• هوندا اينتگرا اسپشيال ليميتد اديشن

محصولی از جی‌ای‌سی-هوندا برای بازار چین

معرفی هوندا اینتگرا اسپشیال لیمیتد ادیشن

11 مرداد 1403 18:05

هوندا اینتگرا بازار چین متفاوت از سدان لیف­ت‌بکی است، که در ایالات متحده عرضه می­‌شود. این خودرو در واقع نسخه تغییریافته از هوندا سیویک است، که با برخی تغییرات ظاهری توسط اتحاد گک-هوندا تولید می­‌شود. البته وظیفه تولید هوندا سیویک در چین هم برعهده دانگ فنگ-هوندا قرار دارد.

در میان خودروسازان چینی، گک یا جی ای سی به ساخت نسخه­‌های متنوع از یک خودرو شهرت دارد. در همین راستا، این شرکت اکنون نسخه ویژه و تولید محدود از هوندا اینتگرا با لقب Anniversary Special Limited Edition یا اسپشیال لیمیتد ادیشن سالگرد را معرفی کرده است.

ویژگی ظاهری هوندا اینتگرا اسپشیال لیمیتد ادیشن

بدنه این خودرو با نقوش گرافیکی سفید و قرمز در کاپوت، سقف، آینه­‌های جانبی و درهای جلو، تزئین شده است. البته بالچه عقب پلاستیکی و حتی رینگ‌های خودرو با مدل استاندارد تفاوتی ندارد.

کابین و امکانات هوندا اینتگرا اسپشیال لیمیتد ادیشن

در فضای کابین هم می­‌توان استفاده وسیع از رنگ قرمز برای تزئین داشبورد و پوشش داخلی درها را تشخیص داد. علاوه بر نشان‌های مربوط به این نسخه ویژه و سیستم صوتی Bose با 12 بلندگو، مجموعه­‌ای از لوازم جانبی شامل چمدان مسافرتی، کوله پشتی و فلاسک کوچک با نشان Integra نیز همراه با این خودروی ژاپنی ارائه شده است.

مشخصات فنی هوندا اینتگرا اسپشیال لیمیتد ادیشن

هوندا اینتگرا اسپشیال لیمیتد ادیشن را می­‌توان با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با 182 اسب­‌بخار قدرت یا همراه با سامانه هیبریدe:HEV شامل پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی و یک موتور برقی با مجموع 203 اسب­‌بخار قدرت خریداری کرد. در هر دو مدل، خروجی پیشرانه به محور جلو منتقل می‌شود.

قیمت هوندا اینتگرا اسپشیال لیمیتد ادیشن

فروش هوندا اینتگرا اسپشیال لیمیتد ادیشن با فقط 1,688 یوان (233 دلار) قیمت بالاتر نسبت به نسخه استاندارد، در چین آغاز شده است. مدل عادی این خودرو با قیمت 129,900 تا 186,900 یوان (17,900 تا 25,800 دلار) در چین به فروش می­‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران