• معرفي فولکس واگن ID.4 پرو
  • معرفي فولکس واگن ID.4 پرو
  • معرفي فولکس واگن ID.4 پرو
  • معرفي فولکس واگن ID.4 پرو
  • معرفي فولکس واگن ID.4 پرو
  • معرفي فولکس واگن ID.4 پرو
  • معرفي فولکس واگن ID.4 پرو
  • معرفي فولکس واگن ID.4 پرو
  • معرفي فولکس واگن ID.4 پرو

با افزایش چشمگیر گشتاور!

معرفی فولکس واگن ID.4 پرو

13 اسفند 1402 19:27

11.5 درصد از کل فروش برند فولکس واگن در ایالات متحده به ID.4 اختصاص دارد. حالا این کراس‌­اور جمع و جور برقی در مدل 2024 با لقب پرو و برخی تغییرات دیگر همراه شده است.

مشخصات فنی فولکس واگن ID.4 پرو

در نسخه محرک-عقب از فولکس واگن ID.4 پرو، پیشرانه برقی مورد به‌روز رسانی قرار گرفته است تا خروجی پیشرانه از 201 اسب­‌بخار قدرت و 310 نیوتن‌متر گشتاور در مدل‌های قبلی، به 282 اسب­‌بخار قدرت و 545 نیوتن‌متر گشتاور برسد. بنابر اعلام سازنده، این مدل اکنون بیشترین گشتاور در میان محصولات برقی فولکس واگن را در اختیار دارد.
این پیشرانه با نام APP 550 که قبلا در ID.7 هم نصب شده، از طریق گیربکس تک­‌سرعته به چرخ‌های عقب متصل شده است.

معرفی فولکس واگن ID.4 پرو

نسخه چهار چرخ محرک فولکس واگن ID.4 پرو، 335 اسب­‌بخار قدرت در اختیار دارد، اما حداکثر سرعت هر دو نسخه به 180 کیلومتر برساعت محدود شده است.

بنابر اعلام فولکس واگن، مجموعه باتری ID.4 پرو پس از 8 سال و با پیمایش 160 هزار کیلومتر، 70 درصد از ظرفیت اولیه خود را حفظ خواهد کرد. این قطعه به مدت 4 سال یا 80 هزار کیلومتر توسط سازنده ضمانت می‌­شود. تمام سرویس‌های فولکس واگن ID.4 پرو تا 2 سال یا 30 هزار کیلومتر به صورت رایگان انجام می­‌شود.

مشخصات ظاهری فولکس واگن ID.4 پرو

افزایش ابعاد نمایشگر لمسی به 12.9 اینچ، انتقال اهرم دنده به ستون فرمان، تغییر طراحی فرمان و منوی جدید رابط کاربری، کابین فولکس واگن ID.4 پرو 2024 را نسبت به مدل قبلی تغییر داده است. در تریم S، گرمکن فرمان به صورت استاندارد اضافه می‌­شود.

قیمت و رقبای فولکس واگن ID.4 پرو

قیمت پایه فولکس واگن ID.4 پرو در نسخه مجهز به باتری 62 کیلووات ساعت، 39,735 و در نسخه مجهز به باتری 82 کیلووات ساعت، 44,875 دلار تعیین شده است. نمونه­‌های مجهز به ماژول SK On، از تخفیف 7,500 دلاری ایالتی بهره‌­مند می‌­شوند.

هیوندای آیونیک 5 و کیا EV6، از مهم‌‌ترین رقبای فولکس واگن ID.4 پرو به شمار می­‌آیند. این خودروهای کره‌­ای برخلاف رقیب آلمانی خود که بر پلتفرم 400 ولتی MEB طراحی شده، براساس ساختار 800 ولتی شکل گرفته‌­اند. این دو محصول هیوندای و کیا به ترتیب با قیمت پایه 41,800 و 42,600 دلار به فروش می­‌رسند، در حالی‌که برد حرکتی آنها در مدل پایه به ترتیب 488 و 499 کیلومتر خواهد بود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران