• پاگاني يوتوپيا رودستر
  • پاگاني يوتوپيا رودستر
  • پاگاني يوتوپيا رودستر
  • پاگاني يوتوپيا رودستر
  • پاگاني يوتوپيا رودستر
  • پاگاني يوتوپيا رودستر
  • پاگاني يوتوپيا رودستر
  • پاگاني يوتوپيا رودستر
  • پاگاني يوتوپيا رودستر
  • پاگاني يوتوپيا رودستر
  • پاگاني يوتوپيا رودستر
  • پاگاني يوتوپيا رودستر
  • پاگاني يوتوپيا رودستر
  • پاگاني يوتوپيا رودستر
  • پاگاني يوتوپيا رودستر
  • پاگاني يوتوپيا رودستر
  • پاگاني يوتوپيا رودستر
  • پاگاني يوتوپيا رودستر
  • پاگاني يوتوپيا رودستر
  • پاگاني يوتوپيا رودستر
  • پاگاني يوتوپيا رودستر
  • پاگاني يوتوپيا رودستر

زیبای 3.4 میلیون دلاری

معرفی پاگانی یوتوپیا رودستر

10 مرداد 1403 17:25

پاگانی یوتوپیا، یک اثر هنری با پیشرانه V12 توئین‌توربو و گیربکس دستی است، که یک فضای داخلی بسیار لوکس و مجلل دارد. بنابراین تنها چیزی که می‌تواند این محصول بی‌نقص را بهتر کند، یک سقف متحرک با قابلیت باز شدن است. خوشبختانه پاگانی اعلام کرده که نسخه رودستر یوتوپیا را نیز تولید کرده است.

طراحی پاگانی یوتوپیا رودستر

بدنه یوتوپیا رودستر، از فیبرکربن ساخته شده و رنگ قرمز Habanero دارد. این رنگ، از رنگ قرمز دبی مدل زوندا الهام گرفته است. یوتوپیا بدون سقف واقعا بهتر از قبل به نظر می‌رسد!

این محصول، تمام المان‌های طراحی نسخه کوپه را دارد؛ مانند چراغ‌های گرد دوتایی جلو، جلوپنجره باز، چراغ‌های عقب دایره‌ای و اگزوزهای چهارگانه. حتی سبک باز شدن پروانه‌ای درها نیز حفظ شده است.

یوتوپیا رودستر، روی رینگ‌های 21 اینچی در محور جلو و رینگ‌های 22 اینچی عقب سوار شده است. این رینگ‌ها با تایرهای P Zero Corsa Cyber پیرلی پوشیده شده است. این تایرها جدید هستند و با ظاهر خودرو کاملا هماهنگ شده‌اند. ویژگی‌هایی مانند ABS، کنترل لغزش و کشش نیز وجود دارد.

سقف یوتوپیا رودستر، متحرک بوده و از نوع هاردتاپ است. وزن نسخه رودستر، با نسخه کوپه یکسان است و به 1280 کیلوگرم می‌رسد. با وجود شاسی مونوکوک تیتانیوم کربن، وزن خودرو کاهش یافته است. همچنین پاگانی برای سبک‌ نگه داشتن خودرو از بیش از 40 فرمول مواد کامپوزیتی استفاده کرده است.

کابین و امکانات پاگانی یوتوپیا رودستر

فضای داخلی آن با نسخه کوپه شباهت دارد و برای ساخت آن از فیبرکربن، چرم و آلومینیوم استفاده شده است. اهرم تعویض دنده نیز جنسی از فیبرکربن صیقلی دارد.

ممکن است در نگاه اول فرمان خودرو جالب به نظر نرسد، اما جزئیات قابل توجهی دارد. این فرمان از یک تکه فلز 4300 کیلوگرمی ساخته شده، که برای ساخت و تراش آن از ماشین‌های پنج محور استفاده شده و 28 ساعت به طور مدارم زمان برده است. وزن این فرمان تنها 2.4 کیلوگرم است.

مشخصات فنی پاگانی یوتوپیا رودستر

نسخه رودستر به همان پیشرانه V12 توئین‌توربوشارژ با حجم 6 لیتر مجهز شده، که ساخته مرسدس AMG است. این پیشرانه، 852 اسب‌بخار قدرت و 1100 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی تولید شده از طریق یک دیفرانسیل الکترومکانیکی به محور عقب می‌رسد.

حداکثر سرعت یوتوپیا رودستر به صورت الکترونیکی روی 349 کیلومتر برساعت محدود شده، که حدود 5 کیلومتر برساعت کم‌تر از حداکثر سرعت نسخه کوپه است.

خریداران یوتوپیا رودستر می‌توانند این محصول را با گیربکس هفت سرعته دستی یا هفت سرعته دستی اتوماتیک سفارش دهند. گیربکس نوع دوم، به سرعت برق دنده‌ها را تعویض می‌کند.

قیمت پاگانی یوتوپیا رودستر

همانند پاگانی یوتوپیا نسخه کوپه، نسخه رودستر نیز کمیاب خواهد بود، زیرا تنها 130 دستگاه از آن تولید می‌شود. قیمت آن در حدود 3.4 میلیون دلار است. یوتوپیا رودستر برای اولین بار در هفته خودرو مونته‌ری در ماه آگوست به نمایش عموم درمی‌آید.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

قیمت خودرو
دیدگاه کاربران