• معرفي لامبورگيني رووئلتو Arena
  • معرفي لامبورگيني رووئلتو Arena
  • معرفي لامبورگيني رووئلتو Arena
  • معرفي لامبورگيني رووئلتو Arena
  • معرفي لامبورگيني رووئلتو Arena
  • معرفي لامبورگيني رووئلتو Arena
  • معرفي لامبورگيني رووئلتو Arena
  • معرفي لامبورگيني رووئلتو Arena

مهم‌ترین رویداد لامبورگینی

معرفی لامبورگینی رووئلتو Arena

19 فروردین 1403 17:38

شرکت خودروسازی لامبورگینی با یک دستگاه روولتو اختصاصی که توسط برنامه سفارشی‌سازی آد پِرسونام - Ad Personam - این شرکت ساخته شده است، اولین دوره رویداد لامبورگینی آرنا را جشن می‌گیرد. استودیوی جدید برنامه‌ی آد پِرسونام به تازگی در مقر اصلی لامبورگینی افتتاح شده است.

نسخه ویژه این ابرخودروی پلاگین هیبریدی V12، در آخر هفته‌ی برگزاری لامبورگینی آرنا، که بزرگترین رویداد تاریخ برند سنت‌آگاتا بولونزه به شمار می‌رود، در پیست ایمولا در روزهای ۶ و ۷ آوریل رونمایی شد.

طراحی لامبورگینی رووئلتو Arena

بیرون این خودروی خاص با رنگ‌های متضاد و عناصر جدید فیبر کربنی تزئین شده است، که جلوه‌ بصری خیره‌کننده‌ای ایجاد می‌کنند. بدنه به رنگ خاکستری گِریجو هاتی (Grigio Hati) با جزئیات سبز اسکاندال (Verde Scandal) که خطوط پایین خودرو، سقف، روکش آینه‌ها و بخش‌های دیفیوزر عقب را برجسته می‌کند، در کنار رنگ سبز روشن (Verde Chiaro) کالیپرهای ترمز ترکیب شده است.

لامبورگینی رووئلتو Arena

قسمت عقب با خطوط راه راه قرمز، سفید و سبز که سطح زیرین بال متحرک را تزئین می‌کند، به پرچم ایتالیا ادای احترام می‌کند. کاپوت با دو خط مشکی مسابقه‌ای به سبک نِرو نوکتیس (Nero Noctis) پوشانده شده است، که بر عملکرد بالای این ابرخودروی V12 تأکید می‌کند.

سقف، قسمت عقب خودرو، باله عقب، ورودی‌های هوا، درزهای رکاب و سایر جزئیات از فیبر کربنی براق ساخته شده‌اند، که به لطف رینگ‌های آلیاژی مشکی براق آلتانرو با اندازه‌ی ۲۱ اینچ (جلو) و ۲۲ اینچ (عقب)، درخشندگی خاصی به این عناصر بخشیده است.

کابین و امکانات لامبورگینی رووئلتو Arena

تزئینات داخلی نیز با رنگ‌های خارجی هماهنگ است. صندلی‌های اسپرت مشکی نِرو آده (Nero Ade) با دوخت و حاشیه‌هایی به رنگ سبز اسکاندال،  پنل روکش دیواره پشتی با گلدوزی انحصاری نقشه‌ پیست ایمولا و پلاک‌های فیبر کربنی با لوگوهای «لامبورگینی آرنا ۲۰۲۴» و «آد پِرسونام» در انتهای داشبورد از دیگر ویژگی‌های انحصاری این خودرو هستند.

لامبورگینی رووئلتو Arena

مشخصات فنی لامبورگینی رووئلتو Arena

روولتو که در مارس ۲۰۲۳ رونمایی شد، اولین ابرخودروی پلاگین هیبریدی V12 با کارایی بالا (HPEV) به شمار می‌رود. پیشرانه V12 تنفس طبیعی ۶.۵ لیتری که در وسط بدنه قرار گرفته را سه موتور الکتریکی همراهی می‌کند، که یکی از آن‌ها در گیربکس جدید دو کلاچه ۸ سرعته ادغام شده است. این خودرو با حداکثر گشتاور ۷۲۵ نیوتن‌متر در ۶۷۵۰ دور در دقیقه و حداکثر قدرت خروجی ۱۰۱۵ اسب‌بخار، به سرعت نهایی بیش از ۳۵۰ کیلومتر برساعت با شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها در ۲.۵ ثانیه دست پیدا می‌کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران