• رولزرويس فانتوم تيونينگ منصوري
  • رولزرويس فانتوم تيونينگ منصوري
  • رولزرويس فانتوم تيونينگ منصوري
  • رولزرويس فانتوم تيونينگ منصوري
  • رولزرويس فانتوم تيونينگ منصوري
  • رولزرويس فانتوم تيونينگ منصوري

دوک سیاه‌پوش

رولزرویس فانتوم با تیونینگ منصوری

28 تیر 1403 20:43

این رولزرویس فانتوم، یک فانتوم معمولی نیست؛ زیرا شرکت تیونینگ مشهور منصوری، آن را اصلاح کرده است.

ظاهر و بدنه خودرو کاملا مشکی بوده و یک نوار نارنجی‌ رنگ، آن را تزئین کرده و تضاد زیبایی را به وجود آورده است. تزئینات و جزئیات نارنجی، در قسمت‌هایی مانند جلو خودرو، لوگوهای جانبی، لوگو عقب و کاپ رینگ‌ها دیده می‌شود.

یک کیت بدنه سفارشی منصوری روی این فانتوم نصب شده و شامل قطعات رکاب‌های پهن جانبی، دیفیوزر جدید عقب، اسپویلر بالای شیشه عقب، اسپویلر لبه صندوق، نمای جلوی اصلاح شده، اصلاح بخش پایینی سپر، چراغ‌های دی‌لایت جدید اضافه و ... است.

این تیونر، به فیبرکربن علاقه خاصی دارد و در برخی قطعات خارجی بدنه، مانند کاپوت، از آن استفاده کرده است. لوگوهای OEM نارنجی هستند و رینگ‌های جدیدی نیز نصب شده است. این رینگ‌ها ظاهر و طراحی‌ای مشابه نسخه‌ استاندارد دارند، اما بزرگ‌تر و لوکس‌تر هستند.

منصوری کابین را روکش کرده است. بنابراین روکش چرمی جدید با رنگ مشکی و دوخت‌های الماسی، روی صندلی‌ها و سایر بخش‌های کابین دیده می‌شود. در میان سیاهی و تاریکی کابین این فانتوم، جزئیات و تزئینات نارنجی‌رنگی درنظر گرفته شده است، تا هم تضاد ایجاد کند و هم با ظاهر خارجی خودرو هماهنگ باشد.

لوگوی منصوری در بخش‌هایی مانند داشبورد، فرمان، پنل درها، پشت‌سری صندلی‌ها، کمربندها و ... دیده می‌شود. در ردیف عقب، صندلی‌های ایندیویژوال قرار گرفته است، که با کنسول جدا شده و بسیار راحت و لوکس هستند. سقف کهکشانی معروف رولزرویس نیز در این محصول دیده می‌شود.

این رولزرویس فانتوم، از یک پیشرانه V12 با دو توربوشارژ بهره‌مند شده که 6.75 لیتر حجم دارد. در نسخه فابریک، خروجی این پیشرانه برابر 563 اسب‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور است. شتاب صفر تا صد آن نیز 6 ثانیه است.

منصوری هیچ اطلاعاتی را درباره قیمت این فانتوم منحصربه‌فرد ارائه نداده است. بنابراین احتمال می‌دهیم که تغییرات تنها ظاهری بوده و خروجی پیشرانه اصلاح نشده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران