کمپانی تیونینگ منصوری، به تغییر و تیون جدیدترین خودروهای لوکس و پرقدرت اروپایی علاقه دارد. تیونینگهای این شرکت، اکثرا با اضافه شدن یک کیت بدنه و افزایش قدرت موتور همراه است. اما آخرین ساخته منصوری، فراتر از این تغییرات است و لامبورگینی اوروس را به یک کوپه دو در تبدیل کرده.
”اوروس دو در یک خودروی تک تولید نیست. زیرا متخصصان منصوری قصد دارند تا ۸ دستگاه Venatus Coupe Evo C تولید کنند.“منصوری چندین درخواست از بخش سفارشیساز خود دریافت کرد و به همین خاطر تصمیم گرفت، تا این تغییر را ایجاد کند. متخصصان یک سال و نیم زمان صرف کردند تا این ایده محقق شود. محصول نهایی، Venatus Coupe Evo C نام دارد و تغییرات گستردهای روی آن اعمال شده است.
منصوری ستون B لامبورگینی اوروس را ۲۰۰ میلیمتر عقبتر برده است. درهای جلو نیز به همین اندازه کشیده شدهاند و همچنان استانداردهای خود را حفظ کردهاند و ظاهر Y شکل دارند.
منصوری گلگیر عقب را عریض کرده و ورودیهای بزرگ هوا را افزوده است. کیت بدنه اوروس، ظاهر تهاجمیای را به این خودرو اضافه کرده است و قسمتهایی مانند بال عقب بزرگ، دیفیوزر با طراحی شلوغ و ویژگیهای ظاهری دیگر دارد.
منصوری Venatus Coupe Evo C را بر اساس مدل Venatus Evo S خود ساخته است. این بدان معناست که پیشرانه هیچ تغییری پیدا نکرده و خروجی آن همان ۹۰۰ اسببخار قدرت و ۱۱۰۰ نیوتنمتر گشتاور است. منصوری ادعا میکند که این خودرو در مدت زمان ۲.۹ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر برساعت میرسد. نهایت سرعت آن نیز ۳۲۳ کیلومتر برساعت است.
منصوری المانهای سفارشی فراوانی را به کابین لامبورگینی اوروس افزوده است. فضای داخلی آن کاملا آبی رنگ بوده و با دوختهای سفیدرنگ و تریم مشکی ترکیب شده است. مکانیزم تاشدن صندلیهای جلو نیز در نظر گرفته شده تا دسترسی به صندلیهای عقب میسر شود.
تبدیل اوروس به یک شاسیبلند دو در، هدف این خودرو را نقض میکند. اما اگر درخواستی برای این تغییر وجود نداشت، منصوری هیچوقت آن را نمیساخت.
اوروس دو در یک خودروی تک تولید نیست. زیرا متخصصان افترمارکت قصد دارند تا ۸ دستگاه Venatus Coupe Evo C تولید کنند. هنوز قیمتی برای این مدل از سوی منصوری ارائه نشده است.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
مترجم : مریم سادات نوری
منبع : motor1.com