• معرفي هيونداي اکستر نايت
  • معرفي هيونداي اکستر نايت
  • معرفي هيونداي اکستر نايت
  • معرفي هيونداي اکستر نايت
  • معرفي هيونداي اکستر نايت
  • معرفي هيونداي اکستر نايت
  • معرفي هيونداي اکستر نايت
  • معرفي هيونداي اکستر نايت

به مناسبت تولد یک سالگی!

معرفی هیوندای اکستر نایت

24 تیر 1403 18:27

هیوندای اکستر به عنوان محصول ویژه بازار هند، فقط در این کشور تولید و عرضه می‌­شود. اکستر براساس ساختار مشترک با i10 Nios شکل گرفته است هرچند که از نظر طراحی ظاهری به مدل مذکور چندان شبیه نیست.

با گذشت یک سال از عرضه هیوندای اکستر، 93 هزار دستگاه از آن در هند به فروش رفته است، که نشان از استقبال مشتریان هندی دارد. به همین مناسبت، هیوندای تصمیم گرفته است که تولد یک سالگی اکستر را با معرفی یک نسخه ویژه با لقب نایت (Knight) به معنای شوالیه، جشن بگیرد.

مشخصات ظاهری هیوندای اکستر نایت

این پکیج که برای مدل‌های کرتا و ونیو هم عرضه شده، جزئیات مشکی و قرمز روی سپر جلو، رینگ‌های 15 اینچی مشکی، کالیپرهای قرمز، نشان Knight روی در صندوق و تزئین لوگوهای بدنه با رنگ مشکی را شامل می­‌شود. خریدار می­‌تواند غیر از رنگ مشکی، یکی از رنگ‌های سفید، آبی تیره، خاکستری، سبز یا سبز همراه با سقف مشکی را نیز برای تزئین بدنه انتخاب کند.

معرفی هیوندای اکستر نایت

ابعاد بدنه هیوندای اکستر در طول و فاصله بین محورها به ترتیب 3.815 و 2.45 متر اعلام شده که البته در نسخه نایت هم تغییری نداشته است.

مشخصات کابین هیوندای اکستر نایت

فضای کابین هیوندای اکستر نایت ادیشن هم با روکش مشکی و جزئیات قرمز تزئین شده است. این خودرو به صورت استاندارد به نمایشگر 8 اینچی، تهویه مطبوع، دوربین دید عقب، کروز کنترل و سانروف برقی مجهز شده است. در تیپ بالاتر، مواردی شامل دوربین ثبت وقایع بیرون و داخل کابین، نورپردازی زیرپایی به رنگ قرمز، شارژر بی‌سیم و محفظه خنک کننده هم اضافه می‌شود.

مشخصات فنی هیوندای اکستر نایت

هیوندای اکستر نایت ادیشن از نظر مشخصات فنی با نسخه استاندارد تفاوتی ندارد. این خودرو به پیشرانه 4 سیلندر 1.2 لیتری تنفس طبیعی با 83 اسب­‌بخار قدرت و گیربکس 5 سرعته دستی یا خودکار مجهز شده است. در هر دو مدل، خروجی پیشرانه به محور جلو منتقل می­‌شود.

قیمت هیوندای اکستر

قیمت پایه هیوندای اکستر نایت ادیشن در هند، 838,200 روپیه معادل با ده هزار دلار تعیین شده است. نسخه استاندارد این خودرو با قیمت پایه 612,800 روپیه یا 7340 دلار به فروش می­‌رسد.

به نظر می­‌رسد که هیوندای قصد دارد اکستر را به آفریقای جنوبی هم ارسال کند. احتمال دارد که بعد از آن، محدوده عرضه این خودرو گسترش یابد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران