• جيلي گلکسي E5

چهارمین محصول از خانواده برقی گلکسی

معرفی جیلی گلکسی E5

30 فروردین 1403 11:40

شرکت جیلی گلکسی، اوایل ماه مارس، اولین شاسی بلند تمام الکتریکی خود را با نام E5 معرفی کرد. این شرکت قبلا مدل‌های L6 ، L7 و E8 را عرضه کرده و این شاسی‌بلند چهارمین محصول محسوب می‌شود.

اکنون اطلاعات این محصول جدید در وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین ارائه شده و در ماه مه عرضه خواهد شد. قیمت حدودی آن نیز تقریبا بین ۲۰,۷۰۰ تا ۲۷,۶۰۰ دلار است.

با توجه به نام برند (گلکسی)، طراحی خودرو نیز از جهان و طبیعت الهام گرفته است. اعلام شده که E5 در دو نسخه فرمان چپ و فرمان راست در حال آزمایش است و قرار است به سایز بازارهای جهانی صادر شود.

این شاسی‌بلند کامپکت، ابعادی برابر 4615/1901/1670 میلی‌متر، با فاصله محوری 2750 میلی‌متری دارد.

جیلی گلکسی E5

موتور الکتریکی TZ184XY101، از InfiMotion، نیروی موردنیاز شاسی‌بلند را تامین می‌کند، که قدرت آن حداکثر ۱۶۰ کیلووات است. یک باتری لیتیوم‌‌ فسفات از SVOLT Energy Technology Co نیز وجود دارد. البته اکنون اطلاعات باتری و برد آن اعلام نشده است.

جیلی گلکسی E5، آپشن‌های اختیاری مانند سپر جلو آپشنال، رادار عقب، آینه‌‌های جانبی مشکی، هدلایت، لوگو مشکی، سبک‌های مختلف شیشه جلو، نوار مشکی دور شیشه‌های جانبی، رادار جلو، سانروف، رینگ‌های مختلف و ... دارد. مشتریان می‌توانند دو گزینه تایر 225/55R18 و 235/50R19 را انتخاب کنند.

مدیرعامل جیلی در روز ۱۹ فوریه، اعلام کرد که جیلی گلکسی برنامه دارد تا سه خودرو انرژی جدید را امسال عرضه کند. این برنامه شامل یک مدل پلاگین‌هیبرید و دو مدل تمام الکتریکی است. مدل پلاگین هیبرید ممکن است جیلی گلکسی L5 باشد، که انتظار داریم در سه ماهه دوم سال جاری عرضه شود.

فروش این برند در ماه مارس به ۱۰,۱۸۵ دستگاه رسید که نسبت به ماه قبل با افزایش ۱۱.۷ درصدی همراه بوده است. فروش جیلی از ابتدای سال تا ماه مارس برابر ۳۸,۵۲۸ دستگاه بوده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران