• معرفي رولزرويس اسپکتر نوويتک
  • معرفي رولزرويس اسپکتر نوويتک
  • معرفي رولزرويس اسپکتر نوويتک
  • معرفي رولزرويس اسپکتر نوويتک
  • معرفي رولزرويس اسپکتر نوويتک
  • معرفي رولزرويس اسپکتر نوويتک
  • معرفي رولزرويس اسپکتر نوويتک
  • معرفي رولزرويس اسپکتر نوويتک

از خوب به عالی

معرفی رولزرویس اسپکتر نوویتک

23 مرداد 1403 17:20

نوویتک این بار به سراغ اولین رولزرویس اسپکتر کاملاً الکتریکی رفته و بر روی تغییرات ظاهری تمرکز کرده است.

حضور قدرتمند رولزرویس اسپکتر در جاده و فرم کوپه ساده آن توجه تیونرها را به خود جلب کرده است. آخرین شرکتی که به این جمع پیوسته، اسپوفک، بخش اختصاصی نوویتک برای مدل‌های رولزرویس است.

مشخصات ظاهری رولزرویس اسپکتر اسپوفک

کیت بدنه اختصاصی اسپوفک برای اسپکتر در مقایسه با رقیب خود، منصوری، بسیار ملایم‌تر است و طراحی کارخانه‌ای را تکمیل می‌کند. تمامی قطعات از جنس کربن هستند که با یک پوشش رنگی مشکی و قطعات کرومی پوشیده شده‌اند.

قسمت جلوی خودرو شامل اسپلیتر و قطعات جانبی سپر است، که یک جفت دی‌لایت اضافی (DRL) را در خود جای داده است. نمای جانبی با رکاب‌های بلند‌تر تزئین شده، در حالی که عقب خودرو دارای اسپویلر لبه‌ای و دیفیوزر پره‌ای بزرگ است.

اسپوفک ادعا می‌کند که این قطعات اضافی نه تنها برای زیبایی هستند، بلکه برای کاهش لیفت جلو، بهبود جریان هوا و ایجاد یک «تعادل آیرودینامیکی بهینه» طراحی شده‌اند.

یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص این خودرو، نصب رینگ‌های آلیاژی 24 اینچی SP3 تولید شده توسط Vossen است، که قبلاً در نمونه‌های تیونینگ شده فانتوم و کالینان توسط اسپوفک دیده شده بود.

چرخ‌های جدید طراحی چرخ‌های دیسکی رولزرویس را تقلید می‌کنند، البته با یک سبک اسپرت‌تر. اسپوفک 72 رنگ مختلف با پوشش‌های رنگی، صیقلی یا برس خورده را برای این رینگ‌ها ارائه می‌دهد و همچنین طراحی جایگزین SP2 با نه پره دوقلو نیز از گزینه‌های انتخابی است.

اسپوفک همچنین اسپکتر را با استفاده از یک کیت کاهش ارتفاع برای سیستم تعلیق گازی تطبیقی، به اندازه 35 میلی‌متر به سطح زمین نزدیک‌تر کرده است. اسپوفک ادعا می‌کند که کیت کاهش ارتفاع آن‌ها به طور جزئی هندلینگ این خودروی تمام الکتریکی را بهبود می‌بخشد، بدون آنکه تجربه معروف به «فرش جادویی» در رانندگی را خراب کند.

نوویتک همچنین یک ویدیوی معرفی از رولزرویس اسپکتر تیون شده توسط اسپوفک منتشر کرده است. این نمونه خاص دارای داخلی با رنگ آبی تیفانی است، با لوگو‌های خارجی که با آن هماهنگ شده‌اند.

مشخصات فنی رولزرویس اسپکتر اسپوفک

تیونر به مجموعه قوای محرکه الکتریکی اسپکتر دست نزده است، این موتور، 577 اسب‌بخار یا 430 کیلووات قدرت و 895 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. رولزرویس ادعا می‌کند که اسپکتر برای شتاب‌گیری از 0 تا صد کیلومتر برساعت به 4.4 ثانیه نیاز دارد و با یک باتری 120 کیلووات‌ساعتی تا 428 کیلومتر برد الکتریکی دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران