• معرفي سينگر سوتو
  • معرفي سينگر سوتو
  • معرفي سينگر سوتو
  • معرفي سينگر سوتو

سیصدمین محصول سینگر!

معرفی سینگر سوتو

1 اسفند 1402 18:25

می‌توان به جرأت ادعا کرد که زیباترین پورشه‌های تغییر یافته در جهان توسط شرکت سینگر ساخته می‌شود. البته محصولات این برند کمتر در معابر عمومی ظاهر می‌شوند. اکنون سیصدمین محصول این برند با نام سوتو (Sotto) معرفی شده، که همچون مدل‌های قبلی بسیار زیباست.

طراحی پورشه 911 سینگر سوتو

یک دستگاه پورشه 911 تارگا مدل 1990 به عنوان زیرساخت این خودرو انتخاب شده است. قطعات فیبرکربنی بدنه با رنگ آبی Resistance تزئین شده، در حالی‌که یک نوار با نشان Porsche در بخش پایینی درها قابل مشاهده است. پنل جداشونده سقف با آبی تیره تزئین شده و ترمزهای کربن سرامیک را می‌توان در پشت رینگ‌های 5 پره مشاهده کرد.

کابین و امکانات پورشه 911 سینگر سوتو

چرم نارنجی سطح رویی صندلی‌ها، پوشش داخلی درها و بخش پایینی داشبورد را پوشانده است. سرعت‌سنج دایره‌ای‌شکل هم به رنگ نارنجی درآمده است، تا با سایر بخش‌ها در هماهنگی باشد. روکش پشمی بخش میانی صندلی‌ها با سوراخ‌های نیکل هم جالب به نظر می‌رسد.

مشخصات فنی پورشه 911 سینگر سوتو

در زیر کاپوت این محصول دوست‌داشتنی از سینگر، پیشرانه 4 لیتری شش سیلندر هوا-خنک قرار گرفته است، که علاوه بر تولید 390 اسب‌بخار قدرت، می‌تواند تا دورشمار 9 هزار دوران کند. این مجموعه به سیستم اگزوز تیتانیوم متصل شده است. نمونه حاضر در تصاویر بنابر سفارش مشتری به گیربکس 5 سرعته دستی مجهز شده، اما جعبه‌دنده شش سرعته هم قابل انتخاب است.

سینگر فعالیت خود را در سال 2009 شروع کرد. به لطف جلب نظر مشتریان، اکنون وسعت تأسیسات تولیدی این برند در کالیفرنیا به 10.600 متر رسیده است. تمام امور مربوط به روکش‌ها، رنگ‌آمیزی، مونتاژ و ساخت تریم کابین در همین محل انجام می‌شود. البته سینگر یک نمایشگاه هم در بریتانیا دایر کرده است.

مدیر سینگر آقای راب دیکینسون در سال 2022 از برنامه این شرکت برای محدودیت تیراژ هر مدل به 450 دستگاه خبر داد. ساخت چندین دستگاه پورشه 911 دهه 70 میلادی مجهز به توربوشارژر، از جالب‌ترین پروژه‌های سینگر به شمار می‌آید.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران