• معرفي مرسدس G کلاسStronger Than Diamonds Edition
  • معرفي مرسدس G کلاسStronger Than Diamonds Edition
  • معرفي مرسدس G کلاسStronger Than Diamonds Edition
  • معرفي مرسدس G کلاسStronger Than Diamonds Edition
  • معرفي مرسدس G کلاسStronger Than Diamonds Edition

با الماس‌های واقعی!

معرفی مرسدس G کلاس Stronger Than Diamonds

28 بهمن 1402 18:50

مرسدس بنز G کلاس یکی از محبوب­‌ترین خودروهای لوکس جهان است. به همین علت اصلا عجیب نیست که هر از چندی، یک نسخه ویژه و سفارشی از آن هم معرفی شود.

جدیدترین نسل G کلاس در سال 2017 و با شعار Stronger than time به معنای نیرومندتر از زمان رونمایی شد، که به طراحی ماندگار این خودرو اشاره می­‌کرد. دو سال بعد یعنی 2019، یک نسخه ویژه از G کلاس با همین عنوان، عرضه شد.

مرسدس G کلاس Stronger Than Diamonds Edition در فاصله 14 فوریه تا 2 مارس در استودیو Odeonplatz در مونیخ، در معرض نمایش قرار دارد.

مشخصات ظاهری مرسدس G کلاس Stronger Than Diamonds

حالا و به مناسبت روز عشاق، یک نسخه ویژه از این خودرو به نام Stronger Than Diamonds Edition یا نیرومندتر از الماس، معرفی شده است. بدنه این مدل با رنگ سفارشی خاکستری rosewood مانگو تزئین شده، که به‌طور انحصاری برای این مدل طراحی شده است. افزایش ارتفاع بدنه و سه قفل دیفرانسیل، از آمادگی این خودرو برای بیراهه‌نوردی خبر می­‌دهد.

در پین قفل درها، الماس 25 قیراط نصب شده در حالی که پارکابی از جنس فولاد ضدزنگ با نشان Stronger Than Diamonds، روکش چرم ناپا با دوخت صورتی، کفپوش‌های ویژه، نشان‌های ویژه حتی روی کلید خودرو، از دیگر ویژگی‌های خاص آن به شمار می­‌آید.

معرفی مرسدس G کلاسStronger Than Diamonds Edition

یک کاور مخصوص فضای بسته با نشان Stronger Than Diamonds و گواهی‌نامه RJC مربوط به اصالت الماس‌های داخل کابین هم به مشتری تحویل داده می­‌شود.

مشخصات فنی مرسدس G کلاس Stronger Than Diamonds

این مدل سفارشی برمبنای G500 ساخته شده بنابراین پیشرانه 4 لیتری V8 توئین توربوشارژ با 416 اسب­‌بخار قدرت و 610 نیوتن‌متر گشتاور در زیر کاپوت آن نصب شده است. خروجی پیشرانه از طریق گیربکس 9 سرعته اتوماتیک و سامانه چهار چرخ محرک به دو محور ارسال می­‌شود. شتاب صفر تا صد، زمان پیمایش مسافت 400 متر و حداکثر سرعت این شاسی‌بلند لوکس و نیرومند به ترتیب 5.1 ثانیه، 13.8 ثانیه و 215 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران
ناشناس 1402/11/29
من این بنز جی کلاس سوار شدم . بینظیر . . اما مصرف بن ین ان خیای بالا است تنها عیب وسلام
پاسخ
0
0
0