• سامانه درخواست آنلاين کارت هوشمند سوخت

امکان درخواست آنلاین کارت سوخت از خردادماه

سامانه درخواست آنلاین کارت هوشمند سوخت

23 اردیبهشت 1403 11:26

امکان درخواست آنلاین کارت سوخت از خردادماه

اردیبهشت 1403: مهدی سیدهاشمی، مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا، در خصوص ثبت اینترنتی درخواست کارت هوشمند سوخت خودروها توضیح داد ارائه خدمات به مردم باید از درگاه‌های مختلف انجام شود؛ یعنی خدمات به مردم هم باید از طریق اینترنت باشد و هم مراجعه حضوری تا مخاطب برای انجام شدن کارش قدرت انتخاب داشته باشد.

وی افزود مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+10 به نوعی پشتیبان برای خدمات اینترنتی است. در سراسر کشور، یک هزار و 100 دفتر پلیس +10 وجود دارد که تمامی خدمات انتظامی را به مردم ارائه می‌دهند. شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند؛ یعنی چه خودروهای نوشماره و چه خودروهای دیگر (المثنی) برای درخواست کارت سوخت به صورت اینترنتی درخواست‌های مردم را ثبت کنند. با توجه به نیاز ارائه خدمت به مردم عزیز کشورمان در درگاه های مختلف راه‌اندازی خدمت ثبت کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت عملیاتی گردید.

آقای سیدهاشمی گفت این خدمت در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) در حال ارائه است و از دفتر حذف نخواهد شد؛ بلکه به عنوان یک درگاه موازی درگاه ثبت درخواست اینترنتی راه اندازی شده و در فاز اول با درخواست کارت هوشمند سوخت خودروهای نوشماره از اوایل خردادماه عملیاتی شده و به مرور به درخواست های دیگر رسیدگی می شود و مردم عزیز می توانند در زمان گفته شده با مراجعه به درگاه اینترنتی fcs.niopdc.ir در این خصوص اقدام کنند.

رونمایی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت

اردیبهشت 1403: سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت هوشمند سوخت اخیرا در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران رونمایی شده است. با توجه به این که استفاده از کارت سوخت شخصی به یک الزام تبدیل شده، شهروندان باید در سریع‌ترین و راحت‌ترین روش ممکن کارت سوخت خود را دریافت کنند. بنابراین این سامانه باهدف توسعه دولت الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان و همچنین کاهش زمان تحویل کارت هوشمند سوخت رونمایی شد.

متقاضیان دریافت کارت سوخت هوشمند می توانند با ورود به سایت بر خط ثبت درخواست کارت سوخت، اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده تا بتوانند بعد از احراز هویت و تایید نهایی درخواست خود را مبنی بر دریافت آنلاین کارت سوخت هوشمند در سامانه مزبور ثبت کنند. با راه اندازی سامانه برخط ثبت درخواست کارت هوشمند سوخت، رفت و آمد مکرر به مراکز خدمات الکترونیکی قضایی کاهش می یابد.

سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت هوشمند سوخت، با حضور نماینده ویژه رئیس‌جمهور در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رئیس پلیس امنیت اقتصادی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی رونمایی شد.

نویسنده : مریم سادات نوری

دیدگاه کاربران
ناشناس 1403/2/29
خیلی پیشنهادخوبی هست بهترین اثربخشی درکاهش وقت صرف شده جهت ثبت نام حضوری ودرنظرگرفتن سایت معتبرکه ازکلاهبرداری جلوگیری بشه اطلاع رسانی درست معرفی سایت مربوطه کم کردن هزینه های مردم جهت دسترسی به کارت سوخت مردم توان ندارنددولت وارگانهای مربوطه خواهشمندم بفکرمردم باشندفسارروازرودوش مردم برداندبخداراه بسته نیست برای مسئولین مگراینکه نخوان کاری کنند یاعلی ممنون سپاسگذارم
پاسخ
0
0
0