• معرفي ميني کوپر s تريم JCW
  • معرفي ميني کوپر s تريم JCW
  • معرفي ميني کوپر s تريم JCW
  • معرفي ميني کوپر s تريم JCW
  • معرفي ميني کوپر s تريم JCW
  • معرفي ميني کوپر s تريم JCW

اسپرت‌تر از قبل

معرفی مینی کوپر S تریم JCW

8 مرداد 1403 13:40

مینی نسخه جدیدی از مدل‌های John Cooper Works (JCW) خود را معرفی کرده است، که شامل تریم جدید برای کوپر S با موتور بنزینی می‌شود. در حالی که این تریم JCW برای کوپر S ارتقاهای ظاهری و داخلی اسپرت ارائه می‌دهد، اما عملکرد آن نسبت به مدل استاندارد کوپر S تغییری ندارد. این نسخه پیش‌درآمدی برای مدل‌های کامل JCW است، که به‌زودی در نسخه‌های الکتریکی و بنزینی عرضه خواهند شد.

مشخصات ظاهری مینی کوپر S تریم JCW

ارتقاهای ظاهری برای تریم JCW شامل یک اسپلیتر جلو تیزتر و یک دیفیوزر عقب جدید است، که به کیت بدنه اسپرت موجود اضافه می‌شود. جلوپنجره با پوشش براق مشکی و نشان John Cooper Works  مشکی بر روی اجزای ایرودینامیکی، با سقف و کلاهک‌های آینه‌ها هماهنگ است.

تریم JCW خود را از کوپر S استاندارد با طراحی رینگ‌های آلیاژی اختصاصی 17 یا 18 اینچی و کالیپرهای ترمز مشکی با نشان JCW متمایز می‌کند. در حالی که شباهت ظاهری با مدل کامل JCW وجود دارد، تفاوت‌های جزئی مانند طراحی چرخ‌ها و اسپویلر عقب اصلاح‌شده، این دو مدل را از هم جدا می‌کند.

کابین و امکانات مینی کوپر S تریم JCW

تریم JCW دارای صندلی‌های اسپرت جدید با ترکیبی از چرم مصنوعی و پارچه بافتنی چند رنگ با تاکیدات قرمز است. داشبورد نیز این تم ورزشی را با سطح بافتنی به سبک پرچم شطرنجی مشکی و قرمز منعکس می‌کند. بقیه اجزا از کوپر S به ارث رسیده‌اند، از جمله نمایشگر اطلاعات سرگرمی OLED دایره‌ای و حالت‌های قابل تنظیمی که Mini Experience نامیده می‌شود.

مشخصات فنی مینی کوپر S تریم JCW

در زیر کاپوت، پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ 2 لیتری استاندارد قرار دارد که ۲۰۱ اسب‌بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. قدرت از طریق یک گیربکس اتوماتیک هفت سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود و امکان شتاب‌گیری از 0 تا 100 کیلومتر برساعت را در 6.6 ثانیه فراهم می‌کند.

قیمت مینی کوپر S تریم JCW

مینی هنوز قیمت‌گذاری برای کوپر S تریم JCW را اعلام نکرده، که به عنوان پیش‌درآمدی برای مدل کامل JCW است. این خودروساز همچنین تایید کرده که نسخه JCW برای هاچ‌بک الکتریکی نیز در دسترس خواهد بود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران