱۲۹ اسب‌بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتن‌متر گشتاور و یا پیشرانه ۲.۵ لیتری دیزلی از میتسوبیشی با کد 4N16. خروجی پیشرانه دیزلی به ۱۳۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد.

هر دو پیشرانه به گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک متصل هستند. نسخه بنزینی به طور انحصاری به صورت دیفرانسیل عقب عرضه می‌شود. اما نسخه دیزلی را می‌توان به صورت تمام چرخ محرک نیز سفارش داد.

قیمت نیسان کاراوان نسخه MyRoom

قیمت این خودرو بسته به نوع و تریم متفاوت است و بازه قیمتی بین ۳۷,۶۳۳ تا ۴۶,۷۶۶ دلار دارد.  این کمپر احتمالا فقط برای بازار ژاپن است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخواند.

دیدگاه کاربران