• معرفي چانگان يوني-وي 2024
  • معرفي چانگان يوني-وي 2024

با تغییرات جزئی ظاهری

معرفی چانگان یونی-وی 2024

8 اسفند 1402 13:14

با گذشت نزدیک به دو سال از عرضه چانگان یونی-وی در چین، این خودرو مورد به‌روزرسانی قرار گرفته است.

طراحی چانگان یونی-وی 2024

بنابر تصاویری که توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) منتشر شده، می‌توان دریافت که طراحی سپر و جزئیات جلوپنجره چانگان یونی-وی دستخوش تغییر شده است. یک نوار نورانی در میان چراغ‌های جلو قرار گرفته در حالی که خروجی دوتایی اگزوز هم در میانه سپر عقب نصب شده است.

معرفی چانگان یونی-وی 2024

به لطف تغییر در طراحی سپرها، طول کلی بدنه با 40 میلی‌متر افزایش به 4.72 متر رسیده در حالی که فاصله 2.75 متری بین محورها بدون تغییر باقی مانده است.

مشخصات کابین چانگان یونی-وی

طراحی فضای کابین و فهرست تجهیزات رفاهی چانگان یونی-وی بدون تغییر باقی مانده و فقط برخی جزئیات تغییر کرده است. البته طراحی این بخش به قدری چشم‌نواز بوده که نیاز چندانی هم به تغییر آن احساس نمی‌شود.

معرفی چانگان یونی-وی 2024

همچون مدل قبلی، نسخه جدید چانگان یونی-وی نیز امکاناتی شامل دستیار پارک، کروزکنترل تطبیق‌پذیر، ترمز خودکار، دستیار حفظ حرکت بین خطوط و پایش نقطه کور را به همراه دارد.

مشخصات فنی چانگان یونی-وی

همچون همتای این خودرو یعنی کیو آن A06 که در سال 2023 معرفی شده، چانگان یونی-وی هم تنها به صورت پلاگین-هیبرید عرضه خواهد شد.

سامانه هیبرید این خودرو از یک موتور تنفس طبیعی 1.5 لیتری با 110 اسب‌بخار قدرت و یک پیشرانه برقی تشکیل شده است. موتور برقی این خودرو در دو نسخه با 190 یا 215 اسب‌بخار قدرت پیشنهاد می‌شود، اما از ظرفیت مجموعه باتری این خودرو اطلاعی نداریم.

لازم به ذکر است که مدل فعلی چانگان یونی-وی در چین با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با 188 اسب‌بخار قدرت و گیربکس 7 سرعته دوکلاچه خودکار یا 2 لیتری توربوشارژ با 233 اسب‌بخار نیرو و جعبه دنده 8 سرعته خودکار هم قابل خریداری است. در هر دو مدل، انتقال نیرو به محور جلو منتقل می‌شود.

بد نیست بدانید که چانگان یونی-وی با پیشرانه 1.5 لیتری در روسیه با قیمت معادل با 30.700 دلار به فروش می‌رسد. خبرهایی هم در مورد واردات چانگان یونی-وی به ایران توسط سایپا منتشر شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران