• کراس‌اور تمام الکتريکي Seres 3
  • کراس‌اور تمام الکتريکي Seres 3
  • کراس‌اور تمام الکتريکي Seres 3
  • کراس‌اور تمام الکتريکي Seres 3
  • کراس‌اور تمام الکتريکي Seres 3

عرضه در انگلستان با قیمت ۲۹,۹۹۵ پوند

معرفی کراس‌اور تمام الکتریکی Seres 3

30 بهمن 1402 11:13

این کراس‌اور با قیمت ۲۹,۹۹۵ پوند عرضه می‌شود. بنابراین ارزان‌تر از بی‌وای‌دی دلفین (۳۰,۱۹۵) و ام‌جی زد‌ اس (۳۰,۴۹۵ پوند) است. همچنین از تعداد قابل توجهی خودرو الکتریکی اروپایی نیز قیمت کم‌تری دارد‌.

این خودرو توسط IA Electric Vehicles در انگلستان عرضه خواهد شد. این شرکت انگلیسی، یک عرضه‌کننده مستقیم خودروهای تماما برقی است، که خودروهای برقی باکیفیت را از برندهای مختلف جهان وارد و عرضه می‌کند.

مشخصات فنی 3 Seres

موتور برقی ۱۶۱ اسب‌بخاری آن توسط باتری لیتیوم یون ۵۴ کیلووات‌ساعتی تغذیه می‌شود و ۱۹۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

این کراس‌اور برقی در مدت زمان ۸.۹ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر برساعت می‌رسد. حداکثر سرعت آن نیز ۱۵۵ کیلومتر برساعت است.

کراس‌اور تمام الکتریکی Seres 3

ظرفیت پیمایش ترکیبی Seres 3 به ۳۳۰ کیلومتر برساعت می‌رسد و با هر بار شارژ می‌تواند تا ۵۰۷ کیلومتر را در شهر پیمایش کند. برای شارژ ۲۰ تا ۸۰ درصد باتری نیز کم‌تر از ۳۰ دقیقه زمان لازم است.

کابین و امکانات Seres 3

این شرکت اطلاعات زیادی را درباره این مدل جدید ارائه نداده است، اما اشاره شده که تریم پایه Active نام داشته و ویژگی‌هایی مانند دوربین عقب، سنسورهای پارک عقب، کی‌لس، سیستم تهویه مطبوع، رینگ‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های LED، روکش چرم صندلی‌ها و نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعات و سرگرمی دارد.

مشتریان می‌توانند با قیمت ۳۱,۹۹۵ پوند، نسخه فول‌آپشن‌ Spirit را تهیه کنند. این نسخه ویژگی‌های بیش‌تری مانند گرمکن صندلی‌های جلو، شارژر وایرلس، سانروف پانوراما، آینه جانبی‌ تاشو برقی، سنسور پارک جلو و عقب و سیستم صوتی بهتر با ۶ اسپیکر ارائه می‌دهد.

کراس‌اور تمام الکتریکی Seres 3

در بخش ایمنی، ویژگی‌های کروز کنترل و هشدار خروج از خط، در تریم Spirit وجود دارد. نسخه استاندارد نیز امکاناتی نظیر شش ایربگ، کنترل پایداری و سیستم نظارت بر فشار باد تایر دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران