افزایش قدرت تا 850 اسب‌بخار

تیونینگ مرسدس AMG G63 4×4² توسط منصوری

29 تیر 1403 13:24

این مرسدس AMG G63 4×4² تماما مشکی، توسط شرکت تیونینگ منصوری اصلاح شده است.

این خودرو قطعاتی مانند کاپوت برآمده و بزرگ، بال عقب، قاب چرخ زاپاس سفارشی و ... دارد. چرخ‌ها و رینگ‌های این محصول، ابعاد 9.5x22 اینچی دارند که به نظر می‌رسد این ابعاد بیش‌تر برای محصولی مانند رولزرویس یا مرسدس می‌باخ مناسب است.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این AMG G 63 4×4²، درهایی است که به سبک رولزرویس باز می‌شود. درواقع منصوری لولای در عقب را از ستون B خودرو به ستون C منتقل کرده است.

فضای داخلی خودرو، همانند پروژه‌های قبلی منصوری طراحی شده و حاوی مقادیر زیادی آلکانترا مشکی با جزئیات و نوارهای نارنجی رنگ است. این روکش در قسمت‌هایی مانند داشبورد، صندلی‌ها، کنسول میانی، پنل درها، فرمان و ... دیده می‌شود. لوگو منصوری نیز در بخش‌های مختلفی از کابین دیده می‌شود و روی کنسول نیز عبارت One of Ten وجود دارد.

مرسدس AMG G63 4×4² در حالت فابریک و استاندارد، از پیشرانه V8 توئین‌توربو با حجم 4 لیتر نیرو می‌گیرد و منصوری ادعا کرده که خروجی پیشرانه به 850 اسب‌بخار قدرت و 1000 نیوتن‌متر گشتاور رسیده است. این پیشرانه در حالت استاندارد توانایی تولید 577 اسب‌بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. پیشرانه با گیربکس 9 سرعته اتوماتیک هماهنگ شده و نیرو را به هر چهار چرخ می‌رساند.

مرسدس بنز G63 استاندارد، در مدت زمان 4.5 ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر برساعت می‌رسد. حداکثر سرعت آن نیز 220 کیلومتر برساعت است. اما از آن جایی که نسخه G63 4×4² سنگین‌تر است، کندتر عمل می‌کند. اما تغییرات منصوری باعث شده تا عملکرد آن نزدیک به نسخه استاندارد G63 شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران