• معرفي سوبارو WRX Project Midnight
  • معرفي سوبارو WRX Project Midnight
  • معرفي سوبارو WRX Project Midnight
  • معرفي سوبارو WRX Project Midnight
  • معرفي سوبارو WRX Project Midnight
  • معرفي سوبارو WRX Project Midnight
  • معرفي سوبارو WRX Project Midnight
  • معرفي سوبارو WRX Project Midnight
  • معرفي سوبارو WRX Project Midnight
  • معرفي سوبارو WRX Project Midnight
  • معرفي سوبارو WRX Project Midnight

سریع‌ترین نسخه تا به امروز

معرفی سوبارو WRX Project Midnight

21 تیر 1403 18:09

سوبارو قصد دارد با یک WRX متفاوت در جشنواره سرعت گودوود شرکت کند. این خودرو بسیار تیره، با توجه به بدنه تمام فیبر کربنی آن، که وزن آن را به طور چشمگیری کاهش داده است، به درستی Project Midnight  نامیده شده. به لطف افزایش قدرت موتور زیر کاپوت، سوبارو ادعا می‌کند که این سریع‌ترین و پرسرعت‌ترین خودروی WRX مسابقه است که از Subaru Motorsports USA  آمده است.

سوبارو قصد دارد این خودرو را به همراهی قهرمان رالی‌کراس و راننده سابق F1، اسکات اسپید در پشت فرمان، در تپه گودوود به چالش بکشد و به دنبال رکوردهای نامشخص دیگری در ماه‌های آینده خواهد بود.

اسکات اسپید گفت: «سوبارو و تیم ورمونت اسپورتس‌کار یک هیولا واقعی را ارائه داده‌اند. هنگام رانندگی با این خودرو، ریشه‌های رالی‌کراس آن به وضوح مشخص است. تایرهای پهن‌تر، بدنه و هندسه این خودرو احساس چسبندگی بسیار منحصربه‌فردی به آن می‌دهد. نسخه نهایی ماشین احساسی تلفیقی از کراس و اسپرت را دارد، که راندنش بسیار لذت‌بخش است.»

مشخصات فنی سوبارو WRX Project Midnight

با مشخصات پیشرانه شروع می‌کنیم. این نیروگاه 2.0 لیتری تخت چهار سیلندر از تیم رالی‌کراس شرکت مشتق شده است، که 670 اسب‌بخار قدرت و 920 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه توربوشارژر اینترکولردار به 9500 دور در دقیقه می‌رسد و هر چهار چرخ را به حرکت در می‌آورد.

درست مثل یک WRX واقعی. این موتور در شاسی‌ای قرار گرفته که برای مسابقه سبک‌تر شده است و در نتیجه، وزن خودرو 1120 کیلوگرم است. این تقریباً 450 کیلوگرم سبک‌تر از یک WRX تولیدی است.

مشخصات ظاهری سوبارو WRX Project Midnight

بدنه فیبر کربنی نیز انواع ارتقاءهای آیرودینامیکی را به خود دیده است. قسمت جلو دارای بالچه‌ها و اسپیلیتر یا زیرسپر جلوی بزرگ است، که به گلگیرهای پهن و تهاجمی متصل می‌شود. بال عقب نسخه‌ای به شدت اصلاح شده از بال مورد استفاده در خودروی رالی سوبارو آمریکاست.

این خودرو بر روی سیستم تعلیق سفارشی که به‌طور خاص برای آسفالت جاده تنظیم شده سوار است و از رینگ‌های 18 اینچی با تایرهای اسلیک یا چسبنده استفاده می‌کند.

اگر این خودرو به نوعی برایتان آشناست، احتمالاً ویدئوی Gymkhana سوبارو در سال 2020 با حضور تراویس پاسترانا را دیده‌اید. تیم Vermont Sportscar از آن به عنوان الهام برای Project Midnight استفاده کرد، اما این محصول برای پرواز طراحی نشده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران