• تصاويري از آبارث 600e اسکورپيونيسما
  • تصاويري از آبارث 600e اسکورپيونيسما
  • تصاويري از آبارث 600e اسکورپيونيسما
  • تصاويري از آبارث 600e اسکورپيونيسما

کراس‌اوری برقی با 240 اسب‌بخار قدرت

معرفی آبارث 600e اسکورپیونیسما

15 فروردین 1403 15:33

نخستین تصاویر از آبارث 600e در فوریه 2024 منتشر شد، اما از آن زمان تاکنون خبری از این خودرو نبود. اکنون چند تصویر از بدنه و فضای کابین آبارث 600e منتشر شده است.

براساس اعلام آبارث، ابتدا نسخه ویژه اسکورپیونیسما (Scorpionissima) از این خودرو به مشتریان عرضه خواهد شد. بنابراین به نظر می­‌رسد که برندهای ایتالیایی قصد دارند از استراتژی قدیمی خود در عرضه محصولات جدید استفاده کنند. به یاد سال تاسیس شرکت آبارث، فقط 1949 دستگاه 600e اسکورپیونیسما تولید خواهد شد.

مشخصات ظاهری آبارث 600e اسکورپیونیسما

با مرور تصاویر آبارث 600e اسکورپیونیسما می­‌توان تفاوت‌های ظاهری این خودرو با فیات 600 را تشخیص داد. طراحی متفاوت سپرهای جلو و عقب با هواکش‌های تزئینی، دیفیوزر بزرگ عقب، باله فیبرکربن و رینگ‌های 20 اینچی، چهره این خودرو را از همتای استاندارد متمایز می­‌کند.

کابین آبارث 600e اسکورپیونیسما با روکش ترکیبی چرم و آلکانترا به رنگ مشکی تزئین شده، در حالی که صندلی‌های استاندارد هم با نمونه­‌های اسپرت Skovash جایگزین شده است. فرمان اسپرت هم مثل برخی نقاط دیگر کابین، جزئیات زرد روشن را به همراه دارد. از میان تجهیزات این خودرو می­‌توان به سیستم صوتی پیشرفته اشاره کرد، که می­‌تواند صدای پیشرانه اسپرت را نیز برای این خودروی برقی شبیه‌­سازی کند.

مشخصات فنی آبارث 600e اسکورپیونیسما

آبارث ضمن خودداری از اعلام مشخصات فنی 600e اسکورپیونیسما، خروجی 240 اسب‌­بخار این خودرو را تایید کرده است. بنابراین با نیرومندترین محصول آبارث در کل دوران فعالیت این برند مواجه هستیم.

بنابر اعلام آبارث، تایرهای 600e توسط یکی از تامین‌کنندگان مسابقات فرمول E تولید شده است.

گذشته از این‌ها، هیچ اطلاعات دیگری درباره آبارث 600e در اختیار نداریم پس برای آگاهی از قابلیت‌های این خودروی برقی محرک-جلو، باید تا زمان رونمایی از آن در ماه ژوئن منتظر بمانیم.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران